Zoladki drobiowe a zupa

1. Data: 2006-11-30 08:05:13

Temat: Zoladki drobiowe a zupa
Od: "Renee" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów!
Pamiętam z lat młodości smak żołądków z zupy, głównie ich gumowatość :-).
Tak czy inaczej nabrałam na nie ochoty, jednak nie wiem w jakie zupie
"znajdą się" najlepiej. Proszę o podpowiedzi, za które z góry dziękuję.

Pzdr Renee

2. Data: 2006-11-30 08:39:07

Temat: Re: Zoladki drobiowe a zupa
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renee <r...@v...pl> napisał(a):

> Witam Grupowiczów!
> Pamiętam z lat młodości smak żołądków z zupy, głównie ich gumowatość :-).
> Tak czy inaczej nabrałam na nie ochoty, jednak nie wiem w jakie zupie
> "znajdą się" najlepiej.

Na pierwszym miejscu krupnik, potem może jarzynowa i pieczarkowa.

Ania

3. Data: 2006-11-30 08:51:36

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Na pierwszym miejscu krupnik, potem może jarzynowa i pieczarkowa.

a ja bym postawil na rosol po prostu (a potem mozna toto jako wywr
potraktowac i zrobic z tego co sie zechce)

4. Data: 2006-11-30 09:26:24

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renee" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
> Tak czy inaczej nabrałam na nie ochoty, jednak nie wiem w jakie zupie
> "znajdą się" najlepiej.

Ogórkowa:)))))) Mniam:))))

pozdr

cherokee

5. Data: 2006-11-30 09:55:25

Od: "Biggie" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tak czy inaczej nabrałam na nie ochoty, jednak nie wiem w jakie zupie
> "znajdą się" najlepiej. Proszę o podpowiedzi, za które z góry dziękuję.

A mnie bardzo smakują żołądki drobiowe przyrządzone na wzór flaków. Mniam :-)
Ale nie wiem czy to sie kwalifikuje do zup :-)

Pozdro

Biggie

6. Data: 2006-11-30 09:59:01

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tak czy inaczej nabrałam na nie ochoty, jednak nie wiem w jakie zupie
> "znajdą się" najlepiej. Proszę o podpowiedzi, za które z góry dziękuję.

można w zasadzie stosować do każdej zupy, jednak paprykarz ze słodką mieloną
paprykę jest najlepszy.

Jędrek

7. Data: 2006-11-30 10:01:28

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "czeremcha " <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> :-).

> a ja bym postawil na rosol po prostu (a potem mozna toto jako wywr
> potraktowac i zrobic z tego co sie zechce)

a gulasz z zoladkow??? Pycha.. szczegolnie z kasza gryczana...

8. Data: 2006-11-30 10:22:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Renee" <r...@v...pl> wrote in message
> [...]
> Tak czy inaczej nabrałam na nie ochoty, jednak nie wiem w jakie zupie
> "znajdą się" najlepiej. Proszę o podpowiedzi, za które z góry dziękuję.

Najczęściej u mnie przyrządzane - potrawa typu "cudowne rozmnożenie":

Żołądki drobiowe "PO KOZACKU":
Ugotować żołądki w rosole na częściach rosołowych - na rosole krupnik (może
być z kaszy manny) z pokrojonym miesem j skórkami z tych części, koperek i
pietruszka siekana obficie, a żołądki pokroić w paski i dodać do marchewki z
groszkiem, poddusić podlewając lekko rosołem, podbić mąką i śmietaną.
Podawać do ziemniaków.

9. Data: 2006-11-30 10:28:35

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renee wrote:

> Pamiętam z lat młodości smak żołądków z zupy, głównie ich gumowatość :-).
> Tak czy inaczej nabrałam na nie ochoty, jednak nie wiem w jakie zupie
> "znajdą się" najlepiej. Proszę o podpowiedzi, za które z góry dziękuję.

W krupniku. Serca drobiowe też.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2006-11-30 10:50:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> wrote in message
Renee wrote:

> [...]
> Tak czy inaczej nabrałam na nie ochoty, jednak nie wiem w jakie zupie
> "znajdą się" najlepiej. Proszę o podpowiedzi, za które z góry dziękuję.

Z serc gulasz najlepszy...

DZISIAJ...
Ciasto marchewkowe
MI5 Persecution: Interception of Communications Tribunal Denies
MI5 Persecution: A letter from MI5
losoś - jakiego kupować