Zmywarki BOSH

11. Data: 2012-05-21 16:59:15

Temat: Re: Zmywarki BOSH
Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

>Nie bez powodu
> przemysłowe zmywarki nie dość że myją wodą o temperaturze 65 stopni to jeszcze
> na koniec płuczą wodą praktycznie wrzącą. Sanepid wymaga do płukania wody o
> temperaturze nie niższej niż 95 stopni. I to nie jest widzimisie pań z
> sanepidu tylko jakiś przepis to określa. I tak są ustawiane regulatory
> temperatury dla wody do płukania po myciu w przemysłowych zmywarkach.

Tylko, że co stosują w gastronomii, to nie są zmywarki a wyparzarki i
cykl mycia trwa w nich 3, góra 5 minut, choć faktycznie w temperaturze
powyżej 90 stopni.

Poza tym nie przesadzajmy z tymi bakteriami, zmywarka nawet w
temperaturze 40-45 stopni w czasie 30-to minutowego mycia ubije ich
więcej niż podczas mycia ręcznego. Nikt w takiej temperaturze ręcznie
nie myje, i nie przez taki długi czas, a jakoś ludzie bez zmywarek
masowo nie chorują.

12. Data: 2012-05-21 19:15:32

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nadir <n...@h...org> napisał(a):

> [...]
> więcej niż podczas mycia ręcznego. Nikt w takiej temperaturze ręcznie
> nie myje, i nie przez taki długi czas, a jakoś ludzie bez zmywarek

Wskaż ideę gorszego mycia w stosunku do lepszego. Ja jej nie widzę.
Oszczędność prądu dla mnie żadna. Mycie w najniższej temperaturze to raczej
dla naczyń wstępnie umytych. Nie codziennie włączamy zmywarkę. Czasami i trzy
dni zbieramy żeby ją włączyć. Dla mnie mycie w wysokiej temperaturze jest
optymalne.

13. Data: 2012-05-21 20:02:38

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kogutek wrote:

> [...]
> raczej dla naczyń wstępnie umytych. Nie codziennie włączamy zmywarkę.
> Czasami i trzy dni zbieramy żeby ją włączyć. Dla mnie mycie w

ty to chyba sam mieszkasz... bo normalna rodzina to potrafi i dwa prania w
zmywarce dziennie zrobić.

albo większosć statków zmywasz ręcznie, bo i takich się spotyka...

14. Data: 2012-05-21 21:39:47

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> ty to chyba sam mieszkasz... bo normalna rodzina to potrafi i dwa prania w
> zmywarce dziennie zrobić.
>
> albo większosć statków zmywasz ręcznie, bo i takich się spotyka...

dwie osoby.

15. Data: 2012-05-22 13:23:13

Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

> Wskaż ideę gorszego mycia w stosunku do lepszego.
Które jest to lepsze, a które gorsze?

16. Data: 2012-05-26 18:15:57

Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-21 23:39, kogutek pisze:

> dwie osoby.

z czego 2 jedzą na mieście ;)

michal

Kabiny Aquaform
Meble "biurowe" do mieszkania
Podkaszarka - wiem, elektryczna, ale...
Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie
Timer