Re: Znow milosc ? Ja nie chce !

From: Kawul <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Znow milosc ? Ja nie chce !
Date: Fri, 28 Jan 2000 14:15:14 +0100

"Mariusz K. Grzeca" wrote:

> Wszedzie. Emocjonalny ekshibicjonizm jest cecha ludzi nieszczesliwych,
> wiec to ich przede wszystkim widac.

Wg mnie nieszczesliwych lecz normalnych - ci co zamykaja sie w swoich
nieszczesciach koncza czesto na oddzialach psychiatrycznych lub wklada
sie ich do drewnianego pudelka zasypujac ku uciesze owadow.

> Bycie zadowolonym z zycia jest dla
> mnie stanem na tyle normalnym, ze nie widze powodu by informowac o tym
> caly swiat.

A jestes ?
Rozejrzyj sie - czy mozna silic sie na zadowolenie gdy nie ma do tego
powodow. Leje sie krew, gina niewinni ludzie, politycy pieprza cos
czego nie sposob zrozumiec i pogodzic z rzeczywistoscia, dzieci dalej
gloduja i sa porzucane jak smieci a pieniadz zrobil nam gowno z mozgow.
Czy to dobre otoczenie by beztrosko mowic o samozadowoleniu. Byc moze
ale na pewno kosztem obojetnosci. Nie kazdego na nia stac - niestety :-(

Oczywiscie to nie byla polemika z Twoja wypowiedzia ;-) - lecz pretekst
by se troche pozrzedzic.
K.