Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety

91. Data: 2009-12-28 13:10:32

Temat: Re: Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

tren R (sender) pisze:

> i najbardziej charakterystyczne dla anonimowej podszywki jest to,
> że zarzuca mi anonimowość jednocześnie będąc samemu anonimowym.
> i w ogóle to jakaś płaczliwa ciota.

nie zarzucam ci anonimowości, tylko podszywanie się pod mojego nicka.
ale także brak umiejętności społecznych, który to brak zmusza cię do
takich niskobudżetowych rozgrywek :)

--
uwaga na fałszywego tren'Ra :)
prawdziwy, jedyny i niepowtarzalny tren R nadaje z podwarszawskiej

cqd31.neoplus.adsl.tpnet.pl

zaś drugi tren R, czyli dawny sender, nadaje z różnych IP, które po
wpisaniu np tutaj

http://www.all-nettools.com/toolbox/smart-whois.php

są opisywane jako coś takiego np:

58.214.5.160 - 58.214.5.175
wuxi Yuanjie Network Technology Co.ltd
Wuxi City
Jiangsu Province

a dla wszystkich dedykuję:

http://www.youtube.com/watch?v=9qWBWKaur5g

:)

92. Data: 2009-12-28 13:11:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> bo jestem tu kurwa liderem!
> :)

A masz na to pozwolenie od Bluzgacza ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

93. Data: 2009-12-28 13:11:20

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Spierdalaj, nie ciebie sie pytałem ;)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

no tak, to pewnie znowu sender sie poszywa,
uwaga koniecznie sprawdzajcie IP i w ogóle wszystko, także to,
z kim się spotykają wasze kobiety i córki bo z senderem to nic nie
wiadomo :-)

94. Data: 2009-12-28 13:16:24

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> nie zarzucam ci anonimowości, tylko podszywanie się pod mojego nicka.
> ale także brak umiejętności społecznych, który to brak zmusza cię do
> takich niskobudżetowych rozgrywek :)

a ja ci zarzucam tylko głupotę, bo gdybyś przeprosił kurwo swoje
szanowane alter ego, które nic do ciebie nie miało, a które określiłeś w
negatywnym sensie jako anonim samemu nim pozostając, to twój nick byłby
wolny ode mnie, a tak pewnie sie zeszmaci w dalszej dyskusji z tobą.
mnie on wisi i nie jest nic wart, a tobie?

95. Data: 2009-12-28 13:17:50

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> A masz na to pozwolenie od Bluzgacza ? ;)

co za czasy, na wszystko trzeba mieć licencję!

96. Data: 2009-12-28 13:23:27

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> no tak, to pewnie znowu sender sie poszywa,
> uwaga koniecznie sprawdzajcie IP i w ogóle wszystko, także to,
> z kim się spotykają wasze kobiety i córki bo z senderem to nic nie
> wiadomo :-)

Ale ja z tym spierdalaniem to serio mówiłem :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

97. Data: 2009-12-28 13:45:55

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Ale ja z tym spierdalaniem to serio mówiłem :)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

ale ja z tą twoją kobietą i córką też :-)

98. Data: 2009-12-28 15:12:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> podszywka.

Czymże Ty się mu aż tak naraziłeś??

Ewa

99. Data: 2009-12-28 15:13:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Czymże Ty się mu aż tak naraziłeś??

to wie tylko on sam. mam nadzieję :)

100. Data: 2009-12-28 15:29:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Dec 2009 14:11:17 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> A masz na to pozwolenie od Bluzgacza ? ;)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Ma na "kurwa". Nie wystarczy?
--