Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety

131. Data: 2009-12-29 19:02:08

Temat: Re: Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy.> tak oto plecie:

> grupo!
> jak wygląda twoje dobro?

Dobrze!

Qra, w imieniu swojej grupy z grupy

132. Data: 2009-12-29 19:03:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy.> napisał w wiadomości

> Ugryziesz, uśniesz- a potem to michal Ciebie zagospodaruje:-)

Masz ciekawe projekcje, Chironie.

Qra

133. Data: 2009-12-29 19:08:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy.> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy.> tak oto plecie:

> Dobrze!
>
> Qra, w imieniu swojej grupy z grupy

heh, potrafi sie gospodarować!

134. Data: 2009-12-29 19:38:13

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Co jeszcze Unia może Ci złego uczynić? :)

Nakazać zagospodarowanie.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

135. Data: 2009-12-29 20:51:09

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Masz ciekawe projekcje, Chironie.
>
> Qra

Tak dobrze znasz mnie i michala, że wiesz, iż to tylko moje projekcje?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

136. Data: 2009-12-29 21:02:04

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Gru, 21:51, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "Qrczak"

> Tak dobrze znasz mnie i michala, że wiesz, iż to tylko moje projekcje?

Tak dobrze znasz michala, ze wiesz, iz to
nie tylko Twoje projekcje?
:)

137. Data: 2009-12-29 21:04:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Tak dobrze znasz mnie i michala, że wiesz, iż to tylko moje projekcje?

Ja wiem.

Qra

138. Data: 2009-12-29 21:15:24

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

> Tak dobrze znasz mnie i michala, że wiesz, iż to tylko moje projekcje?

Tak dobrze znasz michala, ze wiesz, iz to

Hanko- a czego mogę się spodziewać po człowieku, który pasjami zbiera
znaczki pocztowe?
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

139. Data: 2009-12-29 21:17:20

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Ja wiem.
>
> Qra

Hmm, michal kiedyś napisał o Tobie per "my"...ale to nie moja sprawa (jak
oczywiście ustalimy honorarium za moje milczenie)
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam- oczekuję na zwyczajowe okrzyki michala "to szantaż!"

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

140. Data: 2009-12-29 21:26:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Hmm, michal kiedyś napisał o Tobie per "my"...ale to nie moja sprawa (jak
> oczywiście ustalimy honorarium za moje milczenie)
> :-)

Za moje.

Qra

Zaginiona Iza