Zyczenia

21. Data: 2005-01-07 12:08:55

Temat: Re: Zyczenia
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:crlokg$2fn$1@news.onet.pl...

>> >>> > liczysz na odzyskanie wolności???
>> > wszak jestesmy tym co jemy :))))

Tak też mówi twój guru Montignac - I ma rację.
Tylko ty niestety tego nie pojmujesz we właściwy sposób.
Może dlatego, że jesz za dużo tych kapuścianych głąbów? Mówię serio,
bez aluzji, chociaż pewnie wszystkim aluzja się tu kojarzy.

> jestem człowiekiem .juz widze oczyma duszy jak matołki tobie podobne
> posądzają mnie o ludozerstwo

No widzisz jak fatalnie kojarzysz? Nie rozumiesz prostej korelacji
między jedzeniem a stanem umysłu, wystarczy obserwacja świata zwierząt.
Koziołek Matołek - to też amator kapuścianych głąbów.
Natomiast matołectwa jakoś nie widać u zwierząt mięsożernych. Za to u
mięsożerców widać wysoki poziom inteligencji i wiele pozytywnych cech
charakteru. WSzystkie zwierzęta w naturze instynktownie dążą do
zdobywania jak najlepszego pokarmu, ale są ograniczone możliwościami
cech przystosowawczych zarówno stanu umysłu, jak i całego organizmu.
Sprzężenie zwrotne. Tak postępuje ewolucja.

Optymalni nie żywią się tak jak osły, koziołki i inne roślinojady,
które od wieków kojarzą się, nie tylko literatom, z tępotą umysłową
i dość wrednym charakterem...
Jeszcze jedno widać w świecie zwierząt żyjących w naturze - roślinojady
nigdy nie dogadają się z mięsojadami.

Krystyna

22. Data: 2005-01-07 12:51:21

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:crlu4h$bna$1@news.onet.pl...

> [...]
> Może dlatego, że jesz za dużo tych kapuścianych głąbów? Mówię serio,
> bez aluzji, chociaż pewnie wszystkim aluzja się tu kojarzy.

co ty za głupoty wypisujesz>?? sama tak twierdzisz

> No widzisz jak fatalnie kojarzysz? Nie rozumiesz prostej korelacji
> między jedzeniem a stanem umysłu, wystarczy obserwacja świata zwierząt.
> Koziołek Matołek - to też amator kapuścianych głąbów.

koziołek matołek to postac fikcyjna .ale masz prawo wierzyc w bajki i na
podstawe bohaterów kreskówek budowac własny obraz swiata

> Natomiast matołectwa jakoś nie widać u zwierząt mięsożernych.

matołectwo jest to termin medyczny odnoszacy sie do uposledzenia umysłowego
ludzi .to inaczej kretynizm.dotyczy to osób wierzacych np. w postacie z
bajek

> [...]
> cech przystosowawczych zarówno stanu umysłu, jak i całego organizmu.
> Sprzężenie zwrotne. Tak postępuje ewolucja.

toia to dlaczego koziołek matołek nie poluje na smoka wawelskiego wg twojej
teorii powinien to robić

> Optymalni nie żywią się tak jak osły, koziołki i inne roślinojady,
> które od wieków kojarzą się, nie tylko literatom, z tępotą umysłową
> i dość wrednym charakterem...

na podstaie kontaktów z optymalnymi smiem twierdzic ,ze jest odwrotnie (
dotyczy to optymalnych aktywnych w necie i kilku poznanych w realu ,nie
dotyczy wszystkich)

> Jeszcze jedno widać w świecie zwierząt żyjących w naturze - roślinojady
> nigdy nie dogadają się z mięsojadami.

raczej madrzy beda sie usmiechac z pobłazanim z głupoty optymalnych.przeciez
nie mozna sie dogadac z kims kto ma odpał i znajduje sie w psychozie wierząc
,że posiadł wiedze bogów,ze jest nadczłowiekiem a inni to bydło

23. Data: 2005-01-07 13:45:10

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:crlu4h$bna$1@news.onet.pl...

No no, coraz wyzszych lotow argumentacje stosujesz :)

A u jakich zwierzat roslinozernych stwierdzilas matolectwo? Tylko u Koziolka
Matolka?

U wszystkich, powiadasz? A jesli nie u wszystkich, to jakies statystyki
porownawcze z roslinozercami posiadasz?

Co nie zmienia faktu, ze chocbys na glowie stanela i zakrecila baczka lub na
rekach do Czestochowy poszla i wrocila, to od samego optymalnego jedzenia
nie przybedzie nikomu ani wiedzy, ani madrosci, ani inteligencji, a podzial
na madrych i glupich nie przebiegnie wcale wzdluz tej samej linii, co
optymalni - reszta swiata. Ale nikt nie zabrania Ci wierzyc w taki
uproszczony model rzeczywistosci.

24. Data: 2005-01-08 13:11:42

Od: "Alex Kay" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Alex Kay" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Skąd wziął się ten człowiek? Jak sam powiedzialeś "jesteśmy tym co jemy".
Zawsze wydawało mi się, że jesteś wegetarianinem. A nawet gdybyś nim nie był
to głąb kapusciany pasuje do ciebie jak ulał.

25. Data: 2005-01-09 12:36:52

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> wrote in message

wiadomości

spytaj sie rodziców

Jak sam powiedzialeś "jesteśmy tym co jemy".

to nie ja tak twierdze to optymalna krysia

> Zawsze wydawało mi się, że jesteś wegetarianinem. A nawet gdybyś nim nie
był
> to głąb kapusciany pasuje do ciebie jak ulał.

wiedze ,że masz do mnie uraze po tym jak wykazałem ,ze jesteś bucem .sorry
wodzu wybacz ale to nie moja wina ,ze jesteś jaki jesteś

26. Data: 2005-01-09 20:22:50

Od: "Alex Kay" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2005-01-09 20:30:40

Od: "Alex Kay" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Alex Kay" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wiadomości

Drogi czarnyjamku, ty dotychczas wykazałes jedynie, że określenie głąb
kapuściany jest dla ciebie jak najbardziej właściwe. Żadnej urazy! Gdy
nazwałeś mnie bucem, spytałem, czy twoja kultura pochodzi z klubu
kulturystycznego w Legnicy. Nie odpowiedziałeś i nie musisz. To i tak nie
zmieni twojej pozycji na tej grupie.

28. Data: 2005-01-10 07:27:45

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nazwałeś mnie bucem, spytałem, czy twoja kultura pochodzi z klubu
> kulturystycznego w Legnicy. Nie odpowiedziałeś i nie musisz. To i tak nie

LOL tos mnie kochany olku ubawił swym postem! nie wiedziałem,ze jest
prowadzony jakis ranking bywalców pmd i ,ze odbywa sie pozycjonowanie
uczestników dyskusji.mam nadzieje,ze twoja skromna, ale jakze liska memu
sercu osoba ,znajduje sie na jednej z najwyzszych pozycji na tej grupy
dyskusyjnej.
tak trzymaj ! a gdzie mozna obejrzeć cała liste z aktualnym rankingiem
pozycji>mam nadzieje,że lista ta jest oglnodostepna a nie tylko dla
wtajemniczonych

29. Data: 2005-01-10 07:54:44

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak trzymaj ! a gdzie mozna obejrzeć cała liste z aktualnym rankingiem
> pozycji>mam nadzieje,że lista ta jest oglnodostepna a nie tylko dla

kochany olku ! zapomniałem dodać ci mój przyjacielu,ze jak zapewne wiesz
mieszkańcem legnicy jestem od niedawna.ale ty to oczywisciejako mój
najlepszy przyjaciel wiesz.

30. Data: 2005-01-10 08:33:51

Temat: Re: Zyczenia poswiateczne
Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panowie moze byscie skonczyli temat zyczen swiatecznych.
Swieta, swieta i juz po!!!
Przed swietami jakos malo chetnych dolaczylo sie do nich, a teraz hoho co sie
dzieje, prawie jak na jarmarku.
Proponuje osobny temat - moje widzenie pozostalych grupowiczow.
To dopiero bedzie ubaw!!!
Tylko proponuje troche umiaru w wyzwiskach.

pozdro Dana

meridia 10 - 15 ?
Jak zrzucic 5 kg
Pomóż mi i zarób 100 zł...