Zmywarka - jak to jest

1. Data: 2008-01-28 09:58:51

Temat: Zmywarka - jak to jest
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

Jeszcze w temacie zmywarki - troszkę ciekawi mnie, jak zmywarka operuje
chemią. Sól + nabłyszczacz załadowane, do tego używamy tabletek "pińcet
w jednym", powiedzmy firmy na "C". Jak w takim układzie zmywarka operuje
chemią z zasobników ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

2. Data: 2008-01-28 10:29:44

Temat: Re: Zmywarka - jak to jest
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chemią. Sól + nabłyszczacz załadowane, do tego używamy tabletek "pińcet w
> jednym", powiedzmy firmy na "C". Jak w takim układzie zmywarka operuje

Na podstawie ustawionych zakresów dozowania. No chyba, ze masz to dozowane w
sposób automatyczny. W mojej zmywarce nastawiam te poziomy ręcznie.

3. Data: 2008-01-28 10:47:09

Od: m...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 10:58, PeJot <P...@o...pl> wrote:
> [...]
> chemią. Sól + nabłyszczacz załadowane, do tego używamy tabletek "pińcet
> w jednym", powiedzmy firmy na "C". Jak w takim układzie zmywarka operuje

IMO tak samo jak w przypadku proszku do zmywania lub tabletki 1w1.
Czyli sol zgodnie z nastawa twardosci wody a nablyszczacz zgodnie z
nastawa nablyszczacza :)

Czemu chcesz uzywac tabletki "pińcet w jednym", powiedzmy firmy na
"C"?

--
- Good morning! Ja chciałbym... moje pieniądze... money... my money,
tu umieścić... wasz bank... konto na hasło... Verstehen?

4. Data: 2008-01-28 10:59:53

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@a...pl pisze:

> Czemu chcesz uzywac tabletki "pińcet w jednym", powiedzmy firmy na
> "C"?

Na razie rozpoznaję rynek i unikam najtańszej chemii. Może zamiast
tabletek spróbować proszku, bo detergentów w płynie to w sklepach nawet
nie widziałem. Chętnie posłucham opinii.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

5. Data: 2008-01-28 11:29:39

Od: m...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 11:59, PeJot <P...@o...pl> wrote:

> Na razie rozpoznaję rynek i unikam najtańszej chemii. Może zamiast
> tabletek spróbować proszku, bo detergentów w płynie to w sklepach nawet
> nie widziałem. Chętnie posłucham opinii.

Nie chce robic kolejnego flejma, o detergentach do zmywarek, ich
markach i postaci bylo na prd pisane bardzo duzo.

W kazdym razie jak do tej pory (czyli ok 2 lat) stosowalem proszek
Ludwik, Calgonit i Somat - z tych najlepiej pasowal mi Somat, choc
roznic duzych nie bylo jesli w ogole. Od kilku miesiecy stosuje
tabletki 1w1 Domol z Rossmana: IMO sa dabest i cenowo, i pod wzgledem
efektu zmywania. Oczywiscie sol i nablyszczacz dozowany tak samo jak w
przypadku proszku.

6. Data: 2008-01-28 14:32:39

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.01.2008, o godzinie 12.29.39, na pl.rec.dom,
m...@a...pl napisał(a):

> [...]
> tabletki 1w1 Domol z Rossmana: IMO sa dabest i cenowo, i pod wzgledem
> efektu zmywania. Oczywiscie sol i nablyszczacz dozowany tak samo jak w

Sprawdź jeszcze Tesco (jak masz dostęp) - o dziwo nie gorszy od Somatu a o
wiele lepszy od Ludwika. Cenowo wypada bardzo fajnie.

*Habeck*
- Schutzbach

7. Data: 2008-01-28 17:09:43

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@a...pl> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...
> [...]

> tabletki 1w1 Domol z Rossmana: IMO sa dabest i cenowo, i pod wzgledem
> efektu zmywania. Oczywiscie sol i nablyszczacz dozowany tak samo jak w

A ile wychodzi na zmywanie ?
C* Classic (czyli trzeba dodać i soli i nabłyszczacza) wychodzi po
0,39zł/zmywanie (sama tabletka)

Piotrek

8. Data: 2008-01-28 20:15:03

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Lidl czyli W3 tez jest godny polecenia.
JaC

-----

9. Data: 2008-01-29 08:04:41

Od: m...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 18:09, "Piotrek" <h...@p...onet.pl> wrote:

> A ile wychodzi na zmywanie ?
> C* Classic (czyli trzeba dodać i soli i nabłyszczacza) wychodzi po
> 0,39zł/zmywanie (sama tabletka)

AFAIR za 60 tabletek placilem 12.99zl. Ale to byla jakas rosmanowa
promocja (ktore notabene dosc czesto sie zdazaja), normalnie 60 szt
kosztuje ok 16zl.

Z tego wychodzi, ze koszt tabletki na 1 zmywanie wynosi 0.21zl. Lub
0.26zl po "normalnej" cenie.

10. Data: 2008-02-02 10:33:41

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

nm,
Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> Lidl czyli W3 tez jest godny polecenia.
> JaC
>

> -----

fajne projekty kuchni
Jakie sa ceny projektu kuchni w Warszawie?
Pytanie-koszty projektow
Kiedy sadzic winorosl?
Jak to sie nazywa i gdzie tego szukac?