Znów liderom nerwy puszczają!

31. Data: 2019-02-12 22:18:22

Temat: Re: Znów liderom nerwy puszczają!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-12 22:02, Kviat wrote:
> W dniu 2019-02-12 o 21:14, Ilona pisze:
>> On 2019-02-12 21:04, Kviat wrote:

Poprawi sie lada dzień! Wnuczek ma smykałke po dziadku.

https://twitter.com/RSzeremietiew/status/10731257701
49707776

Poprostu, za mało kasy mu dali. Jaką impre można urządzić za 20 tys. zł?

https://www.tvp.info/39856503/kulisy-materialu-tvn-n
t-urodzin-hitlera-organizator-dostal-20-tys-zlotych

"Jak twierdzą dziennikarze portalu wPolityce.pl, ,,urodziny" Hitlera
miały zostać ustawione, a dziennikarka TVN - która według reportażu
,,Superwizjera" miała długi czas przenikać do środowisk faszystowskich,
które organizowały ,,urodziny" - miała zostać na nie zaproszona.

,,Z zeznań Mateusza S., organizatora >>urodzin<< wynika, że impreza została
zamówiona przez tajemniczych mężczyzn i była maskaradą, za którą
zapłacono jej organizatorowi 20 tys. zł. Zleceniodawcy mieli jednak
jeden warunek: na >>urodziny<< miała być zaproszona tajemnicza >>Anna
Sokołowska<<. Kim jest ta kobieta? To w rzeczywistości Anna Sobolewska -
dziennikarka ,,Superwizjera" i jednocześnie współautorka reportażu" -
czytamy na portalu Polityce.pl.

Autorami materiały byli Bertold Kittel i wspomniana już wcześniej Anna
Sobolewska.

Sprawą organizacji ,,imprezy" zajęły się już służby, w tym nawet Agencja
Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Prokuratura wszczęła śledztwo, a w sprawie
zatrzymano już kilka osób. "

> Nie rozumiesz słowa "źródło".

Gdybyś potrafił czytac choćby z niewielkim zrozumieniem, tego co
czytasz, to może byś i źródła znalazł?

http://katalog.bip.ipn.gov.pl/informacje/80280

https://pl.wikipedia.org/wiki/Komitet_do_spraw_Bezpi
ecze%C5%84stwa_Publicznego

https://en.wikipedia.org/wiki/Bruno_Kittel

https://pl.pinterest.com/pin/247557310743469341/

https://en.wikipedia.org/wiki/Otto_Kittel

https://books.google.pl/books?id=v3SaAwAAQBAJ&pg=PA2
7&lpg=PA27&dq=bruno+kittel+wikipedia&source=bl&ots=e
08PcvTSxR&sig=8rpWiVvwI0FzrXt6u6njFKpwpkE&hl=pl&sa=X
&ved=0ahUKEwjx-q_cgvjYAhXIkCwKHe8DDtkQ6AEIazAI#v=one
page&q=bruno%20kittel%20wikipedia&f=false

http://www.vilnaghetto.com/gallery2/v/vilna/album66/
Ponary_The_Soviet_Commission_August_1944.jpg.html

http://www.deathcamps.org/occupation/vilnius%20ghett
o.html

https://books.google.pl/books?id=LyEuDwAAQBAJ&pg=PT7
50&lpg=PT750&dq=bruno+kittel+ponary&source=bl&ots=nD
4Y50CCEv&sig=qUtA6E1-BL0cPNChTskRTQhzD-o&hl=pl&sa=X&
ved=0ahUKEwiL49Shg_jYAhWQhqYKHd4pCbsQ6AEIaTAN#v=onep
age&q=bruno%20kittel%20ponary&f=false

http://deacademic.com/dic.nsf/dewiki/796486

https://pl.wikipedia.org/wiki/Zygmunt_Kittel

https://wpolityce.pl/polityka/378503-daniels-polska-
byla-jedynym-krajem-ktory-walczyl-z-nazistami-to-han
ba-ze-dzis-mala-grupa-polakow-tak-sie-zachowuje

https://pl.wikipedia.org/wiki/David_Irving

http://www.fpp.co.uk/docs/Irving/RadDi/2005/030405.h
tml

http://www.centrumjp2.pl/wikijp2/index.php?title=197
4

http://pink-panther.szkolanawigatorow.pl/kittel-z-wi
lna-i-z-tvn-sir-mosley-i-sw-jan-pawe-ii-czyli-nazizm
-tu-i-owdzie

32. Data: 2019-02-13 11:09:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-12 o 22:18, Ilona pisze:

> Poprawi sie lada dzień! Wnuczek ma smykałke po dziadku.
>
> Poprostu, za mało kasy mu dali. Jaką impre można urządzić za 20 tys. zł?

Oj... ilona zawiesiła się.

> Gdybyś potrafił czytac choćby z niewielkim zrozumieniem, tego co
> czytasz, to może byś i źródła znalazł?

I pisze to ktoś, kto wierzy w portale przez które przechodzą naziści do
naszego wymiaru.
LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2019-02-13 15:44:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.02.2019 o 00:57, Ilona pisze:
> czy, tak mu kazali powiedzieć?
>
> i co to się porobiło, że liberał piekłem straszy?
>
> https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/590730
,donald-tusk-brexit-theresa-may-wielka-brytania.html

> "Tusk perfekcyjnie uosobił powody, dla których uważam, że Wielka
> Brytania nie mogłaby pozostać członkiem Unii Europejskiej."
>

> // a ten Irlandczyk wygląda jak by nie dowierzał temu co właśnie
> usłyszał :)
> https://s8.dziennik.pl/pliki/12113000/12113821-donal
d-tusk-i-premier-irlandii-900-555.jpg

I bardzo dobrze powiedział. Mieszanie w kotle i podgrzewanie atmosfery
bez sensu i planu, to zaiste piekielne zajęcie.

Ewa

34. Data: 2019-02-13 20:23:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/02/2019 o 10:09, Kviat pisze:

> Oj... ilona zawiesiła się.

> I pisze to ktoś, kto wierzy w portale przez które przechodzą naziści do
> naszego wymiaru.
> LOL :)
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr
za duzo seksu

--
gazebo

35. Data: 2019-02-13 21:14:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-13 11:09, Kviat wrote:

> Oj... ilona zawiesiła się.

> I pisze to ktoś, kto wierzy w portale przez które przechodzą naziści do
> naszego wymiaru.
> LOL :)

I dodatkowo, najbardziej agresywne związki taktyczne, mają swoje
siedziby w lasach liściastych opolszczyzny.
https://pbs.twimg.com/media/DuSBpsVX4AAFbXD.jpg

36. Data: 2019-02-13 21:45:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-13 15:44, FEniks wrote:

,donald-tusk-brexit-theresa-may-wielka-brytania.html

d-tusk-i-premier-irlandii-900-555.jpg

> I bardzo dobrze powiedział. Mieszanie w kotle i podgrzewanie atmosfery
> bez sensu i planu, to zaiste piekielne zajęcie.

Tez mam takie wrażenie.

"Tusk perfekcyjnie uosobił powody, dla których uważam, że Wielka
Brytania nie mogłaby pozostać członkiem Unii Europejskiej."

to tu:
https://twitter.com/NickBoles/status/109315444970985
0625

37. Data: 2019-02-13 22:18:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-13 20:23, gazebo wrote:

> za duzo seksu

dobrego, nigdy za dużo!

38. Data: 2019-02-14 09:17:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-13 o 21:45, Ilona pisze:

> [...]
>
> "Tusk perfekcyjnie uosobił powody, dla których uważam, że Wielka
> Brytania nie mogłaby pozostać członkiem Unii Europejskiej."

https://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Boles

"Personal life

Boles is gay,[24] and in May 2011, he entered a civil partnership, as
noted in his contribution to the parliamentary debate on the Middle East
on 16 May 2011.[25] Boles claimed ?679 in Parliamentary expenses for
Hebrew lessons so that he could talk to his partner, Israeli Shay
Meshulam.[26][27] Following public criticism he donated money equivalent
to the amount spent on the lessons, to three local charities in his
constituency.[28] "

Od kiedy homoseksualiści uczący się języka hebrajskiego żeby pogadać ze
swoim izraelskim partnerem są twoimi autorytetami?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2019-02-14 11:15:21

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.02.19 um 09:17 schrieb Kviat:

> [...]
>
> Od kiedy homoseksualiści uczący się języka hebrajskiego żeby pogadać ze
> swoim izraelskim partnerem są twoimi autorytetami?

Po prostu nie sprawdzila goscia, a poniewaz jego poglad jej odpowiadal,
wiec go zacytowala. Czyli nauczka na przyszlosc. :-)

A Tusk mial racje, choc ujal sprawe krotko. Mogl powiedziec wiecej, ze
paru cwaniakow za namowa wschodniego sponsora (niedawno przyznal jego
doradca Surkow) podgrzalo nastroje w kraju, wykorzystujac frustracje
ludzi, niechec do obcych (glownie z Europy Wschodniej) i doprowadzilo do
decyzji o brexicie. Funt traci na wartosci, gospodarka slabnie, rosna
obawy przed dniem wyjscia z Unii, bo rzad nie potrafi zrobic sensownego
planu i przygotowuje sie na chaos oraz zamieszki. Bo co bedzie z setkami
tysiecy Brytyjczykow na kontynencie, paru milionami obywateli Unii w UK,
granica z Irlandia, firmami i pracownikami po obu stronach stronach
Kanalu La Manche... Dla rodziny krolewskiej opracowali podobno plan
ewakuacyjny, na granicy z Gibraltarem Hiszpanie zaczna znowu kontrole i
blokady... Sa wiec plusy i minusy bycia wyspa i bylym imperium kolonialnym.

--
saluto
Silvio Balconetti

40. Data: 2019-02-14 20:01:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/02/2019 o 21:18, Ilona pisze:

> dobrego, nigdy za dużo!

pilnuj oczu

--
gazebo

[ Edgar G. Goodaire; Michael M. Parmenter ] Discrete Mathematics with Graph Theory 3rd Edition Solutions
[ Michael Smith ] Organic Synthesis 3rd Edition Solutions
[ Raymond A. Serway , Chris Vuille (Emeritus) ] College Physics 10th Edition Solutions
[ Harold Hart, Christopher M. Hadad, Leslie E. Craine, David J. Hart ] Organic Chemistry: A Short Course 13th Edition Solutions
[ Lawrence Perko ] Differential Equations and Dynamical Systems 3rd Edition Solutions