Re: Życie się dłuży

From: FEniks <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Życie się dłuży
Date: Sat, 12 Mar 2016 09:55:28 +0100
<xesmn77y9d73$.1gufanktzg4rd$.dlg@40tude.net>
<56e333af$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
<nc0hp1$gqa$4@news.icm.edu.pl>
<56e3cef3$0$694$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 12.03.2016 o 09:10, Naja pisze:

> :-D ale ty się nie wychyliłaś, żeby nie było...

Nie wiem, jaka jest sytuacja pinokia, natomiast wiem, że w wielu
miastach działają fundacje zatrudniające osoby ze zdiagnozowaną
schizofrenią - właśnie po to, żeby dać im sens życia, poczucie bycia
potrzebnymi, okazję do funkcjonowania w grupie itd. I pod tym względem
akurat rady krys i Qry były bardzo dobre.

> widać oglądałaś piękny
> umysł i wiesz

A, to już rozumiem, skąd u Was takie dogłębne kompetencje! Jeśli już
dowiadywać się czegoś o schizofrenii z filmów, to bardziej polecam film
"Pająk" Cronenberga. Zdecydowanie lepiej i dosadniej oddaje obraz choroby.

Ewa