Zupa w bułkach...

1. Data: 2003-09-24 12:52:56

Temat: Zupa w bułkach...
Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałam zrobić zupę czosnkową i podać ją w bułkach.W przepisie jest
napisane tylko żeby je zapiec kilka minut w piekarniku. Ale tak się
zastanawiam czy nie powinnam ich przypadkiem czymś w środku potraktować ?
Białkiem na przykład ?
Czy ktos mi może coś doradzić ?

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2003-09-24 13:25:54

Temat: Re: Zupa w bułkach...
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Toffi <t...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bks46j$4rj$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> napisane tylko żeby je zapiec kilka minut w piekarniku. Ale tak się
> zastanawiam czy nie powinnam ich przypadkiem czymś w środku potraktować ?

....we francuskiej telewizji kuchareczka wziela taki okragly (splaszczona
pilka nozna) chleb typu "wiejski" i wygrzebala ze srodka
wszystko....nasmarowala oliwa w srodku i na zewnatzr i zapiekla na
"pukajaco" w mocno nagrzanym piekarniku.....

teraz nadaje sie to do zalania gesta zupa i zapieczenia.....

taka moja propozycja
agataw

1. Data: 2003-09-24 13:42:02

Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> ....we francuskiej telewizji kuchareczka wziela taki okragly (splaszczona
> pilka nozna) chleb typu "wiejski" i wygrzebala ze srodka
> wszystko..

Ale moje pociechy bochenka chleba nawet najmniejszego raczej nie zjedzą
dlatego pomyślałam o bułkach ;-)
Myślisz, że moga być ?

..nasmarowala oliwa w srodku i na zewnatzr i zapiekla na
> "pukajaco" w mocno nagrzanym piekarniku.....

O dzięki....tak mi się też wydawało, że trzeba by czymś potraktować.

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2003-09-24 14:08:26

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale moje pociechy bochenka chleba nawet najmniejszego raczej nie zjedzą
> dlatego pomyślałam o bułkach ;-)
> Myślisz, że moga być ?

....probuj.....do odwaznych bla bla bla :))))

agataw
(w Jozefowie jest sobie podrzedny lokalik...oj podrzedny....ale ma doskonala
zupe czosnkowa w chlebie...i chocby nie wiem jak ich prosic zastraszac i
podchodzic.....STANOWCZO MOWIA NIE!!!!)

1. Data: 2003-09-24 15:27:35

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ja bym mogła prosić przepisik na tą zupkę?

Anna Styś

1. Data: 2003-09-24 17:08:00

Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A czy ja bym mogła prosić przepisik na tą zupkę?

Jasne tyle, że przepis wygrzebany spod notatek i niesprawdzony.

5 ząbków czosnku
2 cebule
sól, pieprz, cukier
pęczek dymki
15 dag goudy
4 łyżki masła
4 łyżki mąki
250 ml kremówki
2 łyżeczki rosołu ( w proszku)
10 bułek

Cebulę+ czosnek posiekać. Dymkę pokroić w krążki. Zeszklić na tłuszczu,
zasmażyć z mąką. Podlać1 i 3/4 litra wody. Zagotować. Dodać śmietanę. Stopić
ser w zupie, przyprawić.

A o chlebie czy tam bułkach to już wiesz :-)

I tak się teraz zastanawiam czy tej zupy nie zastąpić jutro cebulową (
krem)?

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2003-09-25 19:35:43

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, jutro zrobię

Anna Styś

1. Data: 2003-09-26 08:59:27

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chlebek można zapiec w piekarniku jest smaczniejszy ale nie
koniecznie.Kupuje się taki chlebek cebulowy(cebulak)Odcinasz górę wydrążasz
środek i bach ładujesz całą zupke do środka i przykrywasz dekielkiem
odciętym.Chlebek taki możesz kupić Szwajcarskiej piekarni.Tylko nie tej z
Marek tylko tej 2-giej(są dwie).A najlepszy jest żurek w chlebie i basta
który jadłem w jednej z knajp w Istebnej na Slasku
Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2003-09-26 14:03:56

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie nurtuje pytanie
czy te bułki i chleby zjada sie potem? a moz e wtrakcie ubywania tekiez
zupki? no bo co , wyrzucić? przeciez nasiakniete taka zupka to chyba musza
być pyyycha

Kasia- Rzeszów

1. Data: 2003-09-26 14:31:25

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Sep 2003 16:03:56 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Kasia*, w
wiadomości news:<bl1gv7$n88$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

są pycha
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

Czy leczo można w słoiki?
zurawina do mies - pytanie
wino mi buzuje :(
Mięso mielone