Re: Zupelnie OT: Do komputerowcow

From: Dariusz Laskowski <d...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.comp.pecet,pl.comp.nowe-programy
Subject: Re: Zupelnie OT: Do komputerowcow
Date: Wed, 29 Nov 2000 18:23:09 +0100
Sender: [darlas friko4.onet.pl]@pb110.gdansk.ppp.tpnet.pl

spider <s...@c...pl> wrote:

> Wiem, ze to nie ta grupa i cierpliwie przyjme wszelkie ochrzany (sorry za
> ten post), ale nie znalazlem grupy gdzie moglbym napisac ten post. Wiem, ze
> siedzi tu wielu specow komputerowych. Moze Wy wiecie na jakiej grupie mozna
> zapytac o sterowniki do skanera. Mam problem znalezc to na sieci. Mam
> skaner Sicos. Zero instrukcji, zero parametrow.

Może spróbuj na np.: news:chip.hardware, news:pl.comp.pecet?

> Znalazlem tylko, ze sterownikiem moga byc sterowniki Twain I HP ScanJet II
> (ale nie wiem czy to prawda). Sa na stronie HP, ale zajmuja 4 mega i
> wypisalo mi, ze bede sciagac je 40 godzin (transfer 0,1 kb/sec). Takze
> jesli macie za duzo wolnego czasu moze mi jakos pomozecie?

Jak masz problem ze ściągnięciem, to spróbuj poszukać pomocy na
news:pl.comp.nowe-programy. Tam siedzą cwaniaki od ściągania.
Jak będziesz wystarczająco uprzejmy ;-) i przekonujący, to może
ktoś Ci pomoże...

P.S. FUT do wyboru, Reply-To do Ciebie.
--
Dariusz Laskowski Niewinność jest tylko maską dla przebiegłości.
mailto:d...@p...pl (c) Frank Herbert