Znajomi... przyjaciele... i inni...

1. Data: 2001-05-22 10:13:23

Temat: Znajomi... przyjaciele... i inni...
Od: "baaaa" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest w jakim towarzystwie lubicie przebywać...
lub jak myślicie w jakim towarzystwie ludzie lubią przebywać...
rówieśników, osób starszych, czy też młodszych... czy w ogóle
nie patrzycie na wiek?

j...

1. Data: 2001-05-22 11:21:19

Temat: Re: Znajomi... przyjaciele... i inni...
Od: S...@i...pl (Sylwia) szukaj wiadomości tego autora

W męskim :-)
Siwa
> [...]
> lub jak myślicie w jakim towarzystwie ludzie lubią przebywać...
> rówieśników, osób starszych, czy też młodszych... czy w ogóle

-------R--E--K--L--A--M--A-------

7 stówek za kartkę pocztowš!!!

http://kartki.interia.pl/konkurs/

1. Data: 2001-05-22 12:19:46

Od: "Scyzor" <p...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to jest w jakim towarzystwie lubicie przebywać...
> lub jak myślicie w jakim towarzystwie ludzie lubią przebywać...
> rówieśników, osób starszych, czy też młodszych... czy w ogóle
> nie patrzycie na wiek?

Chyba każdy generalnie lubi przebywać w towarzystwie przedstawicieli płci
przeciwnej. Jeśli chodzi natomiast o wiek, to najczęściej najciekawsze
kontakty zawiera się chyba z rówieśnikami, choc nie zawsze. Ja na przykład z
racji faktu, że moja dziewczyna jest ode mnie starsza, dużo przebywam z
ludźmi ode mnie nieco starszymi. Powiem Ci, że bardzo mi to odpowiada :)

pozdro

--
Scyzor
ICQ#: 115438022

1. Data: 2001-05-22 12:48:11

Od: "Uziel" <u...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej w damskim :) , a wiek trudno powiedziec czesto nie jestem w stanie
zlapac tych "samych fal" z ludzmi w moim wieku , a udaje sie nawiazac
kontakt z kims starszym badz mlodszym chyba tego nie mozemy uogolnic i
wskazac na jedna odpowiedz.

Zwracamy uwage na wiek szczegolnie jesli interesuje nas cos wiecej niz
tylko wspolne rozmowy :)

Uziel

1. Data: 2001-05-22 16:56:36

Temat: Odp: Znajomi... przyjaciele... i inni...
Od: "jedrek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przedwszystkim w dobrym towarzystwie, awiek i plec to mniej wazne cechy tego
towrzystwa
najlepiej jakby cos to towrzystwo wnosilo pozytywnego do naszego zycia
Pozdrawiam
Jedrek

1. Data: 2001-05-22 19:18:15

Od: Liquid / AAOCG <l...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

baaaa wrote:

> Jak to jest w jakim towarzystwie lubicie przebywać...
> lub jak myślicie w jakim towarzystwie ludzie lubią przebywać...
> rówieśników, osób starszych, czy też młodszych... czy w ogóle
> nie patrzycie na wiek?

A ja tam sie najlepiej czuje we wlasnym towarzystwie, nie kolegow,
znajomych czy kogos tam... Cisza, looz, mi najbardziej odpowiada, ale
jesli juz z kims sie przebywa to raczej wole se pogadac z ludzmi
starszymi, bo maja wiecej do powiedzenia niz rowiesnicy. A wiek... nie,
wszsytko zalezy od czlowieka. Chociaz doktryna ze wiek opisuje czlowieka
sprawdza sie bardzo czesto wiec...

Liquid

1. Data: 2001-05-23 10:51:13

Od: "baaaa" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Liquid / AAOCG" <l...@a...org> wrote in message
> [...]
> starszymi, bo maja wiecej do powiedzenia niz rowiesnicy. A wiek... nie,
> wszsytko zalezy od czlowieka. Chociaz doktryna ze wiek opisuje czlowieka

Ludzie maja dziwne poglady w tych sprawach... zauwazylem...
w sumie... wiek... tak odczuwa sie róznice... Ja wlasnie próbuje
zaprzyjazniac
sie z ludzmi duzo starszymi ode mnie... Hm... na poczatku dziwnie sie
czulem szczerze sie przyznam... ale wlasciwie stwierdzilem, ze to nie
zalezy od wieku tylko od czlowieka i od tego jaki ma stosunek do ludzi...
oczywiscie to zalezy tez od wieku... choc u kazdego inaczej...

j...

co dalej?
I smieszno i straszno
Jeszcze raz egzaminy.