Zmywarka problem

11. Data: 2008-01-15 08:58:42

Temat: Re: Zmywarka problem
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobnie (i to nie z tabletkami, tylko z proszkiem, który zostaje w dozowniku) w
super-hiper-duper górnym markowym
BSH.
Doszedłem do tego, że prawodpodobnie jakies naczynie położone w ostatniej przegródce
górnego kosza zasłania strumień
wody ze smigła.
Niemieccy konstruktorzy, wstyd!!
JaC

-----

> Dość często tabletka nie zostaje rozpuszczona.
> Leży sobie ledwo napoczęta na dnie po zakończeniu programu.
> Natomiast na drzwiczkach jest najczęściej zaciek od pojemnika na detergent do
samego dołu drzwi.
> Wygląda to tak jakby tabletka zostawała w pojemniku, tam ulegała częściowemu
rozpuszczeniu i dopiero wypadała jakoś
pod koniec zmywania.

12. Data: 2008-01-15 14:32:50

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Whirlpool =

13. Data: 2008-01-23 01:27:38

Od: "Gosia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie robiłem testu na pusto. Nie mam pojęcia o stanie filtrów, to nie jest moja
> zmywarka, dostałem ją z wynajmowanym mieszkaniem 2,5 miesiąca temu. Napisz mi co
> nieco o czyszczeniu filtrów, bo w instrukcji nic o tym nie widze :)

2,5 m-c a nie czyszczone filtry i zmywarka chodzi? Rekord świata. No, chyba że
to jest jakiś hiper-super model samooczyszczający się (ponoć istnieją takie).
Skoro w instrukcji nic na ten temat nie ma, to kto wie... We wszystkich
zmywarkach z jakimi miałam do czynienia, filtr jest na samym dole na środku.
Trzeba przekręcić delikatnie dobrze widoczną wajchę o 45 stopni w kierunku
przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i wyjąć co się da wyjąć. Na ogół filtr taki
składa się z kilku części (płaska plus 1-2 cylindryczne), wkładanych jedna w
drugą, różniących się gęstością siatki. Część "najgrubsza" zatrzaskuje się na
"klik". Trzeba to porozkładać i umyć pod bieżącą wodą, tak, żeby usnąć widoczne
resztki pokarmowe. Poskładać z powrotem, włożyć na miejsce i obrócić rzeczoną
wajchę o 45 st. w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara. Sprawdzić
(delikatnie) czy się trzyma.

Pozdrawiam
Gosia

14. Data: 2008-01-23 08:11:11

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 1/23/2008 2:27 AM, Gosia napisał(a):

> 2,5 m-c a nie czyszczone filtry i zmywarka chodzi? Rekord świata. [...]

Nie żartuj! :-) Ja czyszczę sitka może raz do roku, i to bardziej dla
spokoju sumienia, niż z potrzeby. A zmywarka to jakiś najzwyklejszy Zanussi.

MS

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

15. Data: 2008-01-23 08:36:32

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Bo Poznaniacy to wszystko z talerzy dojadają do czystego ;-)
JaC

-----

16. Data: 2008-01-23 12:09:25

Od: rafał <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia napisał:

> [...]
> wajchę o 45 st. w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara. Sprawdzić

Cześć - ale jak to umyć jak zmywarka rozkręcona :))

pozdrawiam
rafał

17. Data: 2008-01-23 14:35:24

Od: "Gosia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Śmiej się, śmiej. Kiedy kupiliśmy zmywarkę, mój mąż był przekonany, że kran w
kuchni idzie do likwidacji... :))))

Gosia

18. Data: 2008-03-01 13:36:57

Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

przejdz na proszek lepiej sie rozpuszcza, jest tańszy i lepiej myje i możesz
go dozować w zalezności od potrzeb
az

grzejniki co (kaloryfery)
Gresowy dekor na ścianie.
Lodowka Samsung, zakup i problemy z serwisem
panele-grubosc 12 czy 7
równanie na szczęśliwe życie