Nie mam

1. Data: 2016-03-10 23:20:51

Temat: Nie mam
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Właściwie Ikselka zainspirowała mnie do napisanie czego nie mam.
1. Nie mam NIP bo nigdy nie pracowałem( wyjątek ZK gdzie byłem niewinnie i trochę
rzeczy bez rejstracji przelotnych)
2. Nie mam miejsca zamieszkania ( w tym domu nikt nie meldowany )
3. Nie mam prawa jazdy bo mi się nie chciało, a lubie rower i chodzić na piechotę.
4. Nie mam ubezpieczenia lekarskiego ( co przeraża ciotkę, prawie nie choruję )
5. Nie mam telewizora bo mi się nie chciało jak sąsiedzi wynieśli ostatni aby był.
6. Nie mam mebli, bo spaliłem to co zostało w kominku.
7. Nie mam żony a teraz nawet pragnienia takiego ( prawdopodobnie komórki mózgu
znikneły odpowiedzialne za tworzenie więzi z powodu długiej samotności)
8. Nie mam dzieci i jakoś też nie ma ochoty, pewnie jak wyżej.
9. Właściwie nie mam znajomych ( przyczyna sąsiedzi znajomym wygrażali i nachodzili,
aby mi nikt nie pomóg odnośnie sprawy z nimi, zastraszali potęcjalnych światków, więc
się odsunąłem aby ludzie nie mieli problemów)
10 Nie ma w sobie boga, bo biblia dowodzi że to wymysły prymitywów ( widać kto to
pisał) i według tych wymysłów bóg to chory skurwiel.

2. Data: 2016-03-11 00:02:18

Temat: Re: Nie mam
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Mar 2016 14:20:51 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Właściwie Ikselka zainspirowała mnie do napisanie czego nie mam.
> 1. Nie mam NIP bo nigdy nie pracowałem( wyjątek ZK gdzie byłem niewinnie i trochę
rzeczy bez rejstracji przelotnych)

Jak to? - kazali ci w ZK pracować przy autostradzie BEZ rejestracji tego???

> [...]
> 10 Nie ma w sobie boga, bo biblia dowodzi że to wymysły prymitywów ( widać kto to
pisał) i według tych wymysłów bóg to chory skurwiel.

Nie masz tego wszystkiego tylko dlatego, że usilnie walczysz z tym
wszystkim. Doprowadziłeś do tego sam. Chciałam pomagać.

3. Data: 2016-03-11 00:04:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> 10 Nie ma w sobie boga, bo biblia dowodzi że to wymysły prymitywów ( widać kto to
pisał) i według tych wymysłów bóg to chory skurwiel.

Podaj mi adres na priv.

4. Data: 2016-03-11 00:42:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> 10 Nie ma w sobie boga, bo biblia dowodzi że to wymysły prymitywów ( widać kto to
pisał) i według tych wymysłów bóg to chory skurwiel.

1)
Po pierwsze nie możesz nadal pozostawać bez ubezpieczenia, dlatego MUSISZ
zgłosić się do ośrodka pomocy społecznej w swoim rejonie. Ponieważ nie masz
żadnego zameldowania, de facto jesteś osobą bezdomną - dlatego masz prawo
być traktowany jak osoba bezdomna, jak poniżej:

"2015.10.05
zmieniony przez
art. 1
Dz. U. z 2015 r. poz. 1310

Art. 49. 1. Osoba bezdomna może zostać objęta indywidualnym programem
wychodzenia z bezdomności, polegającym na wspieraniu osoby bezdomnej w
rozwiązywaniu jej problemów życiowych, w szczególności rodzinnych i
mieszkaniowych, oraz pomocy w uzyskaniu zatrudnienia.

2. Indywidualny program wychodzenia z bezdomności jest opracowywany przez
pracownika socjalnego ośrodka pomocy społecznej wraz z osobą bezdomną i
podlega zatwierdzeniu przez kierownika ośrodka.

3. Jeżeli osoba bezdomna przebywa w schronisku dla bezdomnych, indywidualny
program wychodzenia z bezdomności może być opracowany przez pracownika
socjalnego zatrudnionego w tej placówce, z zastrzeżeniem ust. 5.

4. Realizatorem indywidualnego programu wychodzenia z bezdomności w
przypadku, o którym mowa w ust. 3, jest schronisko dla bezdomnych.

5. Jeżeli indywidualny program wychodzenia z bezdomności wykracza poza
będące w dyspozycji placówki środki pomocy lub zachodzi konieczność objęcia
osoby bezdomnej ubezpieczeniem zdrowotnym, podlega on zatwierdzeniu przez
kierownika ośrodka pomocy społecznej. W takim przypadku w programie
wskazuje się podmioty odpowiedzialne za realizację poszczególnych
postanowień programu.

6. Indywidualny program wychodzenia z bezdomności powinien uwzględniać
sytuację osoby bezdomnej oraz zapewniać szczególne wspieranie osobie
aktywnie uczestniczącej w wychodzeniu z bezdomności.

7. Indywidualny program wychodzenia z bezdomności, stosownie do potrzeb
osoby bezdomnej, może uwzględniać wszelkie środki pomocy, jakimi dysponuje
ośrodek pomocy społecznej realizujący program.

8. Za osobę bezdomną objętą indywidualnym programem wychodzenia z
bezdomności ośrodek pomocy społecznej opłaca składkę na ubezpieczenie
zdrowotne na zasadach określonych w przepisach o świadczeniach opieki
zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. "

2) Po drugie - tu uzyskasz bieżące leczenie nawet bez ubezpieczenia:
http://tiny.pl/g79hl
Przychodnia (Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Konwentu Bonifratrów w
Łodzi)
Adres: Kosynierów Gdyńskich 61A, 93-357 Łódź
Telefon:42 685 51 02

3) Po trzecie: wyślij mi do cholery ten twój adres na priv!

5. Data: 2016-03-11 00:44:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Dnia Thu, 10 Mar 2016 14:20:51 -0800 (PST), glob napisał(a):

- pokaż cytowany tekst -
Podaj mi adres na priv.

A po co przecież ja nie wylewam żalu bo to "nie mieć" ma wiele pozytywów, jak to że
twój kler mnie nie okrada antypolko.
Dużo jest tu też efektów buractwa, które i u ciebie widzę, chorego z nienawiści kto
bagnem jak oni nie jest. Pozytywne jest że nie mając dużo mam mało do stracenia aby
naprzykład ukarać buractwo.

6. Data: 2016-03-11 00:44:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Mar 2016 00:42:49 +0100, Ikselka napisał(a):

> Telefon:42 685 51 02

lub tel. 42 68 55 100
bo w końcu dwa znalazłam, nie sprawdzałam, który prawidłowy.

7. Data: 2016-03-11 00:50:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Mar 2016 15:44:41 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
bagnem jak oni nie jest. Pozytywne jest że nie mając dużo mam mało do stracenia aby

Tak sobie racjonalizuj. Dawaj adres.

8. Data: 2016-03-11 00:56:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Gdybym chciał to zmienić to sam bym poszedł do opieki, czy się zarejstrował w
urzędzie i czy zrobił prawo jazdy czy inne takie, czy poszedł zameldować, ale ja nie
widzę tu przyszłość w dużej mierze przez takich jak ty chorych z nienawiści. To "nie
mieć" bardzo chroni przed odebraniem czegoś, przed szarpaniem się z chorym buractwem.

9. Data: 2016-03-11 08:13:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.03.2016 o 23:20, glob pisze:

> 10 Nie ma w sobie boga

Masz.
A wszystko pozostałe możesz zmienić, jeśli zechcesz.

Ewa

10. Data: 2016-03-11 08:40:49

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Właściwie Ikselka zainspirowała mnie do napisanie czego nie mam.
2. Nie mam miejsca
> zamieszkania ( w tym domu nikt nie meldowany )

Miejsce zamieszkania masz. Nie masz meldunku.

Nosz menda stuhrowska.
POlska beczka szczurów
Stan wojenny
Zdrada stanu