Nosz menda stuhrowska.

1. Data: 2016-03-10 16:23:52

Temat: Nosz menda stuhrowska.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejna aktorzyna (po Jandzie) śmie robić kupę na polskich patriotów!
https://www.youtube.com/watch?v=n42FR9EKT-s

Z komentarzy:
"Opublikowany 08.03.2016
Młody Stuhr zapomniał opowiedzieć dowcipu: Idzie stary Stuhr do
restauracji. Zamawia krewetki a dostaje raka! śmieszne?"

Wg "młodego" (czyt. starego dupka) Stuhra - że LOL po prostu!

2. Data: 2016-03-10 17:10:12

Temat: Re: Nosz menda stuhrowska.
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-10 o 16:23, Ikselka pisze:
> Kolejna aktorzyna (po Jandzie) śmie robić kupę na polskich patriotów!
> https://www.youtube.com/watch?v=n42FR9EKT-s

Kolejny pisowski głąb nie zrozumiał...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2016-03-10 20:13:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> restauracji. Zamawia krewetki a dostaje raka! śmieszne?"
>
> Wg "młodego" (czyt. starego dupka) Stuhra - że LOL po prostu!

Sucho.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

4. Data: 2016-03-10 21:08:52

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2016-03-10 16:23, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
> Sucho.

Jak kto w ciebie kamieniem,
to ty w niego chlebem.
On to przypłaci piekłem,
ty - w nagrodę - niebem.

5. Data: 2016-03-10 21:18:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.03.2016 o 16:23, Ikselka pisze:
> [...]
> restauracji. Zamawia krewetki a dostaje raka! śmieszne?"
>
> Wg "młodego" (czyt. starego dupka) Stuhra - że LOL po prostu!

Czyli jednak bawią takie żarciki. To się śmiej.

Ewa

6. Data: 2016-03-10 21:22:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Mar 2016 21:18:16 +0100, FEniks napisał(a):

> Czyli jednak bawią takie żarciki. To się śmiej.

Ja? To Stuhra powinno bardzo śmieszyć - przecież to nie jest żart z jego
ojca, tylko ze złej obsługi jego ojca, c'nie?
:->

7. Data: 2016-03-10 21:35:12

Od: cwf <...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

On 3/10/2016 10:23 AM, Ikselka wrote:
> [...]
> restauracji. Zamawia krewetki a dostaje raka! śmieszne?"
>
> Wg "młodego" (czyt. starego dupka) Stuhra - że LOL po prostu!

Cholewka ale chlop specznial na gebie
Zupelnie jak ojciec brzydak

cwf

8. Data: 2016-03-10 21:44:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Mar 2016 15:35:12 -0500, cwf napisał(a):

> Cholewka ale chlop specznial na gebie
> Zupelnie jak ojciec brzydak

Bo to już nie jest "młody Stuhr", tylko stary zblazowany aktorzyna i
bęcwał. Minął wdzięk młodości, a talentu aktorskiego widać nie starcza
(także na życie), więc wziął się za bawienie pospólstwa "polityką". Tylko
że trzeba mieć naprawdę SPORO klasy w żartach i w ogóle, żeby nie zjechać
wraz z tym pospólstwem do rynsztoka.

To i zjechał :-|

9. Data: 2016-03-10 22:22:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
W dniu 2016-03-10 o 16:23, Ikselka pisze:
> Kolejna aktorzyna (po Jandzie) śmie robić kupę na polskich patriotów!
> https://www.youtube.com/watch?v=n42FR9EKT-s

Kolejny pisowski głąb nie zrozumiał...

A widziałeś komucha który śmiał się z aluzji do jego jedynego prawdziwego systemu,
ikselka to kolejny komunistyczny kasjer dupa

10. Data: 2016-03-10 22:26:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Mar 2016 13:22:30 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Kviat
>
> Kolejny pisowski głąb nie zrozumiał...

Że żarcik nie był na temat choroby ojca Stuhra, lecz na temat złej obsługi?
:->

POlska beczka szczurów
Stan wojenny
Zdrada stanu