Znieczulenie

561. Data: 2012-04-11 20:43:43

Temat: Re: Znieczulenie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Apr 2012 21:15:00 +0200, Paulinka napisał(a):

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be51b867812fa6b6
.html

> Zdrowa jak rydz :)

Cudna.
--

XL wiosenna

562. Data: 2012-04-11 20:47:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Apr 2012 21:40:43 +0200, Chiron napisał(a):

> Co kraj, to obyczaj. U nas jajeczko robi sięw firmie przed Świętami- nie po
> :-)

Atam, najważniejsza jest tradycja :-)

"- Miał być szczupak po litewsku, ale że nie dostałem szczupaka, więc
będzie goloneczka w piwie, towarzyszu generale.
- Ooooo, brawo
- Bardzo wystawna wigilia.
- No zgodnie z tradycją właściwie powinien być opłatek.
- Słusznie, słusznie, ale nie róbcie z tego zagadnienia. Najważniejsza jest
tradycja. Podzielimy się jajeczkiem.
- Aha."

Rozmowa podczas wigilii u Molibdenów.
:-)
--

XL wiosenna

563. Data: 2012-04-11 20:47:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Apr 2012 21:53:31 +0200, Paulinka napisał(a):

> BTW brakuje mi na p.s.d. rozmów o dzieciach.

Bo już urosły ;-P
--

XL wiosenna

564. Data: 2012-04-11 20:50:59

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Wed, 11 Apr 2012 21:37:19 +0200, Paulinka napisaďż˝(a):

> Bez "detali" ten film bowiem sensu ni ma. Liczy�a� na wersj� okrojon�?
> --
>
> XL wiosenna

Powszechnie wiadomo że ten film jest fałszerstwem, a czego się po kk
spodziewałaś co.???? Przed chwilą pisałaś jak było kiedyś strasznie że
kobiety umierały i nawet ci odpisałem że te straszne czasy katoliki
chcą przywrócic, a teraz łżesz w żywe oczy bo Chirkowi nie podoba się
historia. Jak mam ciebie lubić obłudnico?????

565. Data: 2012-04-11 22:08:30

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Tak czasem bez rozs�dku ufam ludziom.

> Wiem. Bo jest czego zazdro�ci�. Ale zawsze mog� zaprosi� do wypasania
kr�w.

> Ewa

Tobie od
różnych grupowiczów. Wiesz- to ranczo w Nowej Zelandii wzbudza wiele
zazdrości:-)))
--

Acha, ranczo w Zelandii, wiesz Medea ja ciebie zawsze lubiłem, jakby z
mężem coś nie ten tego, no wiesz.....właściwie po namyśle wiem, że się

glob_materialista.

566. Data: 2012-04-12 06:21:03

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-11 21:15, Paulinka pisze:

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be51b867812fa6b6
.html

Panna na schwał! Sam wdzięk i radość :)
--
B.

567. Data: 2012-04-12 07:06:25

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-11 21:16, Chiron pisze:
> [...]
> przeprowadzić takie rzetelne badania? No i wypadało by jeszcze przebadać
> np indianki amazońskie i buszmenki- bo całkiem możliwe, że sposób życia
> ma wpływ na to, ile kobiet ma problemy przy porodzie. No ja bym się
> raczej spodziewał, że w kulturze o rozwiniętej medycynie ilość kobiet z
> powikłaniami ciążowymi będzie dużo większa niż np wśród buszmenek- bo w
> pierwszej grupie kobiet nawet te bardzo chore mają szansę przeżyć i
> jeszcze urodzić dziecko. W tej drugiej grupie rządzi naturalna selekcja.
> To tylko moje podejrzenie- no ale żeby się tak zastawiać danymi, jak Redi?

Chiron, Twoja niewiedza (ściśle połączona z NIECHĘCIĄ do nauki) nie
jest, na szczęście, obrazem możliwości człowieka.

568. Data: 2012-04-12 07:11:34

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-11 21:27, medea pisze:

> Jeśli chodzi o dane dotyczące ludzi, to sądzę, że są takie, bo na
> niegdysiejszą śmiertelność połogową powołują się różni medycy/naukowcy i
> ja to przyjmuję jako oczywistość. Co do zwierząt natomiast - nie mam
> pojęcia, ale na chłopski rozsądek nie wydaje mi się, żeby okołoporodowe
> problemy nie występowały, bo przecież do porodów dużych zwierząt
> domowych woła się czasem weterynarza (dane z filmów ;) ).
>
> Chcę jednak od razu podkreślić, że jestem daleka od Twojej spiskowej
> teorii i wolałabym nie być z nią wiązana. ;)

Zapewne się czasem woła. Ale byłbym ciekaw, jak wygląda 'pole bitwy'
w czasie kocenia się owiec. Masz duże stado kilku(nastu) tysięcy
owiec, co daje powiedzmy tysiąc kocących się owiec. I jaki procent
pada w tym czasie ? Jaki procent wymaga doglądu weterynaryjnego ?
A jaki procent po prostu rodzi, wylizuje młode i wraca do skubania trawy ?
Teraz weźmy 1000 kobiet i zadajmy sobie proste pytanie: ile z nich
godzinę po porodzie nie wymagajacym pomocy idzie do kuchni
robić obiad ?

569. Data: 2012-04-12 07:13:20

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-11 21:39, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Czyli- dlatego, że ktoś się powołuje- Bo_wszyscy_to_wiedzą- to znaczy,
> że to prawda? Ciekawe. Tylko- Ewo- powtarzam: skąd_te_dane? W jaki
> sposób i kto gromadził te dane na początku 20 wieku? Gdzie? To Ci
> dopiero spiskowa teoria:-)

A wie, co to są modele transformacji demograficznej ?
Rozumiem, że naukowcy z dupy sobie je powyciągali ?

570. Data: 2012-04-12 07:15:22

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-11 22:25, Chiron pisze:

> Dlaczego właściwie Ci szkoda?

Bo ludzie marnują czas na czytanie Twoich wypocin z nadzieją,
że zobaczą w nich Twój osobisty rozwój ?

Może emigrować do Rosji?
Lewitacja wy(ja)śniona?
Życzenia świąteczne
James