Znowu Zas...e Zatoki

1. Data: 2010-02-26 19:41:49

Temat: Znowu Zas...e Zatoki
Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wczoraj katar i bolą górne dziąsła
znowu odezwały się moje świete zatoki
na razie jeszcze nic specjalnego nie pije
poza tym że wczoraj omyłkowo na noc wypiłem na noc sudaferd i nie mogłrm spać
w poniedziałek będe u pani laryngolog bo w tantej okolicy mam pare spraw

2. Data: 2010-02-28 16:35:52

Temat: Re: Znowu Zas...e Zatoki
Od: "Minotaur" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

to fajnie ze masz sprawy na miescie :) ale po kij nam o tym piszesz ?

3. Data: 2010-03-11 22:46:09

Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Buda <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
> w poniedziałek będe u pani laryngolog bo w tantej okolicy mam pare spraw

Po około 10 dniowej kuracji
sudafed + cet alergin zatoki odpuściły

4. Data: 2010-03-11 23:12:45

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> Po około 10 dniowej kuracji
> sudafed + cet alergin zatoki odpuściły

Co robi ten cet alergin?

zyga
--
--force --nodeps --all

5. Data: 2010-03-14 19:43:38

Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zygmunt M. Zarzecki <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com>
napisał(a):

> spa

> Co robi ten cet alergin?
>
> zyga

Cet alegin jest lekiem przeciw alergicznym
a więc zmniejsza obrzęk

Lekarz, przychodnia prywatna poszukiwane Warszawa
leczenie jajników aż 1000 zł???
Prośba o opinie, diagnoze - zachowaie organizmu dziwne.
Drożdżyca paznokcia - Myconafine
Poszerzone przestrzenie podtwardówkowe dziecka