Życzenia

1. Data: 2007-03-08 07:03:52

Temat: Życzenia
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , choć regularnie czytam grupę rzadko pisuje ale dziś jest wyjątkowy
dzień (mówią że komunistyczny ale mi się podoba)
Życze wszystkim Kobietom czytających i piszących na tej grupie WSZYSTKIEGO
NAJLEPSZEGO DUŻO SZCZĘĆIA ZDROWIA I ZADOWOLENIA Z ŻYCIA , oraz żeby drogie
Panie zawsze praca w kuchni sprawiała wam przyjemność i przepisy
wam się udawały i wszstko co naj........... .
Pozdrawiam JULIUSZ

2. Data: 2007-03-08 07:44:09

Temat: Re: Życzenia
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał:
> [...]
> Panie zawsze praca w kuchni sprawiała wam przyjemność i przepisy
> wam się udawały i wszstko co naj........... .

Dziekuje :)

Pozdrawiam
Lilla

3. Data: 2007-03-08 16:08:39

Od: "Kulinarny.Net" <p...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dzięki serdeczne za miłe życzenia
Pozdrawiam
Mika
www.kulinarny.net
Użytkownik "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:esocgo$dpl$1@news.onet.pl...
> [...]
> Panie zawsze praca w kuchni sprawiała wam przyjemność i przepisy
> wam się udawały i wszstko co naj........... .

ZYCZENIA
GOTUJEMY ROSÓŁ
Czy to się jakoś nazywa?
WIOSNA