Re: Znow milosc ? Ja nie chce !

1. Data: 2000-01-28 08:51:22

Temat: Re: Znow milosc ? Ja nie chce !
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> zapisuje:

> Dlaczego nikt nie pisze ze jest mu swietnie?
Jest mi dobrze!!!!!!!!! Jestem szczesliwa!!!!!!!!!!!
Kazdy dzien jest dobry (nawet jak nie jest to jest) Wlasnie tak!!!!!!!!!

> Chcialem kategorycznie zaprotestowac przeciw braku milosci na grupie
> pl.sci.psychologia.
Kochajmy i badzmy szczesliwi!!!!
Gdzie sa ludzie zadowoleni z zycia?????

Marlena

1. Data: 2000-01-28 10:46:44

Od: a...@f...com.pl (Axel D.) szukaj wiadomości tego autora

Marlena wrote:

> Kochajmy i badzmy szczesliwi!!!!
> Gdzie sa ludzie zadowoleni z zycia?????
>
> Marlena

ok, chcecie, wiec napisze.
moj zwiazek przed tygodniem sie "naprawil" i znowu jest nam dobrze. mam
nadzieje, ze przejde "druga milosc" wym samym zwiazku, co sie rzadko
zdarza.
jestem zadowlony z zycia (jak na razie).

axel d.

ps. ktos jeszcze?
--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-28 11:40:05

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...mps.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Jan 2000, Marlena wrote:

> Gdzie sa ludzie zadowoleni z zycia?????

Wszedzie. Emocjonalny ekshibicjonizm jest cecha ludzi nieszczesliwych,
wiec to ich przede wszystkim widac. Bycie zadowolonym z zycia jest dla
mnie stanem na tyle normalnym, ze nie widze powodu by informowac o tym
caly swiat.

> Marlena

pozdrawiam, mg

UIN: 5307148

1. Data: 2000-01-28 13:15:14

Od: Kawul <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz K. Grzeca" wrote:

> Wszedzie. Emocjonalny ekshibicjonizm jest cecha ludzi nieszczesliwych,
> wiec to ich przede wszystkim widac.

Wg mnie nieszczesliwych lecz normalnych - ci co zamykaja sie w swoich
nieszczesciach koncza czesto na oddzialach psychiatrycznych lub wklada
sie ich do drewnianego pudelka zasypujac ku uciesze owadow.

> Bycie zadowolonym z zycia jest dla
> mnie stanem na tyle normalnym, ze nie widze powodu by informowac o tym
> caly swiat.

A jestes ?
Rozejrzyj sie - czy mozna silic sie na zadowolenie gdy nie ma do tego
powodow. Leje sie krew, gina niewinni ludzie, politycy pieprza cos
czego nie sposob zrozumiec i pogodzic z rzeczywistoscia, dzieci dalej
gloduja i sa porzucane jak smieci a pieniadz zrobil nam gowno z mozgow.
Czy to dobre otoczenie by beztrosko mowic o samozadowoleniu. Byc moze
ale na pewno kosztem obojetnosci. Nie kazdego na nia stac - niestety :-(

Oczywiscie to nie byla polemika z Twoja wypowiedzia ;-) - lecz pretekst
by se troche pozrzedzic.
K.

1. Data: 2000-01-28 21:48:25

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz K. Grzeca wrote in message ...
> [...]
>wiec to ich przede wszystkim widac. Bycie zadowolonym z zycia jest dla
>mnie stanem na tyle normalnym, ze nie widze powodu by informowac o tym

Czyli co? Potrzebujesz ludzi tylko wtedy jak jest ci zle? Tylko wtedy
potrzebujesz sie dzielic?

Pajonk

1. Data: 2000-01-28 23:26:29

Od: Demiurg <j...@z...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kawul <m...@p...onet.pl> napisał(a) na grupę pl.sci.psychologia:

: "Mariusz K. Grzeca" wrote:
:
[...]
Ja się rozglądam i nie widzę wokół ani lejącej się krwi, ani śmierci
niewinnych ludzi. Polityków rzadko słucham, bo rzeczywiście za często
pieprzą od rzeczy. Pieniądz robił i robi wodę z mózgu tym, co są
nieodporni. A moje otoczenie sprawia mi dużo zadowolenia :-))

Ta ja jakiś inny jestem, czy jak?

Chyba za dużo TV oglądasz ;))

Pozdrawiam.
--
Agent Smith: Why isn't the serum working?
Agent Brown: Perhaps we're asking the wrong questions.

1. Data: 2000-01-29 06:22:20

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

Kawul <m...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> Czy to dobre otoczenie by beztrosko mowic o samozadowoleniu. Byc moze
> ale na pewno kosztem obojetnosci. Nie kazdego na nia stac - niestety :-(

A co to ma do rzeczy? Zdaje sie ze to juz od ladnych paru tysiecy lat
wystepuje ten objaw ktory opisujesz i co z tego...

a samozadowolenie dotyczy tylko ciebie, jak nazwa wskazuje.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-01-29 14:43:12

Od: Kawul <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net wrote:

> A co to ma do rzeczy?

Nic ;) Pisalem przeciez ze to tylko pretekst - chcialem, mialem nadzieje
poznac zdanie innych ludzi na tematy ktore poruszylem. Wolno chyba o
nich czasem wspomniec ?

> Zdaje sie ze to juz od ladnych paru tysiecy lat
> wystepuje ten objaw ktory opisujesz

Wydaje mi sie, ze w roznych okresach historii objaw ten wystepowal
jednak w innym wydaniu - rozny tez byl stosunek do niego ludzi majacych
wplyw na rzeczywistosc. Wystarczy porownac chociazby sredniowiecze z
oswieceniem.

> i co z tego...

Nie da sie nic zmienic - nie jestem kretynem, by sadzic ze mam
jakikolwiek na to wplyw. Cos jednak zmienilo sie od czasow sredniowiecza
- mozemy o pewnych rzeczach - przynajmniej na razie - mowic, niektorzy
pisac, niektorzy spiewac. A to juz cos.
Nie jestem nikim wyjatkowym by przypisywac sobie jakas szcegolna
umiejetnosc widzenia rzeczy takimi jakie sa - to co dostrzegam widac w
kazdym domu dziecka /bylas kiedys w domu dziecka przed swietami bozego
narodzenia ? - gdy zostaja tylko te dzieci ktorych nikt nie chce
zabrac/, w kazdym szpitalu i na kazdym dworcu. To juz rok 2000 - czy
czlowiek upadnie jeszcze nizej - czy bedzie obojetny - czy moze
podzwignie sie jednak dostrzegajac wokol siebie innych - wyciagajac do
nich dlon ?
Jasne ze wszystko nie jest do konca tragiczne - sa ludzie ktorych mozna
podziwiac - wiem o tym -

"...lecz czuje ze jutro przyjdzie mi zaplakac..." -
King Crimson "Epitaph"

K.

1. Data: 2000-01-29 20:21:03

Od: Kawul <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demiurg wrote:

"Some people get by
With a little understanding
Some people get by
With a whole lot more
I don't know
Why you gotta be so undemanding
One thing I know
I want more
I want more"
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2000-01-30 00:00:12

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...mps.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Jan 2000, Kawul wrote:

> A jestes ?

Oczywiscie :-)

> Rozejrzyj sie - czy mozna silic sie na zadowolenie gdy nie ma do tego
> powodow.

Nie sile sie, po prostu jestem zadowolony.

> Leje sie krew, gina niewinni ludzie

Leje na to. Zawsze sie lala, leje i zawsze bedzie sie lala. Nie jestem
Chrystusem, czy innym McGyverem - wszystkich nie uratuje, nie
nakarmie, wszystkim nie pomoge (nawet nie zamierzam - natura zbyt
slabo sobie radzi z przeludnieniem...).

> a pieniadz zrobil nam gowno z mozgow.

tym, ktorzy go nie maja, a chcieliby z pewnoscia...

pozdrawiam, mg

UIN: 5307148

Re: Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jednocze?nie?
Re: Je?li kobieta możekochać...cd.
Re: Re: Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jedno
dlaczego?
Okres dojrzewania, a wykorzystanie sytuacji