Żyjątka w donicach - czym...

31. Data: 2013-06-02 19:48:07

Temat: Re: Żyjątka w donicach - czym...
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale różnicowo-prądowy działa inaczej. Wyłącznik, nie bezpiecznik.
> On odłącza zasilanie, gdy do przewodu ochronnego (to ten podłączony
> do bolca w gniazdku) popłynie nawet niewielki prąd. Ma to chronić
> przed porażeniem gdy nastąpi choćby drobne uszkodzenie izolacji.
> W każdej nowej instalacji jest taki wyłącznik. Z tym że tutaj nikt
> nic nie mówi o podłączaniu czegokolwiek do bolca, więc raczej nie
> zareaguje.
>
> Jarek

Tak, kabel idzie tylko do plusa w gniazdku.

32. Data: 2013-06-02 19:49:17

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-02 17:47, Fazi pisze:

> A był czas, gdy sporo normalnych tu pisało, czuło się jak wśród ludzi
> mądrych i zakręconych na zielono.
> Teraz takie gówno potrafi spacyfikować całą grupę...
> Z niejakiego identyfikatoraxxxx się śmieją a ja nie wiem
> czy on ma rację, czy może należy do tej samej kupy gnoju, hehehe...
>
> pozdro niedobitkom :)

Panie kolego, czy koleżanko, z pretensjami to na priv. Tutaj się
dyskutuje na temat, a nie o swoich uprzedzeniach i żalach.

33. Data: 2013-06-02 20:37:33

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun napisał:

> Tak, kabel idzie tylko do plusa w gniazdku.

To jakaś instalacja zrobiona według pomysłów Edisona? W normalnej
płynie prąd przemienny, tam nie ma plusów.

Jarek

--
Jedziecie do stolicy kraju kapitalistycznego. Który to kraj ma być może
nawet tam i swoje plusy. Rozchodzi się jednak o to, żeby te plusy nie

34. Data: 2013-06-02 22:45:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Jun 2013 19:49:17 +0200, Trybun napisał(a):

> Panie kolego, czy koleżanko, z pretensjami to na priv. Tutaj się
> dyskutuje na temat, a nie o swoich uprzedzeniach i żalach.

Howgh.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

35. Data: 2013-06-03 00:25:57

Od: "Fazi" <F...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
> Panie kolego, czy koleżanko, z pretensjami to na priv. Tutaj się dyskutuje
> na temat, a nie o swoich uprzedzeniach i żalach.

Panie kolego, z pomysłami na kable gniazdosiec.-doniczka to możesz
skończyć w prokuraturze niezależnie od plusów i minusów. Tu panie kolego
o życie chodzi i jak papierów nie masz to za doradztwo się nie bierz.
Wiedza przydaje się wszędzie wbrew pozorom.

Howg

36. Data: 2013-06-03 00:36:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Jun 2013 00:25:57 +0200, Fazi napisał(a):

> [...]
> o życie chodzi i jak papierów nie masz to za doradztwo się nie bierz.
> Wiedza przydaje się wszędzie wbrew pozorom.

Nie są to rady dawane głupkowi - więc ja akurat wiem, czy z nich skorzystać
i jak. Generalnie mam awersję do stwarzania okazji do kontaktu wody z
prądem, żeby nie wiem jak było to kuszące 33333-)

37. Data: 2013-06-03 01:29:52

Od: "Fazi" <F...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie są to rady dawane głupkowi - więc ja akurat wiem, czy z nich
> skorzystać i jak. Generalnie mam awersję do stwarzania okazji do
> kontaktu wody z prądem, żeby nie wiem jak było to kuszące 33333-)

Ty ciemna jesteś.

To jest rada publiczna, jak chce cię kolega trybun ludowy ukatrupić to
właśnie
na priv niech ci śle te mondrości, nie tu gdzie każdy gupek i filozofik
buraczany
sobie to przeczyta i zechce zrealizować.

No osłabiasz mnie wręcz fizycznie, "żal" jak młodzi mówią....

38. Data: 2013-06-03 02:10:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Jun 2013 01:29:52 +0200, Fazi napisał(a):

> Ty ciemna jesteś.
>
> To jest rada publiczna, jak chce cię kolega trybun ludowy ukatrupić to
> właśnie
> na priv niech ci śle te mondrości,

Sam jesteś ciemny - wyraźnie napisałam, że nie skorzystam.

> nie tu gdzie każdy gupek i filozofik
> buraczany
> sobie to przeczyta i zechce zrealizować.

Co do "rad publicznych" - różne rzeczy się głosi w necie, np każdy głupek i
filozofik czyta w necie, że Komorowski jest mądry i ma klasę, a jakoś nie
każdy głupek i filozofik od razu bierze to na serio :->

> No osłabiasz mnie wręcz fizycznie, "żal" jak młodzi mówią....

Nie przypisuj swej słabości mnie - wiń za to swoją słabą konstrukcję
cielesną :->

39. Data: 2013-06-03 11:13:22

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-03 00:25, Fazi pisze:

> [...]
> o życie chodzi i jak papierów nie masz to za doradztwo się nie bierz.
> Wiedza przydaje się wszędzie wbrew pozorom.

Widzę że lubisz sobie pogawędzić, potrafisz o wszystkim, tylko nie w
temacie dla którego ktoś stworzył ta grupę.

40. Data: 2013-06-03 11:14:04

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> To jakaś instalacja zrobiona według pomysłów Edisona? W normalnej
> płynie prąd przemienny, tam nie ma plusów.
>
> Jarek

Nie mam pojęcia jakie to instalacje. Wiem tylko że to jest dobry sposób
na robale. A tak właściwie to co co przez to rozumiesz - w gniazdku nie
ma rozdziału na plus-minus, tzn nie ma przydzielonego konkretnego wyjścia?

Jaki mały ręczny opryskiwacz ciśnieniowy?
jak rozmnozyc bez
Pierwszy zbiór brązowych pieczarek;))
Czarna porzeczka też marnieje
grusza marnieje