Znalazłem fajne mieszkanie... na pierwszy rzut oka

21. Data: 2005-11-22 06:29:26

Temat: Re: Znalazłem fajne mieszkanie... na pierwszy rzut oka
Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):

> Mieszkam w bloku opanowanym przez emerytomanów i staruszków. Młodzi ludzie
> są w około 10-15% mieszkań. Tak cichego i spokojnego miejsca nie widziałem
> jeszcze. Co prawda nie hałasuję zbytnio, te X lat od urodzenia w blokach
> nauczyło mnie, że w nocy nie słucha się bardzo głośno muzyki.
/.../

Sytuacja jest zależna od tego, jak długo tam mieszkasz i czy np. znano
Cię wcześniej. Jeżeli dopiero wchodzisz w takie środowisko, masz z
definicji przechlapane.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

22. Data: 2005-11-22 10:59:58

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pogadaj z moja siastra ktorej zbankrutowal developer podczas budowy :-(

musta

23. Data: 2005-11-22 14:13:31

Od: "Julita K." <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odradzam - zimą lodówka, latem piekarnik.
I nie sugeruj sie tym, co na ten temat mówi właścieciel czy nawet sasiedzi.
Jula

24. Data: 2005-11-22 15:09:46

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rokko" <r...@t...net.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
>
> to czasy się zmieniły
> za moich zameldowanie oznaczało, że ma się prawo w danym lokalu
> mieszkać
> (pamiętacie film "Nie ma róży bez ognia" z Fedorowiczem ?)

Meldunek daje państwu informację, gdzie ma do Ciebie wysyłać
korespondencję i gdzie ma Cię znaleść policja i inne instytucje.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

25. Data: 2005-11-22 18:45:19

Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julita K." <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Odradzam - zimą lodówka, latem piekarnik.
> I nie sugeruj sie tym, co na ten temat mówi właścieciel czy nawet
> sasiedzi.
> Jula

Ja wiem tylko tyle, że znajomi też mają takie mieszkanie - ogólnie
powiedziałbym tyle, że u nich zawsze jest ciepło - mimo tego, że część
kaloryferów odkręcają tylko na minimum, mieszkanie jest ciepłe...

26. Data: 2005-11-23 19:02:40

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Nov 2005 07:29:26 +0100 I had a dream that P...@o...pl <P...@o...pl>
wrote:
>/.../
>Sytuacja jest zależna od tego, jak długo tam mieszkasz i czy np. znano
>Cię wcześniej. Jeżeli dopiero wchodzisz w takie środowisko, masz z
>definicji przechlapane.

To bardzo ciekawe. Jakoś mnie nikt nie chlapał.

--
Grzegorz Janoszka

27. Data: 2005-11-23 23:20:07

Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Meldunek daje państwu informację, gdzie ma do Ciebie wysyłać
> korespondencję i gdzie ma Cię znaleść policja i inne instytucje.

przeprowadziłem się pół roku temu
cały dzień siedziałem z żoną i wymyślaliśmy miejsca, gdzie mogą potrzebować
info o zmianie adresu
i poinformowaliśmy te miejsca listownie
niestety do tej pory dzwonią do mnie obecni lokatorzy mojego starego M i
przekazują mi kopę korespondencji + awiza
co gorsza niektóre instytucje nie zareagowały na list....i nie chodzi tu o
biuro meldunkowe :)

rokko

28. Data: 2005-11-24 09:13:03

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przekazują mi kopę korespondencji + awiza
> co gorsza niektóre instytucje nie zareagowały na list....i nie chodzi

Norma, ja w banku zgłosiłem, że jestem zameldowany gdzie indziej i
rachunki przychodziły na zmieniony adres, a karty do bankomatów pod
stary. Po okresie ważności, zadzwoniłem do banku i pytam się grzecznie,
dlaczego jeszcze nie dostałem, oni, że wysłali, ja, że nie otrzymałem,
po 2 tygodniach znowu telefon i nie mam kart dalej. No to ja już mocno
wkurzony dzwonię i pytam się co jest, to spytali mnie, czy to mój adres,
mówię, że nie, a oni do mnie, czemu tego w banku nie zgłosiłem, no to
ja, że zgłosiłem i rachunki otrzymywałem na właściwy adres, to już
sprawdzili, że żeczywiście była zmiana, ale ktoś zapomniał zaimportować
te dane do drugiej bazy danych. Zgłosiłem reklamację, że przez to,
straciłem około 30 zł wypłacając w kasie i uznali, ale teraz mam gdzieś
policję, zus, tylko do us trzeba co roku wysyłać informację o zmianach.
A reszta ma korzystać z urzędu meldunkowego, jak nie chcą, to kij im w
oko.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!
Sprzedam kontroler SATA 3Ware

29. Data: 2005-11-24 15:50:40

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dm4469$106$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
>
> Do urzędu skarbowego info o zmianie danych masz obowiązek zgłosić w ciągu
> 30
> dni od zajścia zmiany.

Osobiście trzeba, czy można poleconym? I jak ma brzmieć takie pismo? Napisz,
proszę, o ile się orintujesz. Lub ktokolwiek inny.
Iwona

30. Data: 2005-11-24 15:52:02

Od: stachu <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Osobiście trzeba, czy można poleconym? I jak ma brzmieć takie pismo? Napisz,
> proszę, o ile się orintujesz. Lub ktokolwiek inny.

To jest druk NIP-3 - można oczywiście poleconym :)

--
spp

Co daje członkostwo w spółdzielni mieszkaniowej?
piec ekologiczny ponoc nowosc
Picobelo sensitiv?
Maszynka do golenia - jaka?
pianomat vs. zielona plyta