Zmywarka kuchenna - podstawy, czyli...

41. Data: 2005-01-14 16:07:16

Temat: Re: Zmywarka kuchenna - podstawy, czyli...
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 14 Jan 2005 16:46:32 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@e...pl> i powiedziała:

> ze niby nie ma sensu albo taka mala?

No, w archiwum kilkakrotnie pojawiły się opinie, czemu. Dodam tylko, że
nie wierzę w zużycie dwóch talerzy, widelca i trzech kubków dziennie.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

42. Data: 2005-01-14 16:13:56

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak"

> No, w archiwum kilkakrotnie pojawiły się opinie, czemu. Dodam tylko, że
> nie wierzę w zużycie dwóch talerzy, widelca i trzech kubków dziennie.

to uwierz:-)
ale sa dni kiedy jest wiecej, ale baaaaaardzo rzadko:-) - nie lubie gosci:-)

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

43. Data: 2005-01-14 17:14:12

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Jan 2005 16:57:50 +0100, "Musta"
<mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> wrote:

>Nieprawda, Juz Leonardo DaVinci w projekcie pierwszej zmywarki opisal ja jak
>na pol lokcia florenckiego szeroka i na jeden lokiec wysoką. A przeciez ta
>miara wynosila okolo 91cm.
>
>To byla wlasnie zlota proporcja! I tak powinno pozostac.

A nieprawda! Już 1000 przed Wielkim Leonardem chińscy mędrcy
znad rzeki Chiang-Cu zostawili jeszcze starsze koncepcje zmywrek.
jako miarę wzięli połowę wzrostu Cesarza i to dokładnie wynosiło 60 cm
:-)

pozdrawiam serdecznie,

Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

44. Data: 2005-01-14 17:18:02

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow
kropka pl a t...@t...zmyłka> napisał w wiadomości
> [...] Do zmywarki powinny się zmieścić wszystki żyrandole
> w domu, obudowa do filtra powierza Twojego auta, wszystkie
> buty, ruszt z kominka i pojemnik na papier z drukarki
> (monitor w następnym myciu).[...]

A pies co? Długo jeszcze będzie brudny chodził?!

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

45. Data: 2005-01-14 17:19:57

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Jan 2005 15:38:54 +0100, "ania" <a...@e...pl>
wrote:

>wiesz ja poprostu ostatnio stwierdzilam ze 45 ja bedzie miec extra bajery -
>bo to bedzie mnie bawic w kuchni:-P to taka wystarczy, ale jesli ktos
>naprawde sensownie powie czemu - np model i jakis program to bedzie extra:-)

Zmywarka służy do czyszczenia jeszcze innych rzeczy niż naczyń
w kuchni. naczynia w kuchni sa raczej przeznaczeniem drugoplanowym.
Do zmywarki powinny się zmieścić wszystki żyrandole w domu,
obudowa do filtra powierza Twojego auta, wszystkie buty, ruszt
z kominka i pojemnik na papier z drukarki (monitor w następnym myciu).

>bo - podobno - jak sie piecze jakies tamciasto i chcesz sprawdzic czy juz i
>go wyciagniesz - to klapnie, bo sie przeziebi czy jakos tak:-) - mowie to co
>slyszalam:-) i przez to runela cala wizja mojego piekarnika:-)

A nie ma piekarników z nadmuchem gorącego powietrza na właśnie-co
wyciągnięte ciasto?

>ani troche, dzisiaj spie bo slonca zapomnieli wlaczyc

A dzwoniłaś na infolinię, żeby włączyli?

>do rozmrazania mrozonek

Eeee, to mikrofala starczy

> badz pieczenia,

Przecież można kupić gotowe.

> a do tego - chce bo chce:-)

A to jest sensowny argument. Masz racje - potrzebna Ci kuchnia

pozdrawiam serdecznie,

Andrzej Garapich

46. Data: 2005-01-14 17:31:36

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Jan 2005 18:18:02 +0100, Hanka Skwarczyńska
<anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> wrote:

>Użytkownik "Andrzej Garapich" <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow
>kropka pl a t...@t...zmyłka> napisał w wiadomości
>
>A pies co? Długo jeszcze będzie brudny chodził?!

Pies, koty, rybki, chomiki, jeże, jeżozwierze, gekony, zaskrońce,
świnki morskie, skoczki, myszoskoczki, myszki, kozy, krowy,
konie oraz dębowe kufry paki i skrzynie idą w następnym myciu.

pozdrawiam serdecznie,

Andrzej Garapich

47. Data: 2005-01-14 17:43:31

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Pies, koty, rybki, chomiki, jeże, jeżozwierze,
> gekony, zaskrońce, świnki morskie, skoczki,
> myszoskoczki, myszki, kozy, krowy, konie oraz dębowe
> kufry paki i skrzynie idą w następnym myciu.[...]

Ej, ale to się nie zgadza. Po pierwsze koty się czyści w pralce, a po drugie
malusieńka psinka powinna być już po kufrach i skrzynce. Chyba, że to nie
była malusieńka psinka, tylko duży pies. Broń Boże jajnik. A to jest jaka
rasa?

Pozdrawiam
H. (a klatka z kanarkiem?)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

48. Data: 2005-01-14 17:47:19

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska"

> malusieńka psinka powinna być już po kufrach i skrzynce. Chyba, że to nie
> była malusieńka psinka, tylko duży pies. Broń Boże jajnik. A to jest jaka
> rasa?

u mnie psinka jest wielka:-)
i do pralki ni cholere nie wchodzi i piore ja recznie:-)
zreszta w instrukcji obslugi psa - jest pranie recznie i bez suszenia:-)

a koty juz probowalas?

49. Data: 2005-01-14 17:50:01

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> obudowa do filtra powierza Twojego auta, wszystkie buty, ruszt
> z kominka i pojemnik na papier z drukarki (monitor w następnym myciu).

hmm - ok i to sa argumenty za duza!:-)

> A nie ma piekarników z nadmuchem gorącego powietrza na właśnie-co
> wyciągnięte ciasto?
ooo - cos nowego:-) w instrukcjach ktore udalo mi sie sciagnac w jakis dla
mnie przystepnych jezykach nic o tym nie ma

> A dzwoniłaś na infolinię, żeby włączyli?
jak widac nie - bo ciagle ciemno

> Eeee, to mikrofala starczy

piekarnik z mikrofala:-)

> Przecież można kupić gotowe.
czasem "jeszcze" tesciowa uzywala mojego obecnego piekarnika, wiec moze
nowego tez jeszcze zdazy:-)

> A to jest sensowny argument. Masz racje - potrzebna Ci kuchnia
no!

50. Data: 2005-01-14 18:08:00

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...] a koty juz probowalas?

Koty są jeszcze na gwarancji, więc na razie tylko przecieram mokrą szmatą,
żeby się nie porysowały.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.