Zróbmy mały rekonesans

311. Data: 2010-10-24 19:18:01

Temat: Re: Zróbmy mały rekonesans
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Oct 2010 21:13:35 +0200, medea napisał(a):

> Polemizuj.
> Zapomniałam, że przecież spora część księży jednak ma dzieci. Część z
> tej części pewnie bierze za nie w jakiś sposób odpowiedzialność.

Skad w Tobie tyle jadu w stronę księży?

312. Data: 2010-10-24 19:18:10

Temat: Re: Wszystkiego Naj Stalkerze
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-24 14:21, Ikselka pisze:

> Tak, na pewno: 12 lat po trzymiesiecznej depresji. De facto "schorzeniu
> typu depresyjnego". Wspomaganie niewątpliwe.
> :->

WTEDY. Nie TERAZ.

--
Pozdrawiam - Aicha

313. Data: 2010-10-24 19:22:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Oct 2010 21:18:10 +0200, Aicha napisał(a):

> WTEDY. Nie TERAZ.

Całe pół roku wspomagania. 12 lat temu. Aleś ty jednak głupia... czy moze
bardziej ślepa, niż głupia?

314. Data: 2010-10-24 19:22:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Oct 2010 21:17:07 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
z_kalendarza.html

> Ten miał dobrze: "za nikogo nie odpowiadał" i "zero doswiadczenia
> życiowego":
> http://www.youtube.com/watch?v=4G_XBBVOtBU

Tylko obejrzyjcie to z medeą do końca!

315. Data: 2010-10-24 19:23:08

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 21:18, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Skad w Tobie tyle jadu w stronę księży?

Sorry, od kiedy stwierdzenie faktu to jad?

316. Data: 2010-10-24 19:24:50

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Sorry, od kiedy stwierdzenie faktu to jad?

Dlaczego jesteś nieszczera w swoich przeprosinach Hanko? ;)

--

Paulinka

317. Data: 2010-10-24 19:25:05

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał(a):

> A dlaczego sorry Qrze?

bo widac mentalnosc jeszcze taka, ze stara panna to juz po 19 a stara prukwa
po 40. Zakutac sie w worek nalezy, i czekac na smierc.

> Przecież na to jedno z wielu nie ma wpływu. :)

ale zalowac mozna.....w koncu nie tak dawno rekordem swiata bylo dozyc 40...

i.

318. Data: 2010-10-24 19:25:41

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-24 19:33, Ikselka pisze:

> Ci prawdziwi!!! lub choćby chcący żyć porządnie musza brać odpowiedzialność
> za WIELE RÓŻNYCH osób, które w ich ręce składają swoje życiowe problemy i
> oczekują ich rozwiązania. Presja odpowiedzialności wykańcza
> dobrych/porządnych kapłanów psychicznie. Zaznaczam: DOBRYCH/PORZĄDNYCH.

To ci dobrzy i porządni muszą być wykończeni psychicznie?

> Znam takie przypadki osobiście.

Zdziwiłabyś się, ale ja też znam przynajmniej jednego naprawdę
porządnego (czyt. wiarygodnego w swej wierze) księdza, profesora
zresztą. Nie powiedziałabym o nim jednak, że jest doświadczony życiowo w
ten sposób, w jaki są doświadczeni przeciętnie mi znani ludzie. Księża
są trochę oderwani od życia z jego codziennymi maluczkimi problemami, z
jakimi zmaga się człowiek. Owszem, zdają sobie sprawę z tych problemów,
ale z punktu widzenia obserwatora. Właśnie to widzę u Drucha i dlatego
mi się skojarzyło (chociaż moje przywiązanie do tego skojarzenia należy
traktować na zasadzie żartu, no i trochę mnie naprowadził swoim nickiem
;) ).
I nie należy tego od razu jakoś negatywnie odbierać.

> Chodzą na codzienne kompromisy z całą parafią

Chodzić na kompromis z całą parafią to nie to samo, co chodzić na
kompromis z jedną osobą.

> Więc mają GORZEJ

Ale ja tu nie negocjuję, kto ma gorzej, kto lepiej. Piszę tylko, że mamy
inaczej.

> Ksieża nie zarabiają na swoje utrzymanie? - może jeszcze powiesz, że
> podatków nie płacą?

Zarabiają na innej zasadzie. I nie powiesz mi, że zawsze płacą podatki
adekwatne do zarobków.
Chyba że pracują w szkole. Wtedy nic dziwnego, że płacą podatki.

Ewa

319. Data: 2010-10-24 19:27:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Oct 2010 12:23:08 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Sorry, od kiedy stwierdzenie faktu to jad?

Stwierdzanie tylko złych faktów to jad.

320. Data: 2010-10-24 19:28:15

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-24 21:24, Paulinka pisze:

> Dlaczego jesteś nieszczera w swoich przeprosinach Hanko? ;)

Znowu jatka ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Psychologia 25-letniej kobiety