Życie na Goraco-artykuł-czytałyscie????

1. Data: 2003-04-10 17:16:32

Temat: Życie na Goraco-artykuł-czytałyscie????
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytałyscie w dzisiejszym Zyciu na Goraco artykuł o panu Marku Winiarskim
,ktory praceuje na platformie wiertniczej na Bałtyku i w wolnychc chwilach
krzyzykuje????Dobre...nie??Wokoło tzw,prawdziwi meżczyzni a On z igiełka w
reku hihihihihih..........pisze ,ze jak jak ma doła to potrafi krzyzykowac
12-14 godzin na dobe!!!!A chłopaki na platformie wołaja czasami za nim Koło
Gospodyn Wiejskich:)))

Pusia(Białystok)
PS,Kto chce przeczytac w całosci i zobaczyc jego zdjecie moge przeslac
zeskanowany artykuł,zgłoszenia na priv :)))

1. Data: 2003-04-10 18:20:34

Temat: Re: Życie na Goraco-artykuł-czytałyscie????
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reku hihihihihih..........pisze ,ze jak jak ma doła to potrafi krzyzykowac
> 12-14 godzin na dobe!!!!A chłopaki na platformie wołaja czasami za nim

ja chcę Beatko

Magda

1. Data: 2003-04-10 20:36:46

Od: "Asia S." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...... ale coś w tym jest - to uspokaja jak mi się trzeci raz do auta
włamali to dopiero krzyżyki uratowały moje nerwy przed totalnym zszarganiem
, a taka praca na platformie to dopiero musi być stresująca .....
pozdrawiam Asia ( Świdnica )

1. Data: 2003-04-11 11:20:11

Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

> ...... ale coś w tym jest - to uspokaja
[ciach]

fakt uspokajac uspokaja, ale czasem czlowiek ma za duzo czasu do myslenia i
to potrafi zdolowac okropnie. a moze to tylko ja mam takie problemy? heh...

pozdroofka
Kaśka "CooK!" (Wrocław)

[OT] nareszcie znowu
do Krystyny [podopteryx@interia.pl]