Re: Zwiazek malzenski wsrod homoseksualistow

31. Data: 2000-11-15 17:06:56

Temat: Re: Zwiazek malzenski wsrod homoseksualistow
Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Astec SA <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...pl...

> Przepraszam, ale które dane?
> Chcesz powiedzieć, że Lew-Starowicz twierdzi, że dziecko do prawidłowego
> rozwoju nie musi mieć ojca i matki !?

Chcę powiedzieć, że przytacza KONKRETNE informacje na temat kondycji
psychicznej ludzi wychowanych przez homoseksualistów, które dla pełnego
obiektywizmu oceny należałoby wziąć pod uwagę.

No to zachęcam do lektury raportu j.w.

Pozdrawiam,
Diana

32. Data: 2000-11-15 17:07:44

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sos3n <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8uubhf$ioo$...@n...tpi.pl...

> dzieci.
> dowodzą,
> >

> no nie.... powiedz mi gdzie to wygrzebalas bo mi jakos sie nie chce
> wierzyc....

To nie wierz. A jak będziesz jednak ciekaw to np. Zbiegniew Lew-Starowicz
"Homoseksualizm". Poza tym po angielsku badania Greena, Hilla, Bozetta i in.
Nie pamiętam w tej chwili źródeł, jeśli chcesz, mogę sprawdzić.

> zobacz na przykladzie
> religi... dzieci katolikow najczesciej kim sa? islamistami ? buddystami ?

Przekonania religijne nie zależą w ogóle od determinantów biologicznych.
Poza tym... jeśli już przy religii jesteśmy, często zdarza się tak, że
dzieci bardzo religijnych rodziców, sporo się od nich pod tym względem
różnią (szczególnie w późniejszym okresie życia) . A wiesz m.in. dlaczego?
Bo okazało się, że równie dużą rolę jak wychowanie przez rodziców, pełnią
wpływ rówieśników i osobiste doświadczenia jednostki.

> okaze sie ze taki czlowieczek nie dokonca miesci sie w normach
> spoleczno/psychologicznych... i co dalej ? potrzeba na swiecie wiecej
> czobkow niz jest ?

Masz ochotę dyskutować konstruktywnie i przytaczać sensowne argumenty czy
lepiej EOT?

Pozdrawiam,
Diana

33. Data: 2000-11-15 17:08:12

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sos3n <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8uucac$knk$...@n...tpi.pl...

> a tamten :
> - ale moja mamusia jest kobieta...
> - a moja co drugi dzien ;)
>
> hie hie hie

To przykre, że na grupie 'psychologicznej' poza ekstremami typu A.L.
mogą pojawiać się takie opinie, jak Twoja. Dyskryminacja ze względu na płeć,
kolor skóry, narodowość czy orientację seksualną jest w ogóle niegodna
człowieka, a ludzi na pewnym poziomie (za których wcześniej uważałam kilka
wypowiadających się w podobnym tonie osób) w szczególności.

Pozdrawiam,
Diana

34. Data: 2000-11-15 17:15:22

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@m...uni-mainz.de> wrote in message

> Jaka to wg Ciebie roznica, poza forma pewnie kontaktu seksualnego, czy to
faceci
> , czy kobiety? Moze to tylko uluda, ze milosc lesbijska to taka czystosc
> pelna..
> Gosia

mam zupelnie odmienne podejcie do milosci kobiet i milosci pomiedzy
mezczyznami - ta druga mnie odrzuca... natomiast pierwsza jest przezemnie
akceptowana w 90% - roznica jest zarowno w estetyce ( no coz mam pociag do
kobiet a nie do mezczyzn ) jak i rowniez w sposobie zachowania sie w
spoleczenstwie.
sosen

35. Data: 2000-11-15 17:21:12

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> entuzjastycznie właśnie z powodu wciąż krótkiego okresu badań nad tym
> problemem, o tyle uparte twierdzenie laika, że takie związki NA PEWNO
> skrzywiają
> psychikę dzieci i są dla nich niezdrowe nie mają sensu, bo przeczą faktom.
>
> Niestety, w tym właśnie problem, że ludzie nie chcą zauważać pewnych
nowych
> informacji pojawiających się w tak kontrowersyjnych sprawach, jeśli
kolidują
> one z ich dotychczasowym utartym przez lata punktem widzenia.

no coz kazdy ma wlasne poglady i na ich podstawietworzy sie prawa... ezeli
jestes w impasie to trudno.. albo wchodzisz do grupy i poddajesz sie ich
regulom albo zyjesz poza nawiasem
sos3n

36. Data: 2000-11-15 17:25:37

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sos3n <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8uugdc$2h3$...@n...tpi.pl...

> [...]
> jestes w impasie to trudno.. albo wchodzisz do grupy i poddajesz sie ich

Ależ absolutnie! Przecież nie zrezygnuję dobrowolnie z tak znakomitego pola
obserwacji psychologicznej! Kto wie, może wykorzystam w pracy dyplomowej. ;)

Pozdrawiam,
Diana

37. Data: 2000-11-15 17:28:29

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"sos3n" <s...@p...pl>

>no nie.... powiedz mi gdzie to wygrzebalas bo mi jakos sie nie chce
wierzyc.... wyobraz sobie ze twoim tata jaet kobieta, mam kobieta... i co
dalej ? stajesz sie zwolenniczka partenogenezy ? zobacz na przykladzie
religi... dzieci katolikow najczesciej kim sa? islamistami ? buddystami ? to
moze sie nie ujawnic po 5 latach, po 10, ale kiedys to wyjdzie na slonce i
okaze sie ze taki czlowieczek nie dokonca miesci sie w normach
spoleczno/psychologicznych... i co dalej ? potrzeba na swiecie wiecej
czobkow niz jest ?
To katolikiem można się urodzić ? A ja myślałem, że to tylko uwarunkowanie
społeczne. A może Ty tak właśnie traktujesz homoseksualizm, albo w ogóle
seksualność człowieka ?

--
Wysłane przez Pierwszy Polski Filtr Niusów 5.0
http://www.trzcionk.priv.pl/programy/ppfn.html

38. Data: 2000-11-15 17:31:26

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ??? Czy Ty w ogóle wiesz o czym mówisz? Czy psychologowie to automatyczni
> uzdrawiacze społeczeństw?

nie - ale na ich podstawie ksztaltuje sie pewne wzorce

Ależ proszę Cię bardzo - podaj mi konkretne
> zarzuty pod adresem Aronsona, Cialdiniego

'wywieranie wplywu na ludzi' :) bardzo pouczajaca lektura dzieki ktorej
nauczylem sie biegle manipulowac ludzmi ;)

czy Ekmana. Znasz rozróżnienie
> pomiędzy psychoterapią a psychologią?

Znam - pomimo iz jest znaczace to dlaczego wiekszosc ludzikow jej
nierozroznia i kieruje sie w zla strone ?

Bo jeśli nie, to należałoby od tego
> zacząć.

no to zaczynaj... oswiec mnie bo jestem ciemny jak czarna dziora -
przepraszam jestem tylko informatykiem i nieznam sie na psychologi, to nic
ze z niej mam na studiach najwyzsze noty ;) jestem lamah i nic wiecej ;)
ksiazki Cialdiniego Freuda Aronsona Starowicza ktore przeczytalem z
ciekawosci nic mi nie daly... no coz jastem kiepski i nie nadaje sie nawet
na mydlo do wietnamu - ale moze ty jako expert pomozesz mi i oswiecisz mnie
?

> Przyczyn jest bardzo wiele, np. to nie kto inny, ale właśnie psychologowie
> dzięki swoim badaniom udowodnili faktyczny związek pomiędzy agresją u
dzieci

boshe... zeby to udowodnic trzeba psychologow ? to juz niedlugo 3ba bedzie
psychologow do udowodnienia ze widok nagiej atrakcujnej kobiety dziala
pobudzajaco na statystycznego mezczyzne ????

> oglądaniem przemocy w telewizji. Niestety nikt nie jest w stanie wpłynąć
na
> rodziców, którzy niedostatecznie zajmują się dziećmi lub na media, by nie
> włączali do swoich programów np. brutalnych filmów. Proponuję EOT, bo
> zaczynamy brnąć w niepotrzebne i nie związane z tematem dygresje.
>

> Pozdrawiam,
> Diana

tiaaaa EOT bo dzisiaj mam kiepski humor ;) i jestem upierdliwy jak wesz ;)
sos3n

39. Data: 2000-11-15 17:33:31

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"sos3n" <s...@p...pl>

>do zwiazku pomiedzy kobietami nie mam nic - to jest zupelnie cos innego
niz zwiazek pomiedzy mezczyznami...
Dobre, naprawdę dobre.

40. Data: 2000-11-15 17:33:55

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem meska szowinistyczna swinia - przykro mi ale jedyna zecza jaka
toleruje ale nie akceptuje jest homosexualizm - dla mnie nie jest to
noramlne zachowanie zgodne z pierwowzorem ktory ustanowila natura...
sos3n

Re: dlaczego faceci nie goląnóg
psychoterapia
Lekarstwo na wszystkie zmartwienia dla depresyjnych- Gotowe zmartwienie dla Maniaków !!!!
zrobcie cos!
Potrzebna pomoc (korespondencyjna obecność)!