Życie się dłuży

1. Data: 2016-03-11 15:04:32

Temat: Życie się dłuży
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy warto przeczekiwać życie w oczekiwaniu na śmierć?

2. Data: 2016-03-11 15:19:21

Temat: Re: Życie się dłuży
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 11 marca 2016 15:04:15 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> Czy warto przeczekiwać życie w oczekiwaniu na śmierć?

Warto zacząć żyć nie czekając na śmierć

3. Data: 2016-03-11 15:22:23

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2016 o 15:19, m...@g...com pisze:

> Warto zacząć żyć nie czekając na śmierć

Jak to zrobić? Mam hamowaną dopaminę i życie jest szare.

4. Data: 2016-03-11 15:35:55

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2016 o 15:22, pinokio pisze:

> Jak to zrobić? Mam hamowaną dopaminę i życie jest szare.
Mam rozpoznanie schizofrenia paranoidalna. Biore solian 200mg. Smieje
sie, zartuje, potrafie rozbawic, nie jestem spowolniona. Jednak nie
czuje sie szczesliwa i nie czuje przyjemnosci z tego co robie. Nic mi
sie nie chce robic. Najchetniej caly dzien przelezalabym w lozku. Do
tego doszlo ze czuje sie nieatrakcyjna i nijaka. Myslicie ze mam za malo
serotoniny czy moze dopaminy?BYlam dzis u doktorki jednak nie
wspomnialam jej o moich objawach gdyz pojawily sie dopiero kilka dni
temu i nie zwracalam na nie szczegolnej uwagi az do dzis.

http://www.psychiatria.pl/forum/za-malo-serotoniny-c
zy-dopaminy/watek/620259/1.html

5. Data: 2016-03-11 15:39:03

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości
> Czy warto przeczekiwać życie w oczekiwaniu na śmierć?

Gdyby ludzie zachowywali sie racjonalne to by nie czekali na śmierć.
Szczególnie gdy to przeczekiwanie wiąże się to bólem czy cierpieniem z nim
związanym.

6. Data: 2016-03-11 15:43:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 11 marca 2016 15:22:06 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Jak to zrobić? Mam hamowaną dopaminę i życie jest szare.

Nic nie musisz. Nawet nie musisz niczego chcieć.

7. Data: 2016-03-11 15:44:56

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2016 o 15:39, Dirko pisze:
> Gdyby ludzie zachowywali sie racjonalne to by nie czekali na śmierć.
> Szczególnie gdy to przeczekiwanie wiąże się to bólem czy cierpieniem z
> nim związanym.

Co robi racjonalny człowiek? Skraca swoje życie? Tylko ja jestem w tej
komfortowej sytuacji że nie czuję cierpienia, tyle że szaro i nudno.

8. Data: 2016-03-11 15:48:40

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio wrote:

> Co robi racjonalny człowiek? Skraca swoje życie? Tylko ja jestem w tej
> komfortowej sytuacji że nie czuję cierpienia, tyle że szaro i nudno.

Musi być coś, co lubisz/lubiłeś robić. Znajdź to, nawet przy przymuleniu
lekami powinno dać jakiś promyk.
Poza tym niedługo będzie wiosna.

9. Data: 2016-03-11 16:03:20

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2016 o 15:48, krys pisze:
> Musi być coś, co lubisz/lubiłeś robić. Znajdź to, nawet przy przymuleniu
> lekami powinno dać jakiś promyk.
> Poza tym niedługo będzie wiosna.

Dobre rzeczy które pamiętam: wiosna, Juwenalia studenckie w maju,
zakochanie się, wiara w tym kurs Filipa.
Ale wszystko odeszło do przeszłości.

10. Data: 2016-03-11 16:22:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 11 marca 2016 16:03:03 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Dobre rzeczy które pamiętam: wiosna, Juwenalia studenckie w maju,
> zakochanie się, wiara w tym kurs Filipa.
> Ale wszystko odeszło do przeszłości.

Może trzeba niektore sprawy odswierzyc?
Zakochanie się? Kurs Filipa z konopi? ;)

To nie jest zbieg okoliczności
Samoloty spadają, opony wybuchają...
Co musimy zrobić?
A później wyją obłudnie zamach