Zróbmy mały rekonesans

431. Data: 2010-10-26 14:56:46

Temat: Re: Zróbmy mały rekonesans
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 16:21, "Vilar" <v...@u...to.op.pl> wrote:
> Ewolucja sie zakrzywia czasoprzestrzennie.
> Na przyklad.
> ____
>
> Jeśli miałaś na myśli zresetowanie dyskutanta, to w moim przypadku wyszło Ci
> po prostu rewelacyjnie.

Reset, zimny prysznic, jak zwal tak zwal.
Zyjesz i masz sie dobrze, to wazne.
A ja, to caly czas ja.
Tyle, ze, o zgrozo, literki ulozyly sie w inny wzorek.
:)

432. Data: 2010-10-26 15:15:04

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <x...@p...fm> napisał(a):

> Bo tak naprawdę nie wiedzą, co to znaczy wziąć faktyczną
> odpowiedzialność za drugą osobę (własne dziecko), chodzić na codzienne
> kompromisy z drugą osobą (żona), a przede wszystkim zarabiać na swoje
> utrzymanie. To są chyba najpoważniejsze doświadczenia dorosłości.

ale ta wiedza im jest tak naprawde niepotrzebna. Oni ewangelizuja a nie
zajmuja sie poradnictwem swieckim. Nie mozna przypisywac im cech ich
niedotyczacych. np Zasady wspolyzcia w rodzinie katolickiej sa jasno
wytyczone, i tego oni ucza i w tych zakresach sie poruszaja. Dlatego, jesli
ktos jest rodzina katolicka jak najbardziej powinien do nich isc, jesli chce
rozwiazac problem jako rodzina katolicka. Doswiadczenie bycia ojcem, czy
mezem w tym wypadku nie ma znaczenia.

co do doswiadczenia jako osoby doroslej, to tak jak ktos juz pisal dosc
wasko to okreslilas. I w zwiazku z tym nie jest to prawdziwe. To pewien
wyrywek.
i.

433. Data: 2010-10-26 15:21:40

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> Myślę, ze Ewa ma większe pole do popisu w zakresie szeroko pojętej
> socjologi niż teoretyzujący w tym temacie ksiądz.

znaczy jesli psycholog nie przezyl tego co Ty, nie bedzie
mogl "teoretyzowac" w czasie sesyjki??

oczywiscie, ze przezycie danego doswiadczenia potrafi dac inne spojrzenie na
pewne zagadnienia, ale nie eliminuje spojrzenia - nawet jesli innego. Ksiadz
katolicki ewangelizuje "socjologie". Wystarczy przeczytac katechizm dla
doroslych KK. Dosc jasne wytyczne. Nie trzeba byc mezem, zeby dac wsakzowki
jakim sie powinno byc mezem w rodzinie katolickiej. Powaznie.

Ty sie tutaj wymadrzasz w wielu dziedzinach, ktorych nie przezylas (np kiedy
powiedziec dziecku o smierci mamy).

i.

434. Data: 2010-10-26 19:02:01

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-26 17:21, Iwon(K)a pisze:

> [...]
> jakim sie powinno byc mezem w rodzinie katolickiej. Powaznie.
>
> Ty sie tutaj wymadrzasz w wielu dziedzinach, ktorych nie przezylas (np kiedy

Szczerze mówiąc jeszcze nie spotkałam matki, która wolałaby sobie o
dzieciach porozmawiać z księdzem, niż z inną matką.
No ale naprzód Iwon(k)a, trzymaj kurs!

Ewa

435. Data: 2010-10-26 19:02:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-26 15:05, gazebo pisze:

> zupelnie nie rozumiem czemu ludzie posylaja sobie teskty z grup na priva

To może powinieneś się mocniej zastanowić i wyczytać z szerszego kontekstu?

Ewa

436. Data: 2010-10-26 19:03:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-26 17:15, Iwon(K)a pisze:

> ale ta wiedza im jest tak naprawde niepotrzebna. Oni ewangelizuja a nie
> zajmuja sie poradnictwem swieckim.

Ale ja nigdzie nie twierdzę, że nie mają doświadczenia w ewangelizacji.

PS: Próbujesz się jakoś zrehabilitować za podwątek "Wigilii z
homoseksualistami"?

Ewa

437. Data: 2010-10-26 19:49:03

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-26 21:03, medea pisze:

> Próbujesz się jakoś zrehabilitować za podwątek "Wigilii z
> homoseksualistami"?

Ach, to o to chodzi z tym wyganianiem...

--
Pozdrawiam - Aicha

438. Data: 2010-10-27 02:08:58

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <x...@p...fm> napisał(a):

Ksiadz

> Szczerze mówiąc jeszcze nie spotkałam matki, która wolałaby sobie o
> dzieciach porozmawiać z księdzem, niż z inną matką.

na jaki temat??
(bezdzietna nauczycielka tez jest be? bezdzietna przedszkolanka tez??
bezdzietna pediatra tez nie do pogadania??)- wysil sie bardziej.

Znasz slowo "ewangelizacja'?? bo o tym mozna pogdac z ksiedzem, i to o
dziecku.

> No ale naprzód Iwon(k)a, trzymaj kurs!

w tym samym kierunku co Ty? nigdy. Jak mi zabraknie szarych komorek dolacze.
Samo sie zalatwi.

i.

439. Data: 2010-10-27 02:12:58

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <x...@p...fm> napisał(a):

> Ale ja nigdzie nie twierdzę, że nie mają doświadczenia w ewangelizacji.

wobec tego Twoje twierdzenie o "mniejszej" "doroslosci" jest nieprawdziwe.

> PS: Próbujesz się jakoś zrehabilitować za podwątek "Wigilii z
> homoseksualistami"?

?? no tak, Twoja zabojcza logika..... Polizac oklury i mamy dziure w
szkielku.
Nie. Nie probuje. Nawet nie zamierzam. Cytatow nie sfabrykowalam.

i.

440. Data: 2010-10-27 02:14:54

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]

okulary- poprawiam od razu, zeby Ci sie znow uwaga nie zresetowala.

i.

Psychologia 25-letniej kobiety
Skrzywienie internetowe.
Pora na media?