Znowu inwazja mszyc???

1. Data: 2003-05-23 06:07:53

Temat: Odp: Znowu inwazja mszyc???
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olivia <o...@w...pl_bez_spamu> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bake70$234$...@n...news.tpi.pl...
> Mam młody, 1,5 roczny żywopłot (ałycza). Zaatakowały go mszyce w ilościach
> kosmicznych. Właściwie to mrówy mają na nim "plantację" mszyc. Z czym
> walczyć - z mrówkami czy z mszycami? Potraktowałam krzaczki Pirimorem ale
> zdaje się, że to niewiele dało. Proszę o rady.

Walczyć należy z mszycami :-)) Interesujące dlaczego oprysk Pirimorem nie
pomógł. Może trzeba trochę poczekać, kiedy pryskałaś?
--
Pozdrawiam, Kaśka

2. Data: 2003-05-23 06:13:53

Temat: Znowu inwazja mszyc???
Od: "Olivia" <o...@w...pl_bez_spamu> szukaj wiadomości tego autora

[...]

____________________
Pozdrawiam
Olivia
o...@w...pl_bez_spamu

3. Data: 2003-05-23 06:34:44

Temat: Re: Znowu inwazja mszyc???
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bakeje$3ka$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna
Tkaczyk<k...@e...com.pl> napisał(a):

> Walczyć należy z mszycami :-)) Interesujące dlaczego oprysk Pirimorem nie
> pomógł. Może trzeba trochę poczekać, kiedy pryskałaś?

Hejka. Czekanie nic nie da. :-( Pojawiły się, niestety rasy mszyc o
podwyższonej odporności na Pirimor. :-( Należało by spróbować pyretroidów
(Aztec , który jest nieszkodliwy dla pożytecznych owadów, Decis, Fastac,
Karate itp.) lub Zolone (tak, jak ja) a w geście ostatecznej determinacji
Bi-58 Nowy, ale nie jest to środek polecany dla działkowców (o długim
okresie karencji). Na mszyce, które są pokryte obfitym nalotem woskowym, do
preparatu należy dodać środek zwiększający przyczepność pestycydów, np.
Citowett.
Pozdrawiam słonecznie Ja...cki

4. Data: 2003-05-23 06:43:45

Temat: Re: Odp: Znowu inwazja mszyc???
Od: "Olivia" <o...@w...pl_bez_spamu> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:
> Walczyć należy z mszycami :-)) Interesujące dlaczego oprysk Pirimorem nie
> pomógł. Może trzeba trochę poczekać, kiedy pryskałaś?

Pryskałam dwa dni temu ale inna sprawa, że niewiele tego było - resztka z
zeszłego roku.
Proszę o radę czy dokupić Pirimor czy też coś innego, skuteczniejszego?
Jeśli chodzi o mrówy to mam do nich także pretensje, że poryły mi
korytarzami grządki z rzodkiewką i sałatą. Czy mam je jakoś zwalczać, czy
czekać aż założą mi na środku mrowicho?
Nie wspominam już wcale o turkuciach, nie mam już zdrowia - a sąsiad
twierdzi, że Bóg kazał się dzielić i turkuć też stworzenie boże. Mogę się
dzielić ale dlaczego akurat z turkuciami??? :) :)

____________________
Pozdrawiam
Olivia
o...@w...pl_bez_spamu

5. Data: 2003-05-23 08:13:25

Od: "szanna1" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Insektum - b. dobry na mszyce
ania
Użytkownik "Olivia" <o...@w...pl_bez_spamu> napisał w wiadomości
[...]
:
: --
: ____________________
: Pozdrawiam
: Olivia
: o...@w...pl_bez_spamu

6. Data: 2003-05-23 08:37:41

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bakle7$ea1$1@atlantis.news.tpi.pl szanna1
<s...@i...pl> napisał(a):

> Insektum - b. dobry na mszyce

Hejka. A czym on się różni od Fastac'u? ;-)
Pozdrawiam kłębiasto Ja...cki

7. Data: 2003-05-23 09:31:13

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:bakle7$ea1$1@atlantis.news.tpi.pl szanna1

> Hejka. A czym on się różni od Fastac'u? ;-)
> Pozdrawiam kłębiasto Ja...cki

A propos Fastacu. 2 tygodnie temu pryskałem mszyce na różach i ........część
przeżyła. Uprzedzę uwagi-oprysk był bardzo dokładny i proporcje zgodne z
ulotką.
U mnie w zeszłym sezonie najlepiej sprawdzał się Polysect f-my Solaris.

Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl
<<<wytnij bezspamu>>>

8. Data: 2003-05-23 09:34:26

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bakphq$71o$1@atlantis.news.tpi.pl Jactro
<j...@b...com.pl> napisał(a):

> A propos Fastacu. 2 tygodnie temu pryskałem mszyce na różach i
> ........część przeżyła. Uprzedzę uwagi-oprysk był bardzo dokładny i
> proporcje zgodne z ulotką.

Hejka. Syntetyczne pyretroidy przy wysokiej temperaturze zawodzą. Nie
należy ich stosować, gdy temperatura powietrza przekracza +20 C.
Pozdrawiam niezawodnie Ja...cki

PS. Bo Polysect, to amerykański wynalazek. :-)

9. Data: 2003-05-23 10:00:25

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> Hejka. Syntetyczne pyretroidy przy wysokiej temperaturze zawodzą. Nie
> należy ich stosować, gdy temperatura powietrza przekracza +20 C.

Tzn. które jeszcze zawodzą przy wysokiej temperaturze ?

> PS. Bo Polysect, to amerykański wynalazek. :-)

Nie mam zielonego pojęcia czy ruski czy amerykański, ale skuteczność
zaj........sta.
Pewnie to jakiś drink i dlatego taki skuteczny-wstrząśnięty nie mieszany
;-))
Pozdrawiam Bondowo-chemicznie.

--
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl

10. Data: 2003-05-23 10:12:37

Temat: No to co?
Od: "Olivia" <o...@w...pl_bez_spamu> szukaj wiadomości tego autora

No to teraz mam zagwozdkę...:) Który z wymienionych przez Was preparat?
Jednym słowem proszę - lecę i kupuję!!
:)

Olivia (właścicielka zżeranego żywopłotu)

Aby orzechy miały dużo orzechów...?
zdjęcie grupowy i inne ze Swędowa
Białe lilie wodne za zolty grazel
zeniszek-pytania