Żyjątka w donicach - czym...

11. Data: 2013-06-01 16:44:43

Temat: Re: Żyjątka w donicach - czym...
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-01 02:41, Ikselka pisze:

> Mam posadzone. Będę topić robactwo :-)

A gdyby nawet miały pozostać, to przecie nie jest powiedziane że
zaszkodzą Twoim cytrynom i pomarańczom.;-)

12. Data: 2013-06-01 16:51:16

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-31 22:46, johnny pisze:

> To wszystko półśrodki! Jak już upierasz się przy tym prundzie to
> jednak ja optowałbym za siłą. Te 220 to może jedynie te krocionogi
> mile połechtać po stopach. 380Voltów brzmi lepiej. No i te rękawice
> psują image twardziela. Jeśli jednak i to nie dałoby rady stonogom to
> zawsze pozostaje sarin, gaz musztardowy, a w ostateczności można
> rozdupcyć te doniczke dynamitem =(:-(((((
>
> Zdroofka Johnny

Widzę że masz spore doświadczenie w takich sprawach.

13. Data: 2013-06-01 16:51:48

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-01 14:38, Maciej Bojko pisze:

> A wyłącznik różnicowo-prądowy nie zareaguje? Przecież on służy właśnie
> temu, żeby taki manewr nie zadziałał.

Przyznam że pierwsze słyszę o takim wyłączniku. Bezpiecznik działa tylko
gdy jest przeciążenie bądź zwarcie sieci,..

14. Data: 2013-06-01 17:45:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 1 Jun 2013 04:22:41 -0700 (PDT), z...@w...pl napisał(a):

> Te "takie jasne" mają jakąś barwę, długość, a może zrób fotkę.
> Pozdrawiam niejasno
> skryba

http://forum.portalflorystyczny.pl/gallery/forum/131
4700890.jpg
Nicienie. Glebowe.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

15. Data: 2013-06-01 17:48:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 01 Jun 2013 16:44:43 +0200, Trybun napisał(a):

> A gdyby nawet miały pozostać, to przecie nie jest powiedziane że
> zaszkodzą Twoim cytrynom i pomarańczom.;-)

Zaszkodzą. Już to przerabiałam raz. Nicienie i dżdżownice w doniczkach
uszkadzają korzenie.

16. Data: 2013-06-01 17:49:35

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun napisał:

> Widzę że masz spore doświadczenie w takich sprawach.

Z tym napięciem nie należy przesadzać. Jeśli się da dużo więcej niż
380V, to poza glizdami mogą z ziemi powychodzic górnicy. A taki jak
się zamachnie kilofem, to szkoda gadać.

Jarek

--
Górniczo-hutnicza orkiestra dęta robi nam paparara

17. Data: 2013-06-01 17:53:30

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun napisał:

> Przyznam że pierwsze słyszę o takim wyłączniku. Bezpiecznik działa tylko
> gdy jest przeciążenie bądź zwarcie sieci,..

Ale różnicowo-prądowy działa inaczej. Wyłącznik, nie bezpiecznik.
On odłącza zasilanie, gdy do przewodu ochronnego (to ten podłączony
do bolca w gniazdku) popłynie nawet niewielki prąd. Ma to chronić
przed porażeniem gdy nastąpi choćby drobne uszkodzenie izolacji.
W każdej nowej instalacji jest taki wyłącznik. Z tym że tutaj nikt
nic nie mówi o podłączaniu czegokolwiek do bolca, więc raczej nie
zareaguje.

Jarek

--
Nie obchodź się z prądem nieudolnie, bo cię kopnie.

18. Data: 2013-06-01 18:16:07

Od: skryba <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 1 czerwca 2013 17:45:33 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> http://forum.portalflorystyczny.pl/gallery/forum/131
4700890.jpg

> Nicienie. Glebowe.

Najpierw było "chyba" nicienie a teraz stanowczo nicienie.
Znowu bzdura. To nie nicienie lecz drutowce z rodziny sprężykowatych.

skryba bez obleńców.

19. Data: 2013-06-01 23:40:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 1 Jun 2013 09:16:07 -0700 (PDT), skryba napisał(a):

4700890.jpg

> Najpierw było "chyba" nicienie a teraz stanowczo nicienie.
> Znowu bzdura. To nie nicienie lecz drutowce z rodziny sprężykowatych.

Bo to ma wielkie znaczenie, no naprawdę :->
http://www.substral.pl/produkt/191.html

20. Data: 2013-06-02 08:20:08

Od: skryba <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 1 czerwca 2013 23:40:11 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Bo to ma wielkie znaczenie, no naprawdę :->

Ma i owszem, bo jest dowodem na to jak śmieciowa jest Twoja wiedza (czyli świstek,
którym się tutaj niedawno chełpiłaś).
Gdybyś wiedzę rzetelną miała, to ziemię z kompostownika przesiałabyś przez arfę by
wstępnie ograniczyć zagrożenie. Następnie wystarczyłoby taką ziemię przeparować, lub
solidnie wygotować i nie byłoby w niej szkodników.

Skryba praktyczny

Jaki mały ręczny opryskiwacz ciśnieniowy?
jak rozmnozyc bez
Pierwszy zbiór brązowych pieczarek;))
Czarna porzeczka też marnieje
grusza marnieje