Życzenia

251. Data: 2013-01-10 22:16:23

Temat: Re: Życzenia
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1e2h0y8bdcx0q.11w1l95v3tp7x.dlg@40tude.net...

> Zwłaszcza że nie posiada towaru na stanie :-)

Najpierw przypisuje mnie władzę nad nim, której nie posiadam, a potem sobie
władzę nade mną, że niby zdolny jest wywołać u mnie wizje Ciebie, jak się
biczujesz. Oczywiście- tej władzy nie posiada.
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

252. Data: 2013-01-10 22:20:03

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-10 22:16, Ikselka pisze:

> Nie, mieli marzenia. Klasyfikujesz je jako neurotyczne żądze, aby dopasować
> do swej teorii. A to były ich marzenia - Hitler marzył o wielkości swojej i
> Niemiec jako panów swiata, a Mengele o zapanowaniu (swoim) nad życiem i
> smiercią.

Nie do teorii, do nas, ludzi.

V.

253. Data: 2013-01-10 22:22:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jan 2013 23:16:23 +0100, Chiron napisał(a):

> Najpierw przypisuje mnie władzę nad nim, której nie posiadam, a potem sobie
> władzę nade mną, że niby zdolny jest wywołać u mnie wizje Ciebie, jak się
> biczujesz. Oczywiście- tej władzy nie posiada.

Ba.
--
XL

254. Data: 2013-01-10 22:23:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jan 2013 23:20:03 +0100, V napisał(a):

> Nie do teorii, do nas, ludzi.
>
> V.

To byli ludzie, jak najbardziej.
--
XL

255. Data: 2013-01-10 22:37:06

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-10 23:23, Ikselka pisze:

> To byli ludzie, jak najbardziej.

i dlatego rozróżnienie...

V.

256. Data: 2013-01-10 22:44:30

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-10 23:16, Chiron pisze:

> Najpierw przypisuje mnie władzę nad nim, której nie posiadam, a potem
> sobie władzę nade mną, że niby zdolny jest wywołać u mnie wizje Ciebie,
> jak się biczujesz. Oczywiście- tej władzy nie posiada.

a jeśli, będąc nieświadomym, posiadasz władzę nade mną? wyrządziłeś
teraz nieumyślnie/albo umyślnie spustoszenie w moim życiu, załamałeś
wszystkie dotychczasowe moje wartości? przecież twoją władzę nade mną
nadaję ci ja :)

V.

257. Data: 2013-01-10 22:46:58

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-10 23:22, Ikselka pisze:

> Ba.

iX, jestem zazdrosny, co ci się tu podoba, niespójność pojmowania i
nieumiejętność zauważenia ironii ?

V.

258. Data: 2013-01-10 22:49:36

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>dotychczasowe moje wartości? przecież twoją władzę nade mną nadaję ci ja :)

Wiesz- skoro mi dałeś, to możesz i zabrać. Jeśli tego nie robisz, tylko
zarzucasz mi, że z tej władzy korzystam siejąc spustoszenie w Twoim życiu-
to cóż ja Ci mogę poradzić? Tylko jedno: weź sobie odpowiedzialność za swoje
życie. Tylko czy to będziesz chciał przyjąć?

259. Data: 2013-01-10 23:07:37

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-10 23:49, Chiron pisze:
> [...]
> życiu- to cóż ja Ci mogę poradzić? Tylko jedno: weź sobie
> odpowiedzialność za swoje życie. Tylko czy to będziesz chciał przyjąć?

no przecież to uczyniłem, z pełną odpowiedzialnością za siebie oddałem
tobie władzę nade mną, teraz możesz ją sprawować, to jest właśnie moja
odpowiedzialność, chcę abyś decydował o mnie, o moich wartościach i
poglądach, nie mów, że nie czujesz się z tym dobrze..., zważ, że nie
jestem sam... :D

V.

ps
rozumiem, że chwytasz analogię? :D jak odpiszesz dosłownie, dla mnie eot :D

260. Data: 2013-01-11 01:17:27

Temat: Re: yczenia
Od: Ruda102 <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-09 21:09, Ikselka pisze:

> Ależ nie mam wpływu na to, czy abortujesz swoje dziecko, kiedy braknie Ci
> stówy na waciki... więc moze nie piszcz o niezroumieniu, po prostu licz
> forsę od-do, a jak ta stówka mniej, no to... ciach szkraba i po krzyku!.

O czym Ty pieprzysz w ogóle? Z jakiego matriksu wyleźliście z Chironem?
30% społeczeństwa żyje poniżej minimum socjalnego a Ty piszesz o
wacikach. Baranka w ścianę może?

Hmm..
Footjob Slut
25-ty po 21-ym!