Zupelnie OT: Do komputerowcow

1. Data: 2000-11-29 16:56:11

Temat: Zupelnie OT: Do komputerowcow
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

hey
Wiem, ze to nie ta grupa i cierpliwie przyjme wszelkie ochrzany (sorry za
ten post), ale nie znalazlem grupy gdzie moglbym napisac ten post. Wiem, ze
siedzi tu wielu specow komputerowych. Moze Wy wiecie na jakiej grupie mozna
zapytac o sterowniki do skanera. Mam problem znalezc to na sieci. Mam skaner
Sicos. Zero instrukcji, zero parametrow. Znalazlem tylko, ze sterownikiem
moga byc sterowniki Twain I HP ScanJet II (ale nie wiem czy to prawda). Sa
na stronie HP, ale zajmuja 4 mega i wypisalo mi, ze bede sciagac je 40
godzin (transfer 0,1 kb/sec). Takze jesli macie za duzo wolnego czasu moze
mi jakos pomozecie?

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-29 17:23:09

Temat: Re: Zupelnie OT: Do komputerowcow
Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

spider <s...@c...pl> wrote:

> [...]
> zapytac o sterowniki do skanera. Mam problem znalezc to na sieci. Mam
> skaner Sicos. Zero instrukcji, zero parametrow.

Może spróbuj na np.: news:chip.hardware, news:pl.comp.pecet?

> [...]
> wypisalo mi, ze bede sciagac je 40 godzin (transfer 0,1 kb/sec). Takze
> jesli macie za duzo wolnego czasu moze mi jakos pomozecie?

Jak masz problem ze ściągnięciem, to spróbuj poszukać pomocy na
news:pl.comp.nowe-programy. Tam siedzą cwaniaki od ściągania.
Jak będziesz wystarczająco uprzejmy ;-) i przekonujący, to może
ktoś Ci pomoże...

P.S. FUT do wyboru, Reply-To do Ciebie.
--
Dariusz Laskowski Niewinność jest tylko maską dla przebiegłości.
mailto:d...@p...pl (c) Frank Herbert

1. Data: 2000-11-29 17:24:36

Od: "Kane" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nie próbowałeś to sprubuj na: