Re: Znow milosc ? Ja nie chce !

Data: 2000-01-30 18:14:25
Temat: Re: Znow milosc ? Ja nie chce !
Od: Demiurg <j...@z...univ.gda.pl>

"Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> napisał(a) na grupę pl.sci.psychologia:

: Demiurg wrote in message ...
: >Ja się rozglądam i nie widzę wokół ani lejącej się krwi, ani śmierci
: >niewinnych ludzi. Polityków rzadko słucham, bo rzeczywiście za często
: >pieprzą od rzeczy. Pieniądz robił i robi wodę z mózgu tym, co są
: >nieodporni. A moje otoczenie sprawia mi dużo zadowolenia :-))
:
: Ok. Tego nie widzisz. A co widzisz?
:
Teraz ekran własnego monitora. Jak wychodzę z domu, to widzę miasto. A
co ty widzisz?

--
Agent Smith: Why isn't the serum working?
Agent Brown: Perhaps we're asking the wrong questions.