Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety

1. Data: 2009-12-27 10:15:41

Temat: Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ot prosta scenka:

Drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia.
On i ona, wtuleni w siebie, powoli nadchodzi ranek, nagle on wyznaje:
"Tak naprawdę, to Ci nie ufam, nie potrafię Ci zaufać, jest w Tobie coś
niepokojącego, nie kocham Cię - przecież wiesz jacy są faceci..."

Co w takiej chwili myśli on, a co myśli ona?

2. Data: 2009-12-27 10:28:11

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
> niepokojącego, nie kocham Cię - przecież wiesz jacy są faceci..."
>
> Co w takiej chwili myśli on, a co myśli ona?

Było miło, ale się skończyło.

3. Data: 2009-12-27 10:33:00

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> Było miło, ale się skończyło.

Pytanie zasadnicze, nie CO, lecz CZY on myśli?

4. Data: 2009-12-27 10:52:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Dec 2009 11:15:41 +0100, Magdulińska napisał(a):

> [...]
> niepokojącego, nie kocham Cię - przecież wiesz jacy są faceci..."
>
> Co w takiej chwili myśli on, a co myśli ona?

Skąd się wzięli razem w łóżku obcy ludzie w drugim dniu Świąt?

--

Ikselka.

5. Data: 2009-12-27 11:03:50

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Pytanie zasadnicze, nie CO, lecz CZY on myśli?

Może myśleć, a co - to jego tajemnica - niigdy nie ujawniana kobietom.

6. Data: 2009-12-27 11:04:42

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Skąd się wzięli razem w łóżku obcy ludzie w drugim dniu Świąt?

Z chęci, kobiecino.

7. Data: 2009-12-27 11:06:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Dec 2009 12:04:42 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Z chęci, kobiecino.

Chuci. Bo ubogo z myśleniem.
--

Ikselka.

8. Data: 2009-12-27 11:46:27

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Chuci. Bo ubogo z myśleniem.

Chęć zruszczona na chuć - tak jakby było to coś gorszącego, co pobrzmiewa w
Twojej uwadze...

9. Data: 2009-12-27 12:13:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Dec 2009 12:46:27 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> coś

> Chęć zruszczona na chuć - tak jakby było to coś gorszącego, co pobrzmiewa w
> Twojej uwadze...

Głupiego. Kierowanie się tylko i wyłacznie chucią jest głupie. Kiedy nie ma
miłości, przebudzenie jest zwykle takie. Nie wiem, dlaczego potem ludzie
mają o cokolwiek do siebie pretensje...
--

Ikselka.

10. Data: 2009-12-27 12:33:21

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma
> miłości, przebudzenie jest zwykle takie. Nie wiem, dlaczego potem ludzie

Pewnie dlatego, że ktoś wysyła mylne sygnały.
A może to nie byli obcy ludzie?

Zaginiona Iza
Odwilż
DO AISZY...