Znowu Ruskie !!!

1. Data: 2001-12-15 02:05:29

Temat: Znowu Ruskie !!!
Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bo cos ostatnio glucho o nich ....

Ide jutro znowu na noszona kolacje,
i dzis cale 1/2 nocy spedzilam
na smazeniu nalesnikow (przepis grupowy oczywiscie, x 2 !!)
w mojej niby-kuchni na parapecie,
i robieniu farszu ruskiego i pieczarkowego.
Zuzylam chyba kilo pieprzu bialego i czarnego,
wiec powinno byc dobre. (jest dobre, przeciez
musialam sprobowac !!!)
Zacytuje wszystkie zachwyty i peany
po powrocie ....

koncze bo palce mi zamarzaja .... w pokoju 15.5 st.,
:((((
Kaliope wie co to znaczy.

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2001-12-15 22:14:26

Temat: Re: Znowu Ruskie !!!
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Zowisia <z...@p...onet.pl> a écrit dans le message :
9vec8q$5ch$...@n...onet.pl...
> [...]
> i robieniu farszu ruskiego i pieczarkowego.
> Zuzylam chyba kilo pieprzu bialego i czarnego,
> wiec powinno byc dobre. (jest dobre, przeciez

A dodasz kompilacje pieprzu i pierogow ?

Ewcia
(soi-disant "indifférante")

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-15 22:18:30

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał(a):
> Zowisia <z...@p...onet.pl> a écrit dans le message :

> A dodasz kompilacje pieprzu i pierogow ?
>
> Ewcia
> (soi-disant "indifférante")
----
Chyba nie rozumiem .... :-(((
Pierogów nie było przecież ....
a jeśli chodzi o raport,
to owszem, owszem, doceniono
nawet mam trochę na jutro, podelektuję się z rodzinką.
Ja sama jestem zadowolona,
choć zawsze mi się wydaje, że pieprzu i soli
można było dodać jeszcze więcej ....

A to soi-disant indifferente to co ma znaczyć ?!!
że tak naprawdę jesteś zainteresowana tak ???
przepisem ???
ależ to wszyscy znają .... nic tu nowego nie ma,
tyle że dodaję bryndzy (jedna trzecia, dwie trzecie sera
białego, no i reszta ziemniaczki, do tego cebulka i reszta
towarzystwa)
pozdrowienia
:))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2001-12-16 00:11:39

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Zowisia <z...@p...onet.pl> a écrit dans le message :
9vgi8v$ib7$...@n...onet.pl...

> Pierogów nie było przecież ....

A tam, pierogi, nie pierogi... wazne, ze ruskie !

> [...]
> można było dodać jeszcze więcej ....
>
> A to soi-disant indifferente to co ma znaczyć ?!!
> że tak naprawdę jesteś zainteresowana tak ???

no wlasnie..
> ależ to wszyscy znają .... nic tu nowego nie ma,
> tyle że dodaję bryndzy (jedna trzecia, dwie trzecie sera
> białego, no i reszta ziemniaczki, do tego cebulka i reszta
> towarzystwa)

no wlasnie...

Elle vous remercie chaleureusement

Ewcia

1. Data: 2001-12-16 08:26:30

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zowisia" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zacytuje wszystkie zachwyty i peany
> po powrocie ....
>
> koncze bo palce mi zamarzaja .... w pokoju 15.5 st.,

Zowiska! daj troche tych ruskich. proszeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

ja dam z jkapusta i grzybami. wlasnie zaczynam robic

Mechcia
blagalnym tonem

1. Data: 2001-12-16 22:23:05

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał(a):

> Użytkownik "Zowisia" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
/.../>
> Zowiska! daj troche tych ruskich. proszeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
> ja dam z jkapusta i grzybami. wlasnie zaczynam robic
> Mechcia
> blagalnym tonem
-----
<slanianie sie i omdlewanie> Odezwala sie do mnie ..... Slynna MG ....
chyba omdleje .... </slanianie i omdlewanie> ;-)))

Droga Slynna MG,
No przecież w innym poście ci obiecalam, ze nawet moge
wyproduknac kilka specjalnie, z okazji przyjazdu
Slynnej do Krakowa (tu huczne wiwaty i omdlewanie ogolne)

tylko ze w piatek najblizszy moze mnie
niestety nie byc w Krakowie .... jeszcze sprawa sie rozstrzyga.
A na razie ciskam ci kilka wirtualnych, frrrrrrrrrr ....
a z kapustogrzybami nie jadlam juz dawno .....
chetnie przyjme w ramach szybkiego returnu znad siatki ...
causki
:))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >