Kolego Glob te wpisy pod artykułem to wasza działalność?:)

1. Data: 2016-03-11 22:28:47

Temat: Kolego Glob te wpisy pod artykułem to wasza działalność?:)
Od: guruzkrzaków <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://strajk.eu/komisja-wenecka-czerwona-kartka-dla
-pis-zolta-dla-po/

2. Data: 2016-03-11 23:46:14

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

PO wyniosła z domu który nazwiemy Polska, okna i strasznie nam wiało.

Oj, nie tylko okna, żyrandol, mixer, wieżę, obrazy i rzeźbę
z muzeum narodowego. Wartość jednego obrazu?
Tylko 1,4-1,6mln, drobniaki. Do tego syf z trybunałem
który ciągnie się 4 miesiące, o te pajace się dziwią
czemu ich ludzie kopnęli w dupę.

BO Jaruzelski miał lepsze standardy!!! Mimo że komuch!!!

3. Data: 2016-03-12 11:20:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
[...]

Komuchu mamy tyanie kaczą, ślepa kurwo jesteś czy znowu ormowcu ci płacą?

4. Data: 2016-03-12 11:21:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

guruzkrzaków
http://strajk.eu/komisja-wenecka-czerwona-kartka-dla
-pis-zolta-dla-po/

Nie wszystkie, bo śmieć pisowski troluje to forum i podrabia nicki.

5. Data: 2016-03-12 11:44:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

PO wyniosła z domu który nazwiemy Polska, okna i strasznie nam wiało. Przyszło
wesolutkie Pis i postanowiło naprawić, tym samym naprawa polega na wjechaniu koparką
w dom i wymachiwanie na boki łyżką. A teraz to im grozi trybunał stanu za takie "
naprawianie" więc odrazu ich aresztować i wysłać do Korei Północnej, czyli do ustoju,
który już nie muszą pragnąć budować, tam gotowy.

*****

To mój post, i jak tamto forum troluje antypolska kurwa pisowska, druga wyrywa z
kontekstu.

6. Data: 2016-03-12 12:12:50

Od: guruzkrzaków <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-12 o 11:21, glob pisze:
> guruzkrzaków
> http://strajk.eu/komisja-wenecka-czerwona-kartka-dla
-pis-zolta-dla-po/

> Nie wszystkie, bo śmieć pisowski troluje to forum i podrabia nicki.

Zauważyłem, że wkleja twoje teksty zmieniając różne szczegóły żeby sens
był inny.

7. Data: 2016-03-12 14:54:00

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> BO Jaruzelski miał lepsze standardy!!! Mimo że komuch!!!
>

> Komuchu mamy tyanie kaczą, ślepa kurwo jesteś czy znowu ormowcu ci płacą?

Wyjdź na dworek, przewietrz główkę, kwiatki powąchaj.
Przestaniesz się podniecać.

8. Data: 2016-03-12 22:10:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]
>

> Komuchu mamy tyanie kaczą, ślepa kurwo jesteś czy znowu ormowcu ci płacą?

Wyjdź na dworek, przewietrz główkę, kwiatki powąchaj.

Po co tu przychodzisz jebany Buraku, bo to nie PO tylko Kaczor w Polsce wprowadził
dyktature PRL i cały świat o tym kwiczy tylko wiocha z genem antypolskim się cieszy.

Życie się dłuży
To nie jest zbieg okoliczności
Samoloty spadają, opony wybuchają...
Co musimy zrobić?