Zupełnie straciłem głowę...

1. Data: 2003-09-16 18:31:45

Temat: Zupełnie straciłem głowę...
Od: "klankownik" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poznałem taką jedną... spotykamy się... jest ok, ale ja kompletnie straciłem
głowę. I tu jest właśnie problem, bo w przyszłym tygodniu mam dosyć trudny
egzamin poprawkowy, mam kupę nauki i w ogóle nie mogę się skupić. Cały czas
myślę o Niej. Nic nie wchodzi mi do głowy. Boję się, że nie zdam tego
egzaminu, bo materiału sporo... Co mam robić, aby chociaż na chwilę oderwać
swoje myśli od Niej i zająć się nauką? Żeby materiał wchodził do głowy? Może
jakiś syropek uspokajający? :-) A może to samo jakoś minie? Co mam robić?
Poradźcie coś! Sprawa jest poważna! :-)

k.

1. Data: 2003-09-16 22:17:50

Temat: Re: Zupełnie straciłem głowę...
Od: "Taito" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Samo minie ...
Ja przez jedną taką zawaliłem studia.
Za parę lat dokończyłem zaocznie jak mnie już puściło.

:))

Taito

1. Data: 2003-09-16 22:27:17

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"klankownik" <k...@N...gazeta.pl> wrote in

> Co mam robić?

Przestac usprawiedliwiac lenistwo.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Nawet najpiekniejsze nogi gdzies sie koncza.

1. Data: 2003-09-21 07:56:36

Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klankownik" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Poznałem taką jedną... spotykamy się... jest ok, ale ja kompletnie
straciłem
> głowę.
(...)
> Poradźcie coś! Sprawa jest poważna! :-)

Musisz zejśc na ziemię, bo na prawdę stracisz głowę. Autentyczny przypadek:
facet przechodząc przez torowisko tramwajowe potknął się i przewrócił,
gapiom wytłumaczył, ze się zakochał. Tramwaj nie jechał, ale gdyby tramwaj
jechał, to mogłobyć różnie.

Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
Warszawa

wścieklizna czy coś
USŁUGI STRAJKOWE S.A. - OFERTA, PRACA
Krawców Wirch - 4 zdjęcia
ONET ma problemy
Dlaczeo tak jest ? Przyjaźń ale po kłótni.