Zyjemy dla

11. Data: 2006-09-22 14:27:46

Temat: Odp. dla Bluzgacza
Od: a...@w...net (- -) szukaj wiadomości tego autora

hej,hej!
Od nowa wojowniczosc- ale nie
rycerska.
A przeciez bywalo inaczej.
Ale czym bylaby "Psychologia"bez barwy
Twoich slow?
Slusznie twierdzisz,ze to Twoja grupa.
Nikt nie przetrwal na niej tak dlugo jak Ty.

Lily

12. Data: 2006-09-22 15:08:23

Temat: Re: Zyjemy dla
Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Browarek <mbroware@_WYTNIJ_wp.pl> napisał(a):

> Cała sztuka polega na tym, żeby nauczyć się doceniać chwile...

> To ma być piękna chwila? A gdybyś tak położyła się samotnie w cieniu,
wzieła
> głęboki oddech... Ooooohhh jak cudownie ;)

> Oszukujesz się...

Noi tak, ty wiesz lepiej niz ja.

> "W zyciu piękne są tylko chwile"

Jakis mul to powiedzial a ty to powtarzasz.

:)

13. Data: 2006-09-22 15:09:06

Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> niewolnica, pochyla sie przede mna i przyjmuje do pyska oraz na jego
okolice
> wszystko to co wypuszczone chwile wczesniej mogloby dac poczatek nowemu
> zyciu w postaci gada, z ktorym musialbym sie kurwa uzerac do konca zycia
> majac swiadomosc ze bedzie z niego taki dran jak jego tatus.
> Po spuszczeniu tak jak kazdy prawdziwy facet odwracam sie na drugi bok i
> zasypiam, majac gdzies panienke, nie przytulajac jej do siebie, nie
> okrywajac jej koldra ani nie przeprowadzajac z nia zadnej rozmowy.

o kurde, zaraz wracam, ide sie pomasturbowac.

:)

14. Data: 2006-09-23 10:59:45

Temat: Re: Odp. dla Bluzgacza
Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"- -" <a...@w...net> wrote in message
..

> hej,hej!
> Od nowa wojowniczosc- ale nie
> rycerska.
> A przeciez bywalo inaczej.

I moze bedzie........
--

Bluzgacz
GG:5015

15. Data: 2006-09-23 11:00:18

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Himera" <h...@N...gazeta.pl> wrote in message

> o kurde, zaraz wracam, ide sie pomasturbowac.

Napisz jak bylo i co sobie myslalas - ze szczegolami.......
Chetnie poczytamy
--

Bluzgacz
GG:5015

16. Data: 2006-09-23 17:40:04

Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@p...pl> napisał(a):

> " Himera" <h...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Napisz jak bylo i co sobie myslalas - ze szczegolami.......
> Chetnie poczytamy

bylo zajebiscie, jak zawsze, a o czym myslalam to... nie interesuj sie bo
kociej mordy dostaniesz ;))

17. Data: 2006-09-24 16:38:32

Od: Marek Browarek <mbroware@_WYTNIJ_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz , <4...@n...home.net.pl>:

> "Marek Browarek" <mbroware@_WYTNIJ_wp.pl> wrote in message

> No to wypierdalaj w tej chwili!

och uch ach! "mniej niz zerooooo oo" :D

--
Marek Browarek

18. Data: 2006-09-26 10:16:25

Od: "Gosia" <G...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

"chloe" <r...@p...fm> wrote in message

> Tak... tylko te wspomnienia... czasem nei daja nam, zyc.. chcielibysmy
> ciagle do nich wracac.. i w ogole a tak naprawde powinnismy zyc chwila nie
> patrzec za siebie i cieszyc sie z tego co sie ma. Chociaz kazdy ma
> wspomnienia te pi ekne.. to one nadal trzymaja nas wprzeszlosci...

'try not to dwell on the past'

http://mojetesty.pl/content/slownik/4776.html

19. Data: 2006-09-26 11:47:12

Od: Marek Browarek <mbroware@_WYTNIJ_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia , <4518fe02$0$2187$e...@p...plus.net
>:

> 'try not to dwell on the past'
>
> http://mojetesty.pl/content/slownik/4776.html

hahaha :D

--
Marek Browarek

20. Data: 2006-09-28 21:27:44

Od: "Jesus" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):
> [...]
> powietrze, domy przyozdobione duchami i dyniami.
> Zyje sie dla wspomnien, chwila nie ma znaczenia.

Ktoś cię musiał ostro zerżnąć tej nocy

Analiza fotograficzna (2 teil)
Zaglądanie do damskiej torebki.
emocje - literatura