Zupa curry, latwa i szybka

1. Data: 2005-06-17 17:28:52

Temat: Zupa curry, latwa i szybka
Od: "iska" <j...@o...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadlam, smakowalo, poprosilam o przepis, dostalam, zrobilam, smakowalo,
zrobilam znowu, dalej smakowalo, dziele sie :D
Cebule drobno posiekac, jedno chili (moze byc pare tych malych jak ktos
lubi naprawde ostro) - wyluszczyc z pestek i tez drobno pokroic, okolo 5
gr swiezego imbiru, drobno posieknego (ja tre na grubej tarce - moze byc
troche wiecej jak ktos lubi naprawde ostro), plus ewentulanie zabek
czosnku pokrojony dosc drobno.
Rozgrzac w garnku troche oliwy z oliwek, i ... tu mi brakuje slowa dla
saute a wlasnie trzeba to wszystko saute przez 5 minut. Zalac litrem
dobrego bulionu i puszka mleka kokosowego. Doprawic slodkim curry, sola
pieprzem, gotowac 20 minut. Najlepiej smakuje z dobra bagietka na cieplo.
Jak nie lubie curry tak ta zupe moge do oporu :D
pozdrowienia
iska

--
"Uroda jest dodatkiem. Tak jak papier, w ktory opakowuje sie upominek, nie
jest upominkiem."

2. Data: 2005-06-17 17:31:34

Temat: Re: Zupa curry, latwa i szybka
Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

iska wrote:
> [...]
> pieprzem, gotowac 20 minut. Najlepiej smakuje z dobra bagietka na cieplo.
> Jak nie lubie curry tak ta zupe moge do oporu :D

ja jadłem coś takiego z bananem w środku. Też smakowite.

Waldek

3. Data: 2005-06-17 17:33:12

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-17 19:28:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *iska* skreślił te oto słowa:

> dobrego bulionu i puszka mleka kokosowego.

Puszka wielkości...

--
Lia... a jutro będzie zupa curry :D

4. Data: 2005-06-17 17:51:23

Od: "iska" <j...@o...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@p...onet.pl> wrote in message
> Puszka wielkości...

Normalnej, znaczy nie mala.
Ile to ma? 400 gr?
iska

5. Data: 2005-06-17 17:53:38

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-17 19:51:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *iska* skreślił te oto słowa:

> Normalnej, znaczy nie mala.
> Ile to ma? 400 gr?

Czyli duża, taka informacja wystarczy :) dzięki za odpowiedź i za pomysł :)

--
Lia

6. Data: 2005-06-17 17:54:41

Od: "iska" <j...@o...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Krzok" <w...@t...de> wrote in message
> ja jadlem cos takiego z bananem w srodku. Tez smakowite.
Po prostu wrzucic tego banana czy posiekac czy co?
Tak tylko pytam bo ja nie lubie slodkiego w posilkach (wyjatek mietowa
galaretka do baraniny).
iska

7. Data: 2005-06-17 18:20:58

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

iska wrote:
> "Waldemar Krzok" <w...@t...de> wrote in message

> Po prostu wrzucic tego banana czy posiekac czy co?

był rozciapciany. Po prostu zagęszczał zupę. Moim zdaniem trochę
słodyczy bardzo dobrze komponuje się z curry.

Waldek

cząber
Plik truskawkowy Bozenki
Jakie tabletki do zmywarki Whirlpool, ewenuralnie jakie specyfiki do niej ?
z czym podac ten ryz?
z czym kasza gryczana lub jęczmienna