Zrobiłam mazurek cygański wg.M.Basset

1. Data: 2004-04-10 18:06:08

Temat: Zrobiłam mazurek cygański wg.M.Basset
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam ten mazurek wg przepisu podawanego kilka dni temu. Wygląda i
smakuje (już spróbowałam, bo nie mogłam się doczekać :-)) jak płaski keks na
kruchym cieście. Czy to o to chodziło, czy coś źle w przepisie zrozumiałam?
Poza tym bardzo pyszny.
A, i go polukrowałam dodatkowo, żeby choć trochę mazurek przypominał :-).
Ewa

1. Data: 2004-04-11 16:03:07

Temat: Re: Zrobiłam mazurek cygański wg.M.Basset
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Medea wrote:

> [...]
> Poza tym bardzo pyszny.
> A, i go polukrowałam dodatkowo, żeby choć trochę mazurek przypominał :-).

Ja zwykle robie go w waflach, wtedy troche przypomina nugat, ale masz racje,
jest to takie keksowy mazurek (tzn. bakaliowy)
Magdalena Bassett

Ciasto z masa makowa - szukam
Mazurek z karmelem w/g Wkn
dlaczego pęka mi sernik na wierzchu ?