Znowu chcą nam na siłę "zrobić dobrze" :/

1. Data: 2006-01-16 10:17:00

Temat: Znowu chcą nam na siłę "zrobić dobrze" :/
Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszeliście już o pomyśle przywrócenia jednego teminu ferii dla całej
Polski?

http://www.nowydzien.pl/nowydzien/1,70091,3114981.ht
ml

Ręce i nogi opadają po prostu ...

pozdrawiam
Magdalena

2. Data: 2006-01-16 22:20:28

Temat: Re: Znowu chcą nam na siłę "zrobić dobrze" :/
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." ...
> Słyszeliście już o pomyśle przywrócenia jednego teminu ferii dla całej
> [...]

Marchewka dla Giertycha zwanego Naszą Szkapą? Był u górali ws. Gubałówki i
nic nie wskórał. Teraz w Zakopcu panika, że nie zarobią po skróceniu
zimowych wakacji... bat taki, wy nam Gubałówkę oddacie, my wam za to nie
zmienimy terminów ferii?

--
EwaSzy, węsząca spisek
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

3. Data: 2006-01-16 22:32:45

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Marchewka dla Giertycha zwanego Naszą Szkapą?

Uprasza się o niewymienianie słowa 'Marchewka' obok nazwiska tego pana.
I. ;-)

4. Data: 2006-01-16 23:15:12

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" ...
> Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Uprasza się o niewymienianie słowa 'Marchewka' obok nazwiska tego pana.

Uhm. Masz pecha z tym nickiem. Pasuje do Konia, do kija też.
Pomyślę, jak twórczo wykorzystać "czy jest suchy chleb dla Konia", zamiast
marchewek, ale nie obiecuję cudów :))

--
EwaSzy

5. Data: 2006-01-17 12:26:21

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marchewka" ...

> Uhm. Masz pecha z tym nickiem. Pasuje do Konia, do kija też.

Konia i kij zniosę jakoś. Giertycha jednak nie.
I. ;-)

6. Data: 2006-01-17 21:44:28

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" ...

> Konia i kij zniosę jakoś. Giertycha jednak nie.

Ale 'Konio' to ksywka pana G., jakbyś nie wiedziała. :)))

--
EwaSzy

7. Data: 2006-01-18 10:14:13

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marchewka" ...
>>
> Ale 'Konio' to ksywka pana G., jakbyś nie wiedziała. :)))

Hmm, nie wiedziałam. Czemu ma taką właśnie ksywkę? Z powodu swojego fizis?
I.

8. Data: 2006-01-18 10:25:19

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" ...

> Hmm, nie wiedziałam. Czemu ma taką właśnie ksywkę? Z powodu swojego fizis?

Imo tak (oraz rozmiarów :). Najpierw pojawiło się określenie 'Człowiek zwany
Koniem', wkrótce skrócone do Konio. Potem przyjęła się Nasza Szkapa , niemal
równolegle z ochrzczeniem Macieja G. Starą Szkapą. Tak po różnych
politycznych forach się przewija. :))

--
EwaSzy

9. Data: 2006-01-18 10:35:08

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marchewka" ...

> Imo tak (oraz rozmiarów :). Najpierw pojawiło się określenie 'Człowiek
> zwany Koniem', wkrótce skrócone do Konio.

Przyjaciel Skiby to Konio. Chyba nie jest szczęśliwy, że pan G. też tak
jest/był nazywany.

> Potem przyjęła się Nasza Szkapa , niemal równolegle z ochrzczeniem Macieja
> G. Starą Szkapą. Tak po różnych politycznych forach się przewija. :))

Mnie wystarczą same wiadomości. Fora polityczne mogłyby mi jednak za bardzo
ciśnienie podnosić.
Dzięki za oświecenie.
I. ;-)

10. Data: 2006-01-19 14:12:34

Temat: Re: Znowu chc
Od: Mariusz Maslowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena W. wrote:

>Słyszeliście już o pomyśle przywrócenia jednego teminu ferii dla całej
>Polski?

A co to kogo z rządu powinno obchodzić?

Szkoły powinny sobie samodzielnie wyznaczać kiedy mają ferie i nie
byłoby takiego problemu.

Owszem, byłyby problemy, gdyby jakiś dyrektor/kierownik szkoły ustalił
terminy inaczej niż by sobie rodzice życzyli, ale to spokojnie dałoby
się rozwiązać na poziomie lokalnym.

Po co angażować do tego rząd i przymus?

Totalitaryzm, ot co!

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Maslowski

Gry komputerowe - 5 latek
6 lat i nie wymawia "r"
Biała Szkoła Magii w Stężycy
Dziecko, szkoła, dyktafon ... - podzielcie się swoją opinią :)
Naklejki z Witch do wymiany