Znalazlam Dziecko!!!! - Warszawa

1. Data: 2002-11-22 10:22:55

Temat: Znalazlam Dziecko!!!! - Warszawa
Od: Agutka <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

To nie zart ale po prostu dziewczynka najprawdopodobniej z porazeniem
mozgowym "szwedala sie" w okolicach ul Rosola na Ursynowie - przystanek
Teligi w strone Srodmiescia. Dziewczynka znajduje sie obecnie w rekach
policji ale jak mozecie to powiedzcie znajomym moze jej ktos szuka.
Dziewczynka wolala " mama", "tata" ale niestety nie powiedzila jak ma na
imie.
Dziekuje

2. Data: 2002-11-23 00:03:12

Temat: Re: Znalazlam Dziecko!!!! - Warszawa
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <3...@p...fm> Agutka napisał(a):

> policji ale jak mozecie to powiedzcie znajomym moze jej ktos szuka.
> Dziewczynka wolala " mama", "tata" ale niestety nie powiedzila jak ma na
> imie.

Jak ja szukaja to napewno juz skierowali tam kroki, chyba ze uprawiaja
libacje, i nawet nie zauwazyli braku swojego dziecka.

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%

Co niszczy milosc