Żółtaczka typu C a odszkodowanie

1. Data: 2004-02-16 15:50:49

Temat: Żółtaczka typu C a odszkodowanie
Od: "Jerry" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W trakcie pobytu w szpitalu taty mojej żony stwierdzono w szpitalu żółtaczkę
typu C (wszczepienną).Czy ktos może mi powiedzieć co należy zrobić aby
spróbować zawalczyć z nimi o odszkodowanie? Jakie powinniśmy podjąć kroki?
Teść ma wątrobę raczej w kiepskim stanie i raczej z żoną nie mają na to
siły. Bedę też wdzięczny za informacje ogólne na temat tej choroby.

A.

2. Data: 2004-02-16 16:22:16

Temat: Re: Żółtaczka typu C a odszkodowanie
Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

j...@p...onet.pl news:c0qoss$b70$1@news.lublin.pl

> [...]
> powinniśmy podjąć kroki? Teść ma wątrobę raczej w kiepskim stanie i
> raczej z żoną nie mają na to siły. Bedę też wdzięczny za informacje

Tak przy okazji doradze czego *nie* robic, otoz bardzo odradzam kontakt z
organizacja SPPNN, ktora glosi szczytne hasla (az sam sie zainteresowalem
ich dzialalnoscia) ale w praktyce zajmuje sie zasmiecaniem skrzynek
pocztowych (spamem) i procesowaniem sie z internautami ktorzy nie chca
czytac ich agitacji wyborczej... ich www zreszta tez wyglada na totalna
amartoszczyzne.

http://7thguard.net/news.php?id=3780

~~~
GG-1175498 ____| ]____,
Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

3. Data: 2004-02-16 17:16:27

Od: "Goska" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli stwierdzono zoltaczke typu C teraz, w tym szpitalu, to na pewno byla
juz wczesniej zarazona.
Wiec nalezy pomyslec gdzie sie mogla zarazic. Np.przebyte operacje, porody,
taruaze, przekluwanie uszu itp,dentysta.
Czy ma jakies objawy ze strony watroby?Czy od jakiegos czasu nie czuje sie
gorzej?Sprawdzic czy miala kiedys podwyzszone aminotransferazy (AlAt, AsPAT).

4. Data: 2004-02-17 09:44:00

Od: "Jerry" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goska" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ma jakies objawy ze strony watroby?Czy od jakiegos czasu nie czuje sie
> gorzej?Sprawdzic czy miala kiedys podwyzszone aminotransferazy (AlAt,

Dziadek od jakiegos czasu ma problemy z wątrobą ale dopiero teraz lekarze
powiedzieli czym spowodowane - przedtem szprycowali go lekami i kazali
przestac pić alkohol. Czy jest jakakolwiek szansa żeby ustalic kiedy to
było? Jedyne zabiegi miał wykonywane w szpitalu - chorował na nerki.

A.

5. Data: 2004-02-18 11:26:40

Od: "Goska" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawde mowiac ciezko bedzie ustalic, kiedy i w ktorym szpitalu zostal
zarazony.Czy mial przetaczana krew?Czy mial jakies zabiegi operacyjne?
Czy mial cewnik zakladany?Przy wszystkich tych czynnosciach moglo dojsc do
zakazenia, jesli sprzet byl zle wysterylizowany.

6. Data: 2004-02-18 11:51:47

Od: "Jerry" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy mial cewnik zakladany?Przy wszystkich tych czynnosciach moglo dojsc do
> zakazenia, jesli sprzet byl zle wysterylizowany.

Miał zakładany cewnik i przetaczaną krew (ma tylko jedną nerkę). Pewnie nie
będzie szans na ustalenie kiedy się zaraził.

A.

7. Data: 2004-02-18 14:52:39

Od: "Goska" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna tylko domniemywac....
Jak dawno mial te zabiegi?
Krew na obecnosc przeciwcial przeciwko HCV zaczto badac na poczatku lat
dziewiecdziesiatych(1992, 1993).A i metody sterylizacji byly slabe. Nie
wiadomo czy mial zastrzyki robione jednorazowymi iglami...?

hcv Ag
Wycinanie polipow z nosa
prof. Marek Pawlicki (onkolog)
zeby 'madrosci'