Zosie Samosie

51. Data: 2008-07-22 01:15:07

Temat: Re: Zosie Samosie
Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 19:54, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Ha! A jeśli to ten "niezmienialny" partner nie dba?

> Wtedy, to już się nie chce ;)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Nie masz racji - mocne uczucie może ruszyć z posad "bryłę świata".
Pozostaje sprawa zaufania do "nowości", sprawy majątkowe - nieraz
trudne do pokojowego rozwiązania. Imperatywem jest dziecko w nowym
związku - tutaj znowu "przestaje" liczyć się "dobro" partnerów.

52. Data: 2008-07-22 01:17:15

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 22:33, Hanka <c...@g...com> wrote:

> I  jest to najwspanialsza nagroda, za lata toksycznych przezyc, za
> ogrom pracy, wlozonej w poszukiwanie prawdziwego siebie, za nieustanne
> dazenie do  swiata innego niz ten, ktory pokazano jako jedyny sluszny,
> a ktory na pewno takim nie jest.
>
> :)

Jeden na milion. Reszta podąża do zupełnego upadku sycąc się ułudą i
w związku z upływającym bezlitośnie czasem zawęża krąg swoich marzeń.

53. Data: 2008-07-22 08:38:05

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieci się rodzą i albo dba się o nie..

Ale my nie mówimy o dzieciach. Dbanie o dzieci jest oczywiste i naturalne.

Mówimy o tym, że jedno z partnerów wybrało wygodną drogę pozostawienia
drugiemu wszystkiego na głowie.

Ze przypomnę:

Co innego zajmować się dziećmi, a co innego partnerem-wałkoniem.

M.

54. Data: 2008-07-22 09:20:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> To prawda, związek może być udany, w końcu obu stronom moze odpowiadać
> taki stan i nie musi być wymuszony. Pojawienie się advocatus diaboli w
> postaci zazdrosnej koleżanki, okazji do zdrady lub innego czynnika
> wytrącajacego układ ze stanu równowagi rujnuje ten układ zabierając
> jego korzyści i nie dając nic w zamian. Zwłaszcza dla dzieci.

Moja myśl była wręcz odwrotna, ale świetnie się wpisałeś ;-)

Ewa

55. Data: 2008-07-22 10:55:06

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lip, 10:38, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> [...]
> drugiemu wszystkiego na głowie.
>
> Ze przypomnę:

> Co innego zajmować się dziećmi, a co innego partnerem-wałkoniem.

He..he, podział obowiązków to nie wspólne mycie garów - ona myje, on
wyciera - to tylko schemat powszechnie rozumiany za partnerski. Nie
będę daleko szukał - moja Z-S tak siała i sadziła - wymuszając stan
awanturami, abym nie mógł wykonywać prac moimi maszynami. Pracuje
motyką, sierpem, szpadlem, a stoją pługi, glebogryzarki, kosiarki itd.
Podobnie opryskiwacze. Ponnieważ życie ułozyło się tak, jak się
ułozyło - zależny jestem od jej decyzji - mimo uprzedzania wszystko
przychodzi zbyt późno - od paliwa po nawozy, opryski, nasiona, drążki
do grabek - nieraz kupuje na zapas, aby nie czekać, gdy coś ulegnie
awarii. Dotyczy to wszystkiego w tym domu, ja czekam na śmierć, aby
mieć to z głowy...

56. Data: 2008-07-22 11:02:00

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lip, 11:20, medea <e...@p...fm> wrote:

> Moja myśl była wręcz odwrotna, ale świetnie się wpisałeś ;-)
>
> Ewa

To dotyczy dokładnie obu stron - zamiast koleżanki kolega z pracy lub
sąsiad z pomocną bryką... Mógłbym wymieniać...
Ogólnie - kobiety zasłaniając się troską o dzieci częściej psują
związek i zmieniają partnerów nie dbając o to, co dzieci rzeczywiście
stracą w wyniku rozwoju sytuacji, a co po latach. Moje dzieci z
pierwszego małżeństwa troskliwie izolowane ode mnie bryknęły kiedy już
mogły same zdecydować - cała trójka wylądowała u mnie, dzięki czemu
które chciało skończyło jakieś szkoły - są za granicą i radzą sobie w
życiu. Ale straciły dużo, a ja najwięcej.

57. Data: 2008-07-22 12:02:59

Od: "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

> [...]

Jeden na milion. Reszta podąża do zupełnego upadku sycąc się ułudą i
w związku z upływającym bezlitośnie czasem zawęża krąg swoich marzeń.

Przekonać można kogoś na 3 sposoby:
1. Sposób pierwszy: Swoim własnym przykładem
2.Sposób drugi: Swoim własnym przykładem
3.Sposób trzeci: Swoim własnym przykładem

to jak się taka jedna osoba znajdzie, to jest w stanie pociągnąć za sobą
wiele innych. Jeden pójdzie krok do przodu, drugi całą milę, trzeci dwa
kroki- każdy tyle, ile w danym momencie jest w stanie. I o to chodzi.

pozdrawiam

Chiron

58. Data: 2008-07-25 07:50:35

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> He..he, podział obowiązków to nie wspólne mycie garów....

Panslawisto, zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości.

Ty jak widać trutniem nie jesteś bo tyrasz równo ze swoją kobietką, tyle że
na innym polu.

Ale powiedz sam, ile znasz związków, w których kobietka zasuwa jak bura
mysz, a facet ogranicza swoje zajęcia w domu do przeczytania gazety. Ja
niestety sporo.
Co więcej znam wiele mamuś, które chowają kolejnych synków - trutni.
Jedyne co mnie pociesza to fakt, że kobietki są teraz mądrzejsze i pewnie
dadzą tym synkom niezle w kość, i że synkowie znormalnieją (albo po kres dni
swoich będą mieszkać z mamusią).

M.

osobowosc prostytuki
strach przed byciem grubym