Re: Zupa orzechowa.

1. Data: 2003-09-28 18:26:52

Temat: Re: Zupa orzechowa.
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-09-28 18:30:37

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

sorry, coś mi nie wyszlo. To jest crosspost z grupy pl.rec.ogrody.
Przepis nadesłała Anna Kwiecińska

1. Data: 2003-09-29 15:00:59

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości

> [...]

Dla mnie bomba ta zupa!!!!!
Tylko to mięcho wywalę z przepisu ;-)
Dzięki

Sowa

1. Data: 2003-09-30 16:20:38

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
> > >

> Dla mnie bomba ta zupa!!!!!
> Tylko to mięcho wywalę z przepisu ;-)
> Dzięki

Mięcho daj psu. My też nie jemy wolowiny.
Goldie.
Ps.Przyjaciel z Anglii indyka pieczonego nadziewa nadzieniem z orzechów
włoskich, zamiast z kasztanów jadalnych .>

1. Data: 2003-09-30 18:45:26

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ps.Przyjaciel z Anglii indyka pieczonego nadziewa nadzieniem z orzechów
> włoskich, zamiast z kasztanów jadalnych .>

Kurczak w orzechach też jest niezły:-)

Pozdrawiam
Marta

1. Data: 2003-09-30 18:49:00

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> writes:

> Kurczak w orzechach też jest niezły:-)

A nie, to orzechy w kurczaku... Ale to szczegół :-) Podobnie jak i
migdały w kurczaku... Pycha...

Pozdrawiam,
Grzesiek, nie dalej jak w niedzielę przygotowujący takie dwa :)
--
Raz chemik z Glasgow, Malcolm Mac Aron,
Grał z gośćmi w bridge'a jedząc makaron.

zmywarka
burito
Papryka marynowana
fruzelina - co z tym zrobic?