Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety

51. Data: 2009-12-27 21:41:20

Temat: Re: Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety
Od: "Minotaur" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Która kobieta w ciąży chciałaby innego faceta na ojca dla swojego dziecka
> iż swojego męża(ew. ukochanego )?
> No pomyśl logicznie?
> I który facet zaakceptowałb cudze dziecko?
> Przecież wcześniej, czy później prawda wyszłaby na jaw.
> No i dopiero wtedy byłby straszny wstyd.

kojarze niedawno przytaczane badania ze co ktores tam dziecko w malzenstwach
(dosc spory %) nie jest prawowitego malzonka i naczejsciej panowie nic o tym
nie wiedza :)

52. Data: 2009-12-27 21:44:07

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tajemnica lekarska - wiec nie wszystko :-)
> --
>
> Ikselka.

Przecież oboje idą razem - co nie?

53. Data: 2009-12-27 21:46:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> pierdalaj?
>
> :)

Spryciarz! :)

Ewa

54. Data: 2009-12-27 21:59:02

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Spryciarz! :)

przecież tu jedna osoba pisze pod kilkoma nickami non stop.
wystarczy skojarzyć ip z jakiegoś anonima oraz najczęściej thunderbirda.
dodatkowo - jak ktoś wpada na chwile i robi rozróbę to tak od razu nie
znika. objawia sie w innych postaciach. ot tyle.
ja sobie go identyfikuję jako sendera - bo chyba najdłużej wytrwał pod
tym nickiem :)

ciekawe są w zasadzie te zmiany tożsamości.

55. Data: 2009-12-27 22:00:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Dec 2009 22:44:07 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Przecież oboje idą razem - co nie?

No nie - MŚK jakoś nie pchał się za mną do gabinetu. To kwestia uczciwości
i zaufania. Wynagrodzona w dzieciach podobnych do niego jak skóra zdarta
;-)
--

Ikselka.

56. Data: 2009-12-27 22:05:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> [...]
> nickiem :)
>
> ciekawe są w zasadzie te zmiany tożsamości.

Słowotwórczo też.

Qra

57. Data: 2009-12-27 22:10:41

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Słowotwórczo też.

ma koleżanka jakiś motyw na myśli?

58. Data: 2009-12-27 22:11:07

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> [...]
> tym nickiem :)
>
> ciekawe są w zasadzie te zmiany tożsamości.

Anonima?
A ty tu niby kim jesteś?
Poza tym źle kojarzysz, ale szczerze mówiąc, to mi to wisi,
więc jakby co, to możesz pisać, że Napoleon to też ja, czubku.

59. Data: 2009-12-27 22:14:07

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Anonima?
> A ty tu niby kim jesteś?
> Poza tym źle kojarzysz, ale szczerze mówiąc, to mi to wisi,
> więc jakby co, to możesz pisać, że Napoleon to też ja, czubku.

No teraz przesadziłeś. To ja jestem Napoleonem!
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

60. Data: 2009-12-27 22:15:43

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> Anonima?
> A ty tu niby kim jesteś?
> Poza tym źle kojarzysz, ale szczerze mówiąc, to mi to wisi,
> więc jakby co, to możesz pisać, że Napoleon to też ja, czubku.

przewidziałem to, że za mnie też się podszyjesz :)

Zaginiona Iza
Odwilż
DO AISZY...
KTO JEST BEZ GRZECHU...