Żółknąca bielizna:(

1. Data: 2002-10-29 18:39:16

Temat: Żółknąca bielizna:(
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy temat na tę grupe, ale co tam, może ktoś ma większe
doświadczenie;)
Mam słabość do bielizny Triumpha. Szczególnie tej białej....no i problem
wiadomy - po pewnym czasie zaczyna ona żółknąć (szarzeć - do wyboru).

Piorę wyłącznie ręcznie w delikatnych płynach (miał to być rzekomo sposób na
to, aby bielizna nie szarzała). Efekt jest niestety taki sam, jak po praniu
w pralce. Szczególnie widać to na ramiączkach i koronkach. Może ktoś zna
sposób, aby biustonosze nie traciły tak szybko swojej urody;)
I jeszcze pytanie odnośnie wybielaczy do materiałów syntetycznych - obiło mi
się o uszy, że coś takiego istnieje, ale nie mam pojęcia, gdzie to dostać i
jak się nazywa.

Pozdrawiam - Ewa

1. Data: 2002-10-29 22:39:05

Temat: Re: Żółknąca bielizna:(
Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Szczególnie tej białej....no i problem
> wiadomy - po pewnym czasie zaczyna ona żółknąć (szarzeć - do wyboru).

Z tego, co wiem, to nieuniknione :-( A ten szary kolor doprowadza mnie do
pasji.
Stąd moja słabość do bielizny ecru i wszelkiej kolorowej.
--
Renya

1. Data: 2002-10-30 06:40:46

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Renya" <r...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
do
> pasji.
> Stąd moja słabość do bielizny ecru i wszelkiej kolorowej.
tez nosze kolorowa, biala tylko pod biale rzeczy i moze dlatego moja biala
bielizna nie zdazy poszarzec.Chociaz piszac ten e-mail przypomnialam sobie
,ze z jednym bialym(moj ulubiony) stanikiem musialam sie pozegnac,bo"
rozeszla" sie koronka, ale on do konca byl bialusienki, piore w pralce w
normalnym proszku ( do bialych rzeczy), do kolorowych uzywam albo plynu
,albo proszku do kolorow.
Ilona

1. Data: 2002-10-30 08:06:40

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W wrote:

> Nie wiem, czy temat na tę grupe, ale co tam, może ktoś ma większe
> doświadczenie;)
> Mam słabość do bielizny Triumpha.

Mam taki jeden staniczek biały Triumpha. Bardzo go lubię.
Mój sposób na utrzymanie go "w bieli" to namoczenie przed praniem
w Vizirze ( do białego). Do miski wsypuję sporą garść proszku i zalewam ciepłą
wodą. Stanik zostawiam np. na noc i rano piorę w rękach.
Nie chcę robić reklamy ale ten proszek baaardzo wybiela.
Stanik nie zszarzał i jest naprawdę biały.
Może spróbuj?

Pozdrawiam,
Mich'ata

1. Data: 2002-10-30 10:51:08

Od: "Cichutka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mi
> się o uszy, że coś takiego istnieje, ale nie mam pojęcia, gdzie to dostać

Polecam rowniez proszek E do prania recznego lub do bialych. bardzo dobrze
wybiela, zwlaszcza przy miekkiej wodzie

1. Data: 2002-11-01 02:46:00

Od: "Marisa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś zna
> sposób, aby biustonosze nie traciły tak szybko swojej urody;)

LOC firmy AMWAY. Sama stosuje.

> I jeszcze pytanie odnośnie wybielaczy do materiałów syntetycznych

Tej samej firmy wybielacz oparty na tlenkach nie na chlorze, po ktorym
wszystko staje sie zolte albo zostaje sama gumka.

Pozdrawiam
Marisa

zapach dla mezczyzny
jeszcze raz GELANIC