Zniżki na PKP i PKS

1. Data: 2001-08-16 13:58:33

Temat: Zniżki na PKP i PKS
Od: "prusak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do Was pytanie o zniżki dla opiekunów ON na przejazdy PKP i PKS. Wiem,
ze temat był już poruszany, ale wątek o tym mi zniknął niestety.
Przepraszam, że powtarzam się, ale proszę o odpowiedź lub wskazanie, gdzie
jest archiwum grupy.
Pozdrawiam
Prusak

2. Data: 2001-08-16 14:03:38

Temat: Re: Zniżki na PKP i PKS
Od: "Wojtek Urban" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Archiwum grupy znajdziesz na http://niusy.onet.pl
A co do ulg, to z tego co wiem przy przejazdach pociagiem opiekun ma 50% z
nizki na bilet, a niepelnosprawny jedzie za darmo. Tak samo jest chyba z p
rzejazdami pksem.

pozdrawiam, Wojtek

3. Data: 2001-08-16 14:54:03

Od: "prusak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Urban" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nizki na bilet, a niepelnosprawny jedzie za darmo. Tak samo jest chyba z p

Dzięki
Prusak

4. Data: 2001-08-16 15:24:16

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam do Was pytanie o zniżki dla opiekunów ON na przejazdy PKP i PKS. (......)

Zajrzyj: http://www.klon.org.pl/psp/html/niepelnosprawni.html
-Ewa

5. Data: 2001-08-21 14:04:00

Od: Agata Jurkiewicz <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Urban <u...@w...pl> wrote:

> A co do ulg, to z tego co wiem przy przejazdach pociagiem opiekun ma 50% z
> nizki na bilet, a niepelnosprawny jedzie za darmo.

Nie, to nie tak. Niepelnosprawny I grupy ma 50% znizki, a opiekun
jedzie za darmo. Jesli w pociagu obowiazuja miejscowki, to trzeba
zaplacic za obie.

> Tak samo jest chyba z przejazdami pksem.

A tego to ja juz nie wiem. Jak kiedys jechalam z ON I grupy PKSem, to
cos tam placilismy, ale nie pamietam dokladnie ile i za kogo.

pozdrawiam -

Agata.

6. Data: 2001-09-02 21:00:31

Od: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Thu, 16 Aug 2001 16:03:38 +0200,
osoba podpisująca się: Wojtek Urban <u...@w...pl>, w artykule:
<9lgjr7$5r6$1@news.tpi.pl> napisała:

> [...]
> nizki na bilet, a niepelnosprawny jedzie za darmo. Tak samo jest chyba z p

Akurat jest dokładnie odwrotnie. :) Niepełnosprawny za 50%, a opiekun
za darmo (nie dotyczy to miejscówek w ekspresach itp. -- za miejscówki
trzeba płacić 100% -- zniżki dotyczą tylko biletów). I to jest
oczywiście logiczne i zrozumiałe.

Pozdrawiam
Orr

--
/~~\ __ __ ____________________________________________________
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |

7. Data: 2001-09-07 23:03:40

Od: "Piotr Grela" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

W komunikacji PKS opiekun inwalidy I grupy jedzie za darmo, natomiast osoba
niepełnosprawna płaci 50% ceny biletu. Kierowcy zauważyłem, że krzywią się
na takich darmowych pasażerów a to ze względu na brak dotacji ze strony
Skarbu Państwa. Ponadto od 15.09.2001r. słyszałem, że kierowcy w ramach
protestu mają nie honorować tych ulg.
Użytkownik "Agata Jurkiewicz" <a...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> A tego to ja juz nie wiem. Jak kiedys jechalam z ON I grupy PKSem, to
> cos tam placilismy, ale nie pamietam dokladnie ile i za kogo.

Ustroń2001 oczami RT:)))
Szkola dla niepelnosprawnych
Średnia płaca
do rodzicow dzieci sprawnych inaczej i innych zyczliwych osob
ulgi rodzice dzieci niepelnosprawnych - zwolnienie z abonamentu rtv