Znow milosc ? Ja nie chce !

1. Data: 2000-01-28 00:01:44

Temat: Znow milosc ? Ja nie chce !
Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiele osob pisze tutaj o milosci. Tylko dlaczego 99% postow jest o tym jak
jest mi zle. Ludzie pomozcie. Stracilem dziewczyne. Zakochalem sie bez
wzajemosci.
Czyzby naprawde wsrod internautow panowal jakis pogrom? Moze to dlatego maja
tyle czasu i czytaja grupy? Inaczej siedzieliby w domach przytuleni do
czyjegos ramienia i ....... i nic..... po prostu by siedzieli i byloby im
dobrze.

Dlaczego nikt nie pisze ze jest mu swietnie? Czy to jest taka wymuszona
nasza kultura skromnosc? Zeby inni nie powiedzieli ze jestem zarozumialy i
sie chwale?
Brak odwagi? A moze Bogowie nie lubia szczesliwych ludzi?

Bo to w ogole to mial byc manifest.
Chcialem kategorycznie zaprotestowac przeciw braku milosci na grupie
pl.sci.psychologia. Uwazam ze jest to bluznierstwo przeciw swiatu. Mozemy
miec tyle a dzielimy sie tylko tym co zle.
I do tego to jest spolecznie szkodliwe. Potem taki jeden z druga naczyta sie
za duzo i bedzie mial spaczenie psychiczne do konca zycia.
Badzimy szczesliwi i cieszmy sie tym.

Milościowym skrytozercom mowimy NIE !

Pajonk Hfat

1. Data: 2000-01-28 07:31:13

Temat: Re: Znow milosc ? Ja nie chce !
Od: "kosmo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To w takim razie co ty tu robisz?
Czy nie chodzi o to, zeby porozmawaic a ze milosc jest tak rozleglym
tematem wiec...
kosmo

Pajonk Hfat <m...@k...net.pl> napisał(a) w artykule
<I%4k4.14076$Hi2.313270@news.tpnet.pl>...

1. Data: 2000-01-28 10:21:30

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> writes:

> [...]
> sie chwale?
> Brak odwagi? A moze Bogowie nie lubia szczesliwych ludzi?

Ja odnosze wrazenie ze narodowa cecha Polakow jest narzekac i sie
skarzyc.
(tak przynajmniej jak sie porowna z innymi nacjami).

> [...]
> I do tego to jest spolecznie szkodliwe. Potem taki jeden z druga naczyta sie
> za duzo i bedzie mial spaczenie psychiczne do konca zycia.

A co jak sie mimo wszystko nie jest..?
"keep smile" na sile?

ja mysle, ze nie warto przeginac w zadna strone.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-01-28 21:48:24

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

kosmo wrote in message <01bf6961$75dc9dc0$152ba0d4@default>...
>To w takim razie co ty tu robisz?
>Czy nie chodzi o to, zeby porozmawaic a ze milosc jest tak rozleglym
>tematem wiec...
>kosmo

Wiec......ciagle wierze......ze to nie tak ma byc.....

Pajonk

1. Data: 2000-02-03 06:00:12

Od: "<-Kłapuch->" <k...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Jan 2000 00:01:44 GMT, "Pajonk Hfat"
<m...@k...net.pl> wrote:

>Inaczej siedzieliby w domach przytuleni do
>czyjegos ramienia i ....... i nic..... po prostu by siedzieli i byloby im
>dobrze.

Hi, wszystko byłoby pięknie, gdybym miał się do kogo
przytulić. W święta dziewczyna postanowiła, że lepiej Jej
beze mnie, jakkolwiek to brzmi jest prawdą.

>Dlaczego nikt nie pisze ze jest mu swietnie? Czy to jest taka wymuszona
>nasza kultura skromnosc?
>Badzimy szczesliwi i cieszmy sie tym.

Nie piszę bo mi nie jest.
Jak będzie to napiszę - obiecuję.
--------
Mariusz
K...@f...internet.pl

Cos jak sila wyzsza...
Re: Deja vu
Re: Deja vu
Re: czy mozliwa jest przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna?
Re: Odp: Odp: Odp: czy mozliwa jest przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna?