Zosie Samosie

41. Data: 2008-07-20 22:22:26

Temat: Re: Zosie Samosie
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel wrote:
> Kiedy: Fri, 18 Jul 2008 23:49:37 +0200, kto: Chiron, co:

> no ładna teoria, tylko mało konkretna, a dokładniej w ogóle
> niekonkretna

Jest mało konkretna, bo zasadnicza. Mówi o zmianie kierunku myślenia o
zmianach.

michał

42. Data: 2008-07-20 22:26:37

Od: "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <e...@a...pl> napisał w wiadomości
> Kiedy: Fri, 18 Jul 2008 23:49:37 +0200, kto: Chiron, co:

> no ładna teoria, tylko mało konkretna, a dokładniej w ogóle niekonkretna

Dziwne...wydaje mi się to oczywiste:
stawiam tezę, że lwia część naszego społeczeństwa ma "wpisane" złe wzorce
zachowań- wręcz patologiczne, które przekazuje dalej- swojemu potomstwu.
Kolejna sprawa- to umiejętność rozmowy: większość znanych mi osób nawet nie
podejrzewa, że w rodzinie można a nawet trzeba rozmawiać szczerze i o
wszystkim.
Ponieważ to grupa dyskusyjna- nie chcę pisać rozprawek:-). Ponadto wydaje mi
się to dość oczywiste. Jednakże- jeśli z czymś się nie zgadzasz- to od tego
ta grupa, jak mniemam
pozdrawiam
Chiron

43. Data: 2008-07-20 22:29:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka kobieta paradująca z "rogami"?

--
CB

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

[...]
Nie ma wiec konkretnej reguly ani wyznacznikow dla kolejnych etapow
rozkwitu lub porazki danego ukladu.

44. Data: 2008-07-20 23:37:09

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 00:26, "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> wrote:

> stawiam tezę, że lwia część naszego społeczeństwa ma "wpisane" złe wzorce
> zachowań- wręcz patologiczne, które przekazuje dalej- swojemu potomstwu.

Przychylam sie.

Niestety, tylko niewielka czesc owego potomstwa jest swiadoma
patoligii owych wzorcow i w swej doroslej przyszlosci bedzie sie
starala cos z tym zrobic, to znaczy zmienic wzorce na pozytywne.
Warto zauwazyc przy tym, jak wiele energii traci sie wtedy na ponowne
wprowadzanie wzorcow, przy jednoczesnym kasowaniu istniejacych,
negatywnych. Energii, ktora moglaby zostac wykorzystana na dalszy
rozwoj jednostki, na umacnianie umiejetnosci i zachowan pozytywnych,
gdyby, rzecz jasna, mialy szanse zaistniec.

> Kolejna sprawa- to umiejętność rozmowy: większość znanych mi osób nawet nie
> podejrzewa, że w rodzinie można a nawet trzeba rozmawiać szczerze i o
> wszystkim.

Zauwazam, ze spora czesc ludzi probuje to czynic, jednak, znowu, brak
dobrych wzorców powoduje, ze czesto takie rozmowy zamieniaja się w
pole walki o wladze, w malzenstwie czy w rodzinie, po czym, przewaznie
ktos ustepuje, ktos inny milknie, i z biegiem czasu pozostaje juz samo
milczenie, lub wymiana podstawowych informacji i polecen.

> pozdrawiam
> Chiron

Dzieki za konkretne słowa :)

Hanka

45. Data: 2008-07-21 06:46:28

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lip, 15:18, "Vilar" <v...@u...to.op.pl> wrote:
> Ty to Panslavisto jednak inne pokolenie jestes.
>
> Tak mentalnie to w okolicach mojej Babci....
>
> M.

He..he, a co to ma do rzeczy - schemat od tysięcy lat taki sam. Dzieci
się rodzą i albo dba się o nie, a wtedy nie zmienia się partnera, albo
nie dba - wtedy szuka się ciekawostek. Inna sprawa - gdy dzieci
dorosłe - powstaje "wolna droga"...

46. Data: 2008-07-21 11:08:28

Od: "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

ktos ustepuje, ktos inny milknie, i z biegiem czasu pozostaje juz samo
milczenie, lub wymiana podstawowych informacji i polecen.

Jeśli mogę coś dodać...Zauważ proszę, że taka osoba, która poznała klęskę,
nędzę, destrukcję- teraz, zmieniając swoją energię- idąc drogą osobistego
rozwoju- najczęściej osiąga szczyty o których nawet marzyć nie mogą "dzieci
lepszego Boga"

serdecznie pozdrawiam

Chiron

47. Data: 2008-07-21 17:54:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> schemat od tysięcy lat taki sam. Dzieci się rodzą i albo dba się o
> nie, a wtedy nie zmienia się partnera, albo nie dba - wtedy szuka
> się ciekawostek.

Ha! A jeśli to ten "niezmienialny" partner nie dba?

> Inna sprawa - gdy dzieci dorosłe - powstaje "wolna droga"...

Wtedy, to już się nie chce ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

48. Data: 2008-07-21 20:33:35

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 13:08, "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> wrote:

> [...]
> rozwoju- najczęściej osiąga szczyty o których nawet marzyć nie mogą "dzieci

I jest to najwspanialsza nagroda, za lata toksycznych przezyc, za
ogrom pracy, wlozonej w poszukiwanie prawdziwego siebie, za nieustanne
dazenie do swiata innego niz ten, ktory pokazano jako jedyny sluszny,
a ktory na pewno takim nie jest.

:)

49. Data: 2008-07-22 01:03:59

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lip, 15:13, Hanka <c...@g...com> wrote:

> [...]
> zwieksza sie kwota niezbedna do przetrwania calej rodziny.
> Gdy mowa o pieniadzach, M zaczyna znikac, choc niekoniecznie po to,
> zeby je zarobic.
> I wlasnie wtedy K, chcac nie chcac, staje sie rzeczona Zosia Samosia,
> no bo, nie mogac liczyc na M, musi wszystko robic i zalatwiac sama.
>
> Czy nadal, Szanowny Rozmowco, powinnam sie  w tym doszukiwac
> feministycznych ciagot niewyzytej lub niezrealizowanej baby?
>
> 24 na 24 obecnosci dobowej, 100 procent zadan domowych, rodzinnych,
> teoretycznie wspolnych, do wykonania przez jedna osobe.

Akurat taki stan jest celem każdej kobiety - wyelinowanie M od
podejmowania decyzji i sprowadzenie go do roli niewolnika. Nie bierze
ona pod uwagę, że M znika gdy zaczyna być pod presją - przestał
cieszyć się rolą fertycznej K znającej się i wykonywującej wszystko w
obu rolach małzonki. Ona zostaje Z-S, a on odzyskuje swój stan poza
układem, lub korzysta z układu zupełnie pasywnie.

50. Data: 2008-07-22 01:09:51

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lip, 18:46, medea <e...@p...fm> wrote:

> [...]
> ju? nie wierz?, ?e mog?oby by? inaczej. Podobnie jest chyba z bitymi
> kobietami, ?onami alkoholik?w itd. Przyzwyczaja si? do takiej sytuacji
> tak?e otoczenie tej kobiety. A cz?sto, ?eby co? zmieni?, wystarczy?oby
> ?wie?e spojrzenie kogo? z zewn?trz, kto powiedzia?by "nie musisz tak
> ?y?, mo?esz robi? co? zupe?nie innego, ?y? zupe?nie inaczej". Cz?sto
> wystarczy, ?eby taka kobieta cho? na chwil? zmieni?a ludzi, z kt?rymi
> si? widuje, pozna?a now? kole?ank?, kt?ra ?yje inaczej od niej. Pewnie
> dlatego wielu facet?w obawia si? nowych zaj?? i nowych kole?anek swoich

To prawda, związek może być udany, w końcu obu stronom moze odpowiadać
taki stan i nie musi być wymuszony. Pojawienie się advocatus diaboli w
postaci zazdrosnej koleżanki, okazji do zdrady lub innego czynnika
wytrącajacego układ ze stanu równowagi rujnuje ten układ zabierając
jego korzyści i nie dając nic w zamian. Zwłaszcza dla dzieci.

osobowosc prostytuki
strach przed byciem grubym
osobowosc prostytuki
głupota bezbożników nie jest uleczalna