Zmywarka electrolux 65040x

1. Data: 2010-07-17 12:57:40

Temat: Zmywarka electrolux 65040x
Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ceneo.pl/2545514
Co sądzicie o tej zmywarce?
Może ktos ma uzytkuje i podzieli sie ze mna swoimi spostrzeżeniami
Cena ok 1200-1300zł w sieci w "normalnych" sklepach ok1500zł

Kris

2. Data: 2010-07-21 13:23:15

Temat: Re: Zmywarka electrolux 65040x
Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kris" <k...@w...pl> napisał(a):

>http://www.ceneo.pl/2545514
>Co sądzicie o tej zmywarce?
>Może ktos ma uzytkuje i podzieli sie ze mna swoimi spostrzeżeniami
>Cena ok 1200-1300zł w sieci w "normalnych" sklepach ok1500zł

Firma do mnie nie przemawia. W zmywarkach wole Bosha/Whirpoola
(uzywalem Whirspoola, uzywam Bosha)

3. Data: 2010-07-21 13:46:20

Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Firma do mnie nie przemawia. W zmywarkach wole Bosha/Whirpoola
> (uzywalem Whirspoola, uzywam Bosha)

Dzięki za opinie. Ja z kolei uważam że w dzisiejszych czasach Firma nie ma
znaczenia. Czy Bosh czy Elekcrolux to i tak pewnie robione w jednej fabryce
żółtymi rękoma.
Zreszta własnie przed chwilą kliknełem "kupuj", cena z kosztami przesyłki
1330zł w tym 5cio letnia gwarancja.
Kupowałem na Magicznaplaneta.pl

Krzysiek

4. Data: 2010-07-22 12:04:01

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kris" <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>żółtymi rękoma.
>Zreszta własnie przed chwilą kliknełem "kupuj", cena z kosztami przesyłki

roznice sa
co do zoltych rak to powtarzasz troche stereotyp
jest cos takiego jak kontrola jakosci - a rozne firmy maja ja rozna,
niezaleznei czy robisz w chinach czy meksyku

5. Data: 2010-07-23 08:00:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> roznice sa
> co do zoltych rak to powtarzasz troche stereotyp
> jest cos takiego jak kontrola jakosci - a rozne firmy maja ja rozna,
> niezaleznei czy robisz w chinach czy meksyku

Niestety- kontrola jakości często nie odrzuca (śmieć) produktów, tylko
klasyfikuje je na rynki drugiej kategorii. A potem my się dziwimy, że ten
sam produkt kupiony u nas i przywieziony zza zachodniej granicy- to
jakościowo 2 różne rzeczy

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

6. Data: 2010-08-09 07:23:12

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> napisał(a):

> [...]
>klasyfikuje je na rynki drugiej kategorii. A potem my się dziwimy, że ten
>sam produkt kupiony u nas i przywieziony zza zachodniej granicy- to

owszem
do polski trafia wszystko drugiej kategorii - od paliwa zaczynajac
na proszkach konczac. niby tu i tu ta sama nazwa firmy - ale
jakosc produktu inna. sprawdzone organoleptycznie w wielu tematach

Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...
TV 26
włącznik w meblach
płyta budowlana z polistyrenu zamiast nidy do łazienki
DAFI vs BRITA